Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система пожежної сигналізації
Очікувана вартість
167 000,00 UAH
UA-2021-04-01-000882-b 2ead179dcf4b46dc97d53017b41efe33
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Савченко

+380957274626 savchenkoalex91@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 37803420
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Соборна, 20
Контактна особа: Олександр Савченко
+380957274626
savchenkoalex91@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2021 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 07:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2021 07:54
Початок аукціону: 14 квітня 2021 11:49
Очікувана вартість: 167 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 835,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пожежна сигналізація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, Мирноград, Вул. Соборна, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021  —  01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2021 07:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2021 07:54
Додаток 1.doc
01 квітня 2021 10:41
Оголошення пожежна.docx
01 квітня 2021 10:41
Додаток_5.doc
01 квітня 2021 10:41
Додаток_4.doc
01 квітня 2021 10:41
Додаток_3.docx
01 квітня 2021 10:41
Додаток_2.doc
07 квітня 2021 07:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2021 07:54
Додаток 1.doc
01 квітня 2021 10:41
Додаток 1.doc
01 квітня 2021 10:41
Оголошення пожежна.docx
01 квітня 2021 10:41
Додаток_5.doc
01 квітня 2021 10:41
Додаток_4.doc
01 квітня 2021 10:41
Додаток_3.docx
01 квітня 2021 10:41
Додаток_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 квітня 2021 16:56
Дата відповіді: 07 квітня 2021 07:57
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнень. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення було розглянуто, тому було прийнято рішення про внесення змін до ТД. Огляд потрібно провести до початку електронного аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-01-000882-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПВКП "ПЕГАС", Код ЄДРПОУ:30897727
Дата подання: 26 квітня 2021 12:41
Оскарження рішення замовника
Комунальним некомерційним підприємством "Мирноградський центр первинної медико-санітарної допомоги" ( надалі – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2021-04-01-000882-b, за предметом Амбулаторія загальної практики - сімейної медицини "Новатор" за адресою: Донецька область, м. Мирноград вул. Мухамадєєва 3/41. Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням та система передавання тривожних сповіщень.

У ході розгляду пропозицій спрощеної закупівлі Замовником було обрано переможцем ТОВ "УНІТЕКО". Дана інформація відображена в протоколі №17 від 23.04.2021р.
Звертаємо увагу Замовника, що дане рішення прийнято з порушення умов оголошення та положень Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівля здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Проте при визнанні переможцем закупівлі ТОВ "УНІТЕКО", зазначені вище принципи було грубо порушено, оскільки:

-Відповідно до п. 3 Додатку 3 до оголошення передбачено, що у складі пропозиції учасник має надати лист-згоду учасника з проектом договору, а також проект договору із зазначенням виразу «згодні із умовами договору» (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Проте у складі пропозиції ТОВ "УНІТЕКО", надано проект договору де інші поля ( окрім ціни та додатків) зі сторони Учасника не були заповненні, що не відповідає умовам оголошення.

-Відповідно до п.2 Додатку 3 до оголошення передбачено, що Учасник має надати довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до додатку 3.2. до Додатку 3 до Оголошення).

У складі пропозиції ТОВ "УНІТЕКО" надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.04.2021 №11 – 090421р. із зазначенням переліку наявного обладнання, проте у складі пропозиції не надано документів, що підтверджують правові підстави власності на дане обладнання, відповідно Замовник не має жодного підтвердження реальної наявності зазначеного обладнання. Дані обставини можуть призвести до неспроможності виконання ТОВ "УНІТЕКО" робіт, передбачених предметом закупівлі, якісно та в строк, відповідно, Замовник при обранні належного та добросовісного потенційного виконавця має звертати увагу на такі важливі обставини.


-Відповідно до п. 7 оголошення передбачено, що уci посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію a6o тип предмета закупівлі, джерело його походження a6o виробника слід читати як «a6o еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію a6o тип предмета закупівлі, джерело його походження a6o виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.

Проте у складі пропозиції ТОВ "УНІТЕКО" відсутній даний гарантійний лист, що є прямим порушенням вимог оголошення та свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ "УНІТЕКО".

Враховуючи вищезазначені обставини, що свідчать про грубе порушення положень оголошення та норм законодавства у сфері публічних закупівель та враховуючи суттєву не відповідність пропозиції ТОВ "УНІТЕКО", вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "УНІТЕКО" у порядку передбаченому п. 1 ч. 13 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі».


Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги з метою використання права на захист власних прав та охоронюваних законом інтересів
ПВКП "ПЕГАС" буде використовувати судові засоби захисту, що передбачені ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 квітня 2021 10:35
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ОПА "Вітязь-01" 97 700,00
UAH з ПДВ
95 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" 119 891,82
UAH з ПДВ
95 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІТЕКО" 164 999,80
UAH з ПДВ
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВКП "ПЕГАС" 166 949,71
UAH з ПДВ
164 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 10:17
Електронний підпис
12 квітня 2021 10:16
Сертифікати на кабелі.pdf
12 квітня 2021 10:16
Сертифікати.pdf
12 квітня 2021 10:16
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2021 10:15
Проект договору.pdf
11 квітня 2021 14:08
65025064969582.pdf
11 квітня 2021 14:08
65025062843323.pdf
11 квітня 2021 14:08
Договор Прохорова.pdf
11 квітня 2021 14:08
Договор купли-продажи.pdf
11 квітня 2021 14:08
Договір аренди авто.pdf
11 квітня 2021 14:08
Договір ДСНС.pdf
11 квітня 2021 14:08
наказ ДСНС.pdf
11 квітня 2021 14:08
лист - відгук Бахмут.pdf
11 квітня 2021 14:08
договор.pdf
11 квітня 2021 14:08
акт-2 Бахмут.pdf
11 квітня 2021 14:08
акт-1 Бахмут.pdf
11 квітня 2021 14:08
163-БЕЗПЕКА.pdf
11 квітня 2021 14:08
162 БЕЗПЕКА.pdf
11 квітня 2021 14:08
Медичні довідки.pdf
11 квітня 2021 14:08
медичні довідки.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Шульгін В.М.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Шевченко І.М.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Чорний І.В.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Філіпченко А.І.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Удовіченко В.С.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Обрізан І.В.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Ларочкин Р.П.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Зайцев О.В.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Грібанов О.В.pdf
11 квітня 2021 14:08
Трудова Варивода С.П.pdf
11 квітня 2021 14:08
Наказ на Чорного І.В.pdf
11 квітня 2021 14:08
Паспорт Чорний І.В.pdf
11 квітня 2021 14:08
Скан ІНН Осіпов В.П.pdf
11 квітня 2021 14:08
Паспорт Осіпов В.П.pdf
11 квітня 2021 14:08
наказ директора.pdf
11 квітня 2021 14:08
Ліцензія.pdf
11 квітня 2021 14:08
Декларація.pdf

