Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2021 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 13:23 |
Очікувана вартість: | 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 10:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 10:00 |
ТД 2021 280_04.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 27 квітня 2021 14:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-04-000016 ● 69080c9ed8624094a204693c1a65d428
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2021 08:31 |
19.11.2021 № 578
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.11.2021 № 578
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-04-01-000372-b 01.04.2021 Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-26 11:26:53
Про надання пояснення
Питання для пояснення додаються у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-30 09:30:15
Пояснення на запит ДАСУ від 26.11.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-04-01-000372-b)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 19.11.2021 №578 розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з поточного ремонту фізкультурної зали) через електронну систему закупівель 26.11.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В Додатку 3 до тендерної документації Замовник зазначив, що кошторисна документація повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням відповідного програмного комплексу (версія чинна на момент розрахунків), ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (ДСТУ).
Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил.
Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Так, відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації.
ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ відповідно до реєстраційних документів не має будівельної організації та апарату управління та з огляду на зазначене не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат.
З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою-підприємцем не враховуються.
Відповідно до тендерної пропозиції ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ у договірну ціну увійшли адміністративні витрати у розмірі 1,888 тис. грн без урахування податків, чим завищено вартість тендерної пропозиції.
Пояснити причину невідхилення тендерної пропозиції ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Предметом вищезазначеної закупівлі є послуги з поточного ремонту приміщення фізкультурної зали, які закуплено в обсязі, передбаченому проектом-переможцем конкурсу проектів місцевого розвитку Громадський бюджет (https://gb.kr.gov.ua/projects/archive/494/show/21) з урахуванням пропозицій і рекомендацій автора проекту.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідних ппослуг з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах відділу; - проведення аналізу цін на відповідні послуги з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та шляхом опрацювання розцінок на виконання послуг та вартість матеріальних ресурсів. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін/вартості відповідних послуг та з урахуванням розміру кошторисних призначень за проектом https://gb.kr.gov.ua/projects/archive/494/show/21. Посилання на сторінку власного веб-сайту відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://pokrov.dnepredu.com/uk/news-710-1462/, розміщене 01.04.2021).
2. В Додатку 3 до тендерної документації Замовник зазначив, що кошторисна документація повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням відповідного програмного комплексу (версія чинна на момент розрахунків), ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (ДСТУ).
При цьому на рівні норм чинного законодавства не передбачено можливості відхилення замовником поданої учасниками пропозиції через включення чи не включення до розрахунку певних витрат (в тому числі адміністративних) учасниками, які є фізичними особами-підприємцями.
Враховуючи мотивування, наведене в запиті на надання пояснень, з яким замовник повністю погоджується, учаснику ще на етапі укладання і виконання договору було поставлено до відома необхідність проведення перерахунку вартості та виключення з розрахунків даної статті витрат або повернення коштів в сумі визначеній як адміністративні витрати на бюджетний рахунок замовника.
10.09.2021 року учасником було повернуто на рахунок відділу кошти в сумі 1650,00 грн. (бухгалтерська довідка додається), що відповідає розміру адміністративних витрат, включених ним до остаточного розрахунку (додаткова угода №1 від 08.06.2021, додається).
Таким чином замовником за відсутності законних підстав для відхилення поданої пропозиції в процесі виконання договору було вжито вичерпні заходи щодо усунення вказаного порушення з боку учасника, в результаті вжитих заходів учасником ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ було в повному обсязі повернуто кошти завищення в розмірі підсумкових адміністративних витрат, безпідставно включених ним до розрахунків.
Також повідомляємо, що в подальшому при проведенні закупівель замовником буде розглянуте питання про включення до тендерної документації умов про відхилення поданих пропозицій в разі включення фізичними особами-підприємцями адміністративних витрат до розрахунків кошторисної вартості ремонту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про усунення порушення (процедура закупівлі № UA-2021-01-12-000364-c) Відповідно до висновків Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради, згідно з якими Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, відділ освіти звітує про усунення виявлених порушень шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому. Так, відділом освіти до змісту тендерної документації внесено змінений розділ який містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) визначено помилки, що відповідають визначеним наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, яким затверджено Перелік формальних помилок.
2021-12-21 12:27:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK-2-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАММЕРБУД" |
401 060,00
UAH з ПДВ
|
389 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ |
404 787,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛСЕРВІСГРУП" |
420 718,14
UAH з ПДВ
|
418 568,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОРЕЗОНТ" |
428 063,11
UAH з ПДВ
|
419 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕМУР" |
424 657,59
UAH з ПДВ
|
424 657,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАММЕРБУД" #41230449 |
Відхилено |
389 500,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 18:56
|
ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2149608551 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 19:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 11:14
|
ДУ № 1 дог № 110-П_вт (08.06.2021) (1).pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 16:12
|
договір № 110-П_вт від 08.06.2021.pdf | укладений |
09 червня 2021 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 11.3., п. 11.4. Договору, п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 110-П/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |