Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари за кодом ДК 021:2015 30190000-7 -Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2021-03-31-005137-a ead898ed637840628c716dec2e73400f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Шуменко

+380982174214 irynashumenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №33 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031530
Місцезнаходження: 87521, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. МАРІУПОЛЬСЬКА , 18-А
Контактна особа: Ірина Шуменко
+380982174214
irynashumenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 11:01
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір офісний білий А4/500арк/80 g/m - 30 пачок, папір офісний кольоровий А4/250арк/80 g/m/5 інтенсивних кольорів - 2 пачки, фотобумага А4/100арк/матова/180 g/m - 1 пачка, файли для документів пластикові А4/40мкн/100шт - 10 упаковок, плівка для ламінування А4/100мкн - 1 упаковка, плівка для ламінування А5/80мкн - 1 упаковка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачка
папір офісний білий А4/500арк/80 g/m
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маріупольська,18-а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
папір офісний кольоровий А4/250арк/80 g/m/5 інтенсивних кольорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маріупольська,18-а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
фотобумага А4/100арк/матова/180 g/m
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маріупольська,18-а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
файли для документів пластикові А4/40мкн/100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маріупольська,18-а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
плівка для ламінування А4/100мкн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маріупольська,18-а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
плівка для ламінування А5/80мкн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маріупольська,18-а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 11:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА 3 999,00
UAH з ПДВ
3 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2021 14:36
КП33.PDF
07 квітня 2021 09:33
╕ст-я~G#.RAR
07 квітня 2021 09:33
Уставные Прилипко В.Г.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
Переможець 3 999,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 10:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
3 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 14:56
Договір 33-4 від 19.04.2021_ ФОП Прилипко В.Г.pdf укладений
20 квітня 2021 14:53