Публічні документи

12 квітня 2021 14:34
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:33
Статут.PDF
12 квітня 2021 14:33
Протоколи ОП.PDF
12 квітня 2021 14:33
Протокол директор.PDF
12 квітня 2021 14:33
Пропозиція.PDF
12 квітня 2021 14:33
Проєкт договору.PDF
12 квітня 2021 14:33
Посвідчення ОП.PDF
12 квітня 2021 14:33
Посвідчення висота.PDF
12 квітня 2021 14:33
Паспорт директор.pdf
12 квітня 2021 14:33
Накази працівники.PDF
12 квітня 2021 14:33
Ліцензія.PDF
12 квітня 2021 14:33
Лист персональні дані.PDF
12 квітня 2021 14:33
Лист згода договір.PDF
12 квітня 2021 14:33
Загальні відомості.PDF
12 квітня 2021 14:33
Довідка субпідрядники.PDF
12 квітня 2021 14:33
Довідка працівники.PDF
12 квітня 2021 14:33
Довідка обстеження.PDF
12 квітня 2021 14:33
Довідка МТБ.PDF
12 квітня 2021 14:33
Витяг ЄДР 03022020.pdf
12 квітня 2021 14:33
Витяг єдиний податок.PDF

Публічні документи

12 квітня 2021 20:30
Електронний підпис
12 квітня 2021 20:26
штатний розклад.pdf
12 квітня 2021 20:26
Статут ПЕГАС.pdf
12 квітня 2021 20:26
Рішення учасника.pdf
12 квітня 2021 20:26
пропозиція додаток 5.pdf
12 квітня 2021 20:26
Пояснювальна записка.pdf
12 квітня 2021 20:26
паспорт Четверик Т М.pdf
12 квітня 2021 20:26
наказ на Семенченко.pdf
12 квітня 2021 20:26
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
12 квітня 2021 20:26
Ліцензія.pdf
12 квітня 2021 20:26
лист з кодом доступу.pdf
12 квітня 2021 20:26
ЗВР.pdf
12 квітня 2021 20:26
ДЦ.pdf
12 квітня 2021 20:26
договора ЦПХ.pdf
12 квітня 2021 20:26
договор додаток 2.pdf
12 квітня 2021 20:26
довідка про санкції.pdf
12 квітня 2021 20:26
довідка про ліцензії.pdf
12 квітня 2021 20:26
Відгук ПЕГАС від ПБС.pdf
12 квітня 2021 20:26
Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2021 20:26
Виписка ПЕГАС.pdf
12 квітня 2021 20:26
акт огляду об_єкта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ОПА "Вітязь-01"

ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"

ТОВ "УНІТЕКО"

ПВКП "ПЕГАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ОПА "Вітязь-01"
#43203862
Відхилено 95 195,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 12:40
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
Відхилено 95 900,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 14:51
ТОВ "УНІТЕКО"
#32202620
Рішення скасоване 163 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 10:35
ТОВ "УНІТЕКО"
#32202620
Переможець 163 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 11:33

Документи

16 квітня 2021 12:40
Електронний підпис
16 квітня 2021 12:39
CCF16042021_0003.pdf

Документи

19 квітня 2021 14:51
Електронний підпис
19 квітня 2021 14:49
CCF19042021_0003.pdf

Документи

23 квітня 2021 11:04
Електронний підпис
23 квітня 2021 11:02
CCF23042021.pdf
23 квітня 2021 11:02
CCF23042021_0001.pdf

Документи

28 квітня 2021 11:33
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:32
CCF28042021_0001.pdf
28 квітня 2021 11:32
CCF28042021_0002.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІТЕКО"
#32202620
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2021 11:33
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:32
CCF28042021_0001.pdf
28 квітня 2021 11:32
CCF28042021_0002.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 13:25
CCF14062021.pdf укладений
14 червня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 13:41
CCF03062021.pdf зміни до договору
03 червня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 11:59
CCF24052021.pdf зміни до договору
24 травня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 12:04
CCF18052021.pdf зміни до договору
18 травня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 11:03
CCF14052021_0002.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0001.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0004.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0016.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0009.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0017.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0007.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0006.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0015.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0011.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0014.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0010.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0018.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0008.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0012.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0003.pdf укладений
14 травня 2021 11:01
CCF14052021_0013.pdf укладений
14 травня 2021 11:00
CCF14052021_0005.pdf укладений
14 травня 2021 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до розділи 2
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до рахунку
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін