Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Шполянська санаторна школа Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04591630 |
Місцезнаходження: | 20600, Україна , Черкаська обл., Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Шпиця Юлія Вікторівна 380963926281 shpola_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 208 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 088,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткових накладних на постачання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Категорія замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі",; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_МЯСО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 17:49 |
Проект договору.docx | |
31 березня 2021 17:49 |
ТД_МЯСО.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-22-000006 ● 6304662f65ac4c1f9386a995786d0557
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2021 № 274
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2021 № 274
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-31-005075-c, 31.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-22 16:15:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-31-005075-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо вимогами тендерної документації передбачено його надання?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-03-31-005075-c відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-26 16:50:23
Пояснення на запит
Щодо надання пояснень по суті запиту
Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо пояснення по суті запиту від 22.04.2021 року, в тому числі наступне.
Щодо питання 1.
Згідно п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити в тому числі інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на майданчику був відсутній окремий функціонал (поле для заповнення) для внесення інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, тому «Оголошення про проведення відкритих торгів» №UA-2021-03-31-005075-c містить інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції – 6200 грн., а так само в полі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» в категорії «Опис» зазначено наступне: «Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_МЯСО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону». Відповідно зазначеним розділом тендерної документації визначено вичерпний перелік умов надання забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-03-31-005075-c містить всю необхідну інформацію щодо п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону. Слід зазначити, що чинним законодавством не встановлено будь-яких інструкцій щодо заповнення відповідних полів електронної системи закупівель при оприлюдненні інформації, отже замовник керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині, що визначають виключно перелік категорій інформації, що зазначаються в оголошенні про проведення відкритих торгів, при цьому зазначення в такому оголошенні інформації відсилочного характеру не суперечить положенням Закону. Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що дана інформація буде коректно вноситись після додавання електронних полів для заповнення даної інформації при створенні оголошення про проведення конкурентних закупівель.
Щодо питання 2.
Пункт 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» носить рекомендаційний характер та не є обов’язковим до виконання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не було оприлюднено на власному веб-сайті установи у зв’язку з карантинними обмеженнями та відсутністю на період карантинних обмежень адміністратора ВЕБ – сайту КЗ Шполянської санаторної школи ЧОР.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань щодо усунення порушень згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2021-03-31-005075-c замовником було оприлюднено інформацію згідно пункту 4 постанови №710 на веб-сайті установи за посиланням https://shpolyanska-sanatorna-shkola.webnode.com.ua/. На момент оприлюднення оголошення про проведення закупівлі у замовника не було технічної можливості (поля для внесення даних) оприлюднити інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій тому замовником було передбачено посилання на тендерну документацію в якій було зазначено дану інформацію. На даний час закупівля завершена та внести зміни до оголошення неможливо. Замовник в подальшій роботі зобовязується не допускати аналогічних помилок при оприлюдненні процедур закпівель.
2021-05-18 16:25:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Замовник зобов'язується в подальшій роботі не допускати аналогічних помилок при оприлюдненні процедур закупівель.
2021-05-19 10:07:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Потапенко Петро Миколайович |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Козярець Наталія Вікторівна |
208 700,00
UAH з ПДВ
|
208 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Потапенко Петро Миколайович #2101005950 |
Переможець |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 18:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 15:02
|
ДУ № 4 М’ясо.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2021 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:42
|
ДУ № 3 м’ясо.PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 11:02
|
Додаткова угода м’ясо.PDF | зміни до договору |
09 вересня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2021 16:10
|
Додаткова угода (м’ясо).PDF | зміни до договору |
17 травня 2021 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 15:17
|
Договір м’ясо.PDF | укладений |
11 травня 2021 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №1 від 17.05.2021 року. Сума договору після внесення змін: 180040,00 (сто вісімдесят тисяч сорок гривень нуль копійок) грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: М’ясо свинини (без кості) охолоджене – 975,0 (дев’ятсот сімдесят п’ять кілограм), Стегно куряче (охолоджене) – 1000 (одна тисяча) кілограм, Печінка ялова охолоджена – 294 (двісті дев’яносто чотири) кілограми . Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №2 від 07.09.2021 року. Сума договору після внесення змін: 179993,51 (сто сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні п’ятдесят одна копійка) грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: М’ясо свинини (без кості) охолоджене – 890,0 (вісімсот дев’ятносто кілограм), Стегно куряче (охолоджене) – 909 (дев’ятсот дев’ять) кілогра, Печінка ялова охолоджена – 277 (двісті сімдесят сім) кілограм . Даною додатковою угодою змінюється ціна за одиницю товару згідно п.2 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди № 3 від 28.10.2021 року. Сума договору після внесення змін: 139 977,69 (сто тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 69 копійок) грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: М’ясо свинини (без кості) охолоджене – 681,0 (шістсот вісімдесят один) кілограм, Стегно куряче (охолоджене) – 668,9 (шістсот шістдесят вісім кілограм дев’ятсот грам), Печінка ялова охолоджена – 277 (двісті сімдесят сім) кілограм . Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди № 4 від 18.11.2021 року. Сума договору після внесення змін: 99 265,19 (дев’яносто дев’ять тисяч двісті шістдесят п’ять гривень 19 копійок) грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: М’ясо свинини (без кості) охолоджене – 431,0 (чотириста тридцять один) кілограм, Стегно куряче (охолоджене) – 568,9 (п’ятсот шістдесят вісім кілограм дев’ятсот грам), Печінка ялова охолоджена – 192 (сто дев’яносто два) кілограми . Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |