Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труба
Очікувана вартість
1 700,00 UAH
UA-2021-04-01-001220-c 49b56dd072804cf7a103efd116c5bef4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короп Наталія Олександрівна

+380575151403 uosoba_korop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Шевченківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 05392766
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., Шевченківський район, смт Шевченкове, вул. Центральна, 44
Контактна особа: Короп Наталія Олександрівна
+380575151403
uosoba_korop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


інформація про технічні та якісні характеристики зазначена у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 м
Труба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, смт.Шевченкове, вул.Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться згідно видаткової накладної протягом 15 банківських днів з дня отримання товару на склад замовника. У випадку затримки оплати товару (відсутність коштів на розрахунковому рахунку) Покупець зобов'язується провести оплату придбаного товару на протязі 3 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

01 квітня 2021 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПЛУТЦОВ РОМАН ІВАНОВИЧ
#2709611333
Переможець 1 700,00
UAH
01 квітня 2021 09:42

Документи

01 квітня 2021 09:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:45
Договір укладений
01 квітня 2021 09:44