Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т. ч. поставка та монтаж обладнання) (код ДК 021:2015:45210000-2 (Будівництво будівель).
Очікувана вартість
21 615 486,95 UAH
UA-2021-03-31-005928-c 28ae46f1a9b6458abe98465af3a07383
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аністратенко Віта Вікторівна


vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Аністратенко Віта Вікторівна
,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Внаслідок коригування проектної документації Замовником отримано позитивний експертний звіт № 00-0141-19.ЦБ від 14.05.2019 року та проектна документація затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я від 14.06.2019 року №1402 Про затвердження проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі міста Києва (Коригування)».
В результаті коригування проекту з’явилися додаткові аналогічні обсяги робіт, які взаємопов’язані з роботами, які виконує генеральний підрядник, та заміна виконавця може призвести до несумісності з роботами, що виконуються та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Таким чином, в результаті коригування проектної документації у генерального підрядника в договорі №2018/1 від 11.04.2018 року об’єми робіт та обладнання відрізняються від проекту, а тому виникла необхідність внести зміни до договору та привести його у відповідність до проектних рішень, а саме виключити обсяги робіт та обладнання, які не відповідають проекту та закупити роботи, які відповідають проектним рішенням.
Наразі виникає потреба в закупівлі додаткових аналогічних робіт та обладнання, які є сумісними та технологічно пов’язаними з роботами, що виконуються генеральним підрядником в основному договорі №2018/1 від 11.04.2018 року, а саме:
- Загальнобудівельні роботи;
- Електромонтажні роботи;
- Індивідуальний тепловий пункт;
- Улаштування системи вентиляції та кондиціювання (ОВіК);
- Улаштування слабоструменевих мереж;
- Вогнезахист інженерних мереж;
- Монтаж обладнання;
Роботи та обладнання необхідно закуповувати дотримуючись чинного законодавства.
Пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Отже, в разі виникнення ситуації, коли виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника та зміна виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, а загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю робіт, Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє замовникові провести переговорну процедуру закупівлі.
Враховуючи наведене вище, Підприємство вже зверталося до Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій», Лист № 626/10-18 від 22.10.2018 року, з проханням скликати Науково-технічну Раду для розгляду питань щодо можливості здійснення додаткових закупівель в того самого постачальника з врахуванням пункту 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У відповідь на звернення від 22.10.2018 року № 626/10-18 Державним підприємством «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» 01.11.2018 року була скликана Науково-технічна рада.
Член тендерного комітету Бондар І.О., який був присутнім та доповідачем на нараді, зазначив, що було вирішено наступне:
«1. Відзначити, що об’єкт: «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» є унікальним з технічної та технологічної точок зору.
2. Особливістю реалізації проекту будівництва є нестандартний поділ об’єкту на два пускові комплекси по-поверхово з урахуванням вимог технології діагностики, обстеження та лікування пацієнтів із забезпеченням відповідних архітектурних, інженерних, санітарно-технічних умов функціонування І пускового комплексу.
3. Наразі завершено будівництво І пускового комплексу, діагностичні відділення оснащене медичним обладнанням та передано на баланс НДСЛ «Охматдит». Виконуються будівельно-монтажні роботи на ІІ пусковому комплексі.
4. При будівництві ІІ пускового комплексу Замовником та Генпроектувальником будівництва виявлена необхідність виконання додаткових робіт, які тісно пов’язані з роботами, що наразі виконуються, і необхідні для успішного введення об’єкту в експлуатацію.
5. Відзначити технологічність проектних рішень стосовно застосованих принципів поділу на пускові комплекси, в першу чергу інженерних систем, та застосування новітніх технологій в медичному та інженерному обладнанні на об’єкті.
6. З метою уникнення несумісності та зниження ризиків виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з завершенням влаштування та подальшим обслуговуванням інженерних мереж, а також для забезпечення завершення будівельно-монтажних робіт ІІ пускового комплексу будівництва НДСЛ «Охматдит» у встановлені Кабінетом Міністрів України термінів, рекомендувати замовнику будівництва – ДП «Укрмедпроектбуд» забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними змонтованими системами та обладнанням, що досягається при виконанні робіт одним виконавцем – генеральним підрядником».
Враховуючи вищезазначене, керуючись пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі робіт з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель):
 за очікуваною вартістю, в сумі 21 615 486,95 грн. з ПДВ.
 з необхідним переліком робіт на даний час та в межах даної переговорної процедури:
- Загальнобудівельні роботи;
- Електромонтажні роботи;
- Індивідуальний тепловий пункт;
- Улаштування системи вентиляції та кондиціювання (ОВіК);
- Улаштування слабоструменевих мереж;
- Вогнезахист інженерних мереж;
- Монтаж обладнання;
Так, Листом №151/03-21-1 від 30.03.2021року, було запрошено до переговорів генерального підрядника ТОВ «Ріола Модуль ЛТД», який вже виконує будівельні роботи за договорами генерального підряду 2016/1 від 18.08.2016, 2017/3 від 22.08.2017, 2016/7 від 26.12.2016, 2018/1 від 11.04.2018 року, 2019/1 від 29.11.2019 року та 2020/1 від 12.05.2020 року, так як додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головними договорами, з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаний з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, беручи до уваги необхідність забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнання:
Під час здійснення переговорів між учасником ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» та тендерним комітетом ДП «Укрмедпроектбуд» було погоджено об’єми робіт та перелік обладнання, які необхідно закупити, а також договірну ціну на виконання цих робіт.
Учасник ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» вкотре підтвердила свої кваліфікаційні можливості, надавши всі необхідні документи, які вимагалися Замовником.
Тому, тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» Протоколом №23 від 31.03.2021 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 12 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
945 роботи
«Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т. ч. поставка та монтаж обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі до 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та до 100% від вартості обладнання. Генпідрядник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, а саме: протягом дев’яти календарних місяців після одержання авансу на виконання будівельно-монтажних робіт (проте в будь-якому випадку до закінчення виконання Робіт за Договором) та протягом десяти календарних місяців після одержання авансу на придбання обладнання (проте в будь-якому випадку до виконання Договору) та підтвердити його використання згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням або видатковими накладними на матеріали та обладнання (устаткування). По закінченню строку (терміну) невикористані суми авансу підлягають поверненню Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу, а Генпідрядник зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання наданого авансу Замовником відповідно до запитів Замовника. Строки виконання зобов’язань Генпідрядника за цим Договором, в тому числі (але не виключно) строки виконання Робіт, початок Робіт тощо не можуть збільшуватися при відсутності авансування. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-13-000040 ● d75ad4dab45143cb8f08a93303ade716
  • Статус: завершено ● Дата: 31 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2021 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.04.2021 № 101

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-31-005928-c 31.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-15 09:59:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по
вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т. ч. поставка та монтаж обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-005928-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
3. За яким номером ID в електронній системі закупівель опубліковано інформацію про проведення процедури закупівлі за основним договором від 11.04.2018 № 2018/1?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-20 12:00:57

Надання пояснень на запит

Державна аудиторська служба України
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу №UA-M-2021-04-13-000040 процедури публічної закупівлі робіт з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т. ч. поставка та монтаж обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-005928-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Відповідь:
Очікувану вартість визначено на підставі кошторисних розрахунків, розроблених згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, на підставі позитивних експертних висновків: №00-1854-16/ЦБ від 25.04.2017р. та №00-0141-19/ЦБ від 14.05.2019р. отриманих від ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо розгляду проектної документації по проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва».
Зазначені вище висновки додаються.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
Відповідь:
Пунктом 5 частини другої статті 40 Закону визначено, що «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
Тобто, законодавець передбачив право замовника застосувати переговорну процедуру, зокрема, в разі необхідності закупівлі додаткових робіт в того самого учасника.
Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» (замовник закупівлі) від Товариства з обмеженою відповідальністю «Ріола-Модуль ЛТД» (генеральний підрядник будівництва) було отримано Лист №88/1 від 29.03.2021р. (надалі – Лист).
В Листі генпідрядник повідомив, що ним при виконанні будівництва проведено аналіз та розглянуті всі зміни до проектної документації в т.ч. і ті що стосуються Договору № 2018/1 від 11.04.2018 р., укладеного з Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» щодо завершення будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» (генеральний підрядник за цим договором був визначений за результатами проведення процедури відриті торги в 2018 році).
Генеральний підрядник повідомив, що зміни у проектну документацію свідчать про наявність проектних рішень на роботи, які не передбачені Договором № 2018/1 від 11.04.2018 р. та додатками до нього. При цьому, враховуючи, що зміст таких додаткових робіт технічно пов’язаний з основною частиною робіт, які вже виконані Генпідрядником на Об’єкті відповідно до Договору № 2018/1 від 11.04.2018 р., та були б необхідними для реалізації проекту в цілому.
Таким чином, виникла необхідність виконання додаткових аналогічних робіт, не передбачених Договором № 2018/1 від 11.04.2018р.
Вибір закупівлі робіт в того самого виконавця пояснюється наступним.

В 2018 році в рамках виконання робіт з будівництва даного Об’єкту генеральним підрядником (ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД») з метою аналізу щодо уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності виконання робіт з наявними товарами, технологіями, роботами будівництва, Державним підприємством «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» 01.11.2018 року була скликана Науково-технічна рада (надалі – Науково-технічна рада).
На засіданні Науково-технічна рада дійшла наступних висновків:
«1. Відзначити, що об’єкт: «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» є унікальним з технічної та технологічної точок зору.
2. Особливістю реалізації проекту будівництва є нестандартний поділ об’єкту на два пускові комплекси по-поверхово з урахуванням вимог технології діагностики, обстеження та лікування пацієнтів із забезпеченням відповідних архітектурних, інженерних, санітарно-технічних умов функціонування І пускового комплексу.
3. Наразі завершено будівництво І пускового комплексу, діагностичні відділення оснащене медичним обладнанням та передано на баланс НДСЛ «Охматдит». Виконуються будівельно-монтажні роботи на ІІ пусковому комплексі.
4. При будівництві ІІ пускового комплексу Замовником та Генпроектувальником будівництва виявлена необхідність виконання додаткових робіт, які тісно пов’язані з роботами, що наразі виконуються, і необхідні для успішного введення об’єкту в експлуатацію.
5. Відзначити технологічність проектних рішень стосовно застосованих принципів поділу на пускові комплекси, в першу чергу інженерних систем, та застосування новітніх технологій в медичному та інженерному обладнанні на об’єкті.
6. З метою уникнення несумісності та зниження ризиків виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з завершенням влаштування та подальшим обслуговуванням інженерних мереж, а також для забезпечення завершення будівельно-монтажних робіт ІІ пускового комплексу будівництва НДСЛ «Охматдит» у встановлені Кабінетом Міністрів України термінів, рекомендувати замовнику будівництва – ДП «Укрмедпроектбуд» забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними змонтованими системами та обладнанням, що досягається при виконанні робіт одним виконавцем – генеральним підрядником».

Отже, необхідність закупівлі робіт в того самого учасника підтверджено висновками компетентного органу - Науково-технічної ради (копія виписки з Протоколу № 6 від 01.11.2018 року Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» додається).
Враховуючи вищезазначене, замовником було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру за пунктом 5 частини другої статті 40 Закону та закупити додаткові аналогічні роботи в того самого виконавця - генерального підрядника, а саме:
- Загальнобудівельні роботи;
- Електромонтажні роботи;
- Індивідуальний тепловий пункт;
- Улаштування системи вентиляції та кондиціювання (ОВіК);
- Улаштування слабоструменевих мереж;
- Вогнезахист інженерних мереж;
- Монтаж обладнання.
Копія виписки з Протоколу № 6 від 01.11.2018 року Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій».

3. За яким номером ID в електронній системі закупівель опубліковано інформацію про проведення процедури закупівлі за основним договором від 11.04.2018 № 2018/1?
Роботи з завершення будівельно-монтажних робіт по об’єкту з Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (45210000-2 Будівництво будівель) (В тому числі поставка та монтаж обладнання), Works on completion of construction and installation work on the object of construction of a modern medical and diagnostic complex of the National Children's Specialized Hospital "OKHMATDYT" DSTU BD.1.1-1.2013 (452100000-2) (Including supply and installation of equipment), Закупівля: ID UA-2018-01-19-001793-a.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Додатки:
1. Копія Експертних висновків ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-1854-16/ЦБ від 25.04.2017р. та №00-0141-19/ЦБ від 14.05.2019р.
2. Копія виписки з Протоколу № 6 від 01.11.2018 року Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
Переможець 21 615 486,95
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 00:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 00:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
21 615 486,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 20:12
2021_01 від 12.04.2021.pdf укладений
12 квітня 2021 19:46