Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона за допомогою пульта централізованого спостереження об'єкта за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівстка Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1-А каб. 201, каб.204, каб.213 (архів)
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2021-04-01-004495-b e8b511a572d84d979e3a36dd9bf297db
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліщинецька Наталія Володимирівна

+380674018759 n_lischuna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08129, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Ліщинецька Наталія Володимирівна
+380674018759
n_lischuna@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона за допомогою пульта централізованого спостереження об'єкта за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівстка Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1-А каб. 201, каб.204, каб.213 (архів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно акту наданих послуг щомісячно до 10 числа наступного місяця Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 квітня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕНБЕСТ-БЕЗПЕКА 23"
#42313997
Переможець 7 200,00
UAH
01 квітня 2021 15:49

Документи

01 квітня 2021 15:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 15:15
ДУ_1_1366_23_ОП.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:52
Договір укладений
01 квітня 2021 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із взяттям під охорону нового об'єкту Сторони домовились збільшити щомісячної плати за рахунок зменшення терміну надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 1366/23-ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML