Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту в приміщені санвузла Комунального позашкільного навчального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості "Гармонія" Криворізької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 93Б, м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
185 545,00 UAH
UA-2021-04-01-000424-c 40a18b8ca0504977a55cf4ee4fc0c52d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Луданова

+380961617413 dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16
Контактна особа: Алла Луданова
+380961617413
dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2021 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2021 23:00
Початок аукціону: 14 квітня 2021 13:58
Очікувана вартість: 185 545,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 927,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту в приміщені санвузла Комунального позашкільного навчального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості "Гармонія" Криворізької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 93Б, м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 93Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За наявності бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2021 13:43
Додаток 2, Додаток 3.docx
01 квітня 2021 13:43
ОГОЛОШЕННЯ від 01.04.2021.docx
01 квітня 2021 13:43
Додаток 1.docx
01 квітня 2021 09:01
ОГОЛОШЕННЯ від 01.04.2021.docx
01 квітня 2021 09:01
Додаток 2, Додаток 3.docx
01 квітня 2021 09:01
Додаток 1.docx
01 квітня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2021 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2021 13:43
Додаток 2, Додаток 3.docx
01 квітня 2021 13:43
ОГОЛОШЕННЯ від 01.04.2021.docx
01 квітня 2021 13:43
Додаток 1.docx
01 квітня 2021 09:01
ОГОЛОШЕННЯ від 01.04.2021.docx
01 квітня 2021 09:01
Додаток 2, Додаток 3.docx
01 квітня 2021 09:01
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 01 квітня 2021 10:52
Дата відповіді: 01 квітня 2021 11:57
Доброго дня Замовнику. Просимо внести зміни до тендерної документації: 1. Аналогічні договора по наданню послуг з поточного ремонту міжпанельних швів ( Предмет закупівлі згідно дефектного акту Послуги з поточного ремонту в приміщені санвузла ). 2. У Додатку 1 є перелік надання послуг , просимо надати перелік матеріалів та обладнання .
Відповідь: Доброго дня! Ваші зауваження розглянуто та прийнято до відома. Будуть внесені зміни до оглошення та Додатку№1.
Шановний Замовник, просимо видалити пункт 12 до Оголошення.
Дата подання: 02 квітня 2021 20:38
Дата відповіді: 05 квітня 2021 14:29
Згідно п.12. Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Повідомляємо , що відповідно до п. 21 постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 р зобов'язання подати декларацію з охорони праці виникають тільки у роботодавця при виконанні робіт підвищеної небезпеки .Згідно дефектного акту ці роботи не передбачені.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо Учасник не в змозі надати в складі своєї пропозиції будь-який документ (довідку), який вимагається Замовником у оголошенні – він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому вказати законодавчі підстави ненадання таких документів.
Просимо пояснити та видалити поняття підвищеної небезпеки
Дата подання: 02 квітня 2021 21:15
Дата відповіді: 05 квітня 2021 14:29
Згідно Наказу Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.05.2011 р. Перелік робіт з підвищеною небезпекою - дані роботи згідно Додатку №1 відсутні. .
Відповідь: Доброго дня! Якщо Учасник не в змозі надати в складі своєї пропозиції будь-який документ (довідку), який вимагається Замовником у оголошенні – він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому вказати законодавчі підстави ненадання таких документів.
Доброго дня! Який клас наслідків (відповідальності) виконуваних робіт?
Дата подання: 02 квітня 2021 22:11
Дата відповіді: 05 квітня 2021 15:18
Доброго дня! Який клас наслідків (відповідальності) виконуваних робіт?
Відповідь: Доброго дня! Для проведення поточного ремонту не вимагається складання проектно-кошторисної документації проектною організацією, в якій повинно бути зазначено клас наслідків (відповідальності). При виконанні поточного ремонту клас наслідків (відповідальності) не визначають.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іщенко 168 686,00
UAH з ПДВ
149 999,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРЖОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА 184 431,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР" 170 474,84
UAH з ПДВ
168 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2021 10:12
Електронний підпис
13 квітня 2021 10:11
Гармонія.pdf
13 квітня 2021 09:32
Електронний підпис

Публічні документи

09 квітня 2021 14:16
Електронний підпис
09 квітня 2021 14:00
Електронний підпис
09 квітня 2021 14:00
Електронний підпис
08 квітня 2021 11:21
2. ВИТЯГ з ЄДР ЮОтФОП.pdf
08 квітня 2021 11:21
3. Паспорт Т.О..pdf
08 квітня 2021 11:21
8. Довідка про учасника.pdf
08 квітня 2021 11:21
4. Довідка про Статут.pdf
08 квітня 2021 11:21
15. Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2021 11:21
8.3. Проект договору.pdf
08 квітня 2021 11:21
6. Довідка.pdf
08 квітня 2021 11:21
1. Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2021 11:21
11. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

13 квітня 2021 05:30
Електронний підпис
13 квітня 2021 05:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 квітня 2021 05:29
ПДВ.pdf
13 квітня 2021 05:29
Витяг ЄДР.pdf
13 квітня 2021 05:29
Декларація МТБ.pdf
13 квітня 2021 05:29
СТАТУТУ РIШЕННЯ.pdf
13 квітня 2021 05:29
Ліцензія.pdf
13 квітня 2021 05:29
СТАТУТ.pdf
13 квітня 2021 05:29
ДОГОВІРНА ЦІНА і ДР..pdf
13 квітня 2021 05:29
c.Штатний розклад.pdf
13 квітня 2021 05:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 квітня 2021 05:29
Виписка.pdf
13 квітня 2021 05:29
Договір М.К._24112020.pdf
13 квітня 2021 05:29
Відгук М.К. 2021_24112020_.pdf
13 квітня 2021 05:29
Дозвіли.pdf
13 квітня 2021 05:29
Довідка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іщенко

ФОП КОРЖОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іщенко
#3002902432
Відхилено 149 999,90
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 14:06
ФОП КОРЖОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2802008425
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 10:02

Документи

16 квітня 2021 14:06
Електронний підпис

Документи

19 квітня 2021 10:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОРЖОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2802008425
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2021 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 08:52
додаток до дог.№70 від 23.04.21.pdf укладений
23 квітня 2021 08:50
дог.№70 від 23.04.2021-поточ.рем.санвузла-Гармонія.pdf укладений
23 квітня 2021 08:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 червня 2021 10:05
150 000,00 UAH UA688201720344210016000053153
Довгинцівський РВО
UA133052990000026004040400625
ФОП Коржова Тетяна Олександрiвна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH