Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проходження державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення (заміна вікон) Малолисовецького НВК ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок Сквирської районної ради»
Очікувана вартість
3 871,20 UAH
UA-2021-03-31-005895-c 9e567d5fc7d5473ba8a511d450bbfb44
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінко Аліна Олексіївна

+380456853605 1020vkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44153671
Місцезнаходження: 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Богачевського, 28, Київська облась
Контактна особа: Літвінко Аліна Олексіївна
+380456853605
1020vkb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 23:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2021 17:00
Очікувана вартість: 3 871,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проходження державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення (заміна вікон) Малолисовецького НВК ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок Сквирської районної ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09011, Україна, Київська область, Малі Лисівці, вул. Центральна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання Акту здачі – прийняття виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2021 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2021 20:25
Зведений кошторисний розрахунок.pdf
01 квітня 2021 20:25
Додаток 2 . Проект договору.doc
01 квітня 2021 20:25
Додаток 1. Вимоги до учасників.docx
01 квітня 2021 20:25
1.Оголошення про закупівлю.docx
01 квітня 2021 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 23:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2021 20:25
Зведений кошторисний розрахунок.pdf
01 квітня 2021 20:25
Додаток 2 . Проект договору.doc
31 березня 2021 23:29
Додаток 2 . Проект договору.doc
01 квітня 2021 20:25
Додаток 1. Вимоги до учасників.docx
31 березня 2021 23:29
Додаток 1. Вимоги до учасників.docx
01 квітня 2021 20:25
1.Оголошення про закупівлю.docx
31 березня 2021 23:29
1.Оголошення про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 01 квітня 2021 16:08
Дата відповіді: 01 квітня 2021 17:20
Який клас наслідків, напрями експертизи? просимо надати зведений кошторисний розрахунок
Відповідь: Відповідне доповнення буде надано шляхом внесення змін до спрощеної закупівлі.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 квітня 2021 11:46
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Уточнення коду ДК
Документи:
06 квітня 2021 11:45
Електронний підпис
06 квітня 2021 09:21
Протокол №16