Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя (Комп'ютерна техніка та комплектуючі)
Очікувана вартість
25 257 000,00 UAH
UA-2021-03-31-004989-c 4c6cd5e072714362b13a5b62fa6d10f5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мирослава Осадча

+380445941157 mosadcha@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Мирослава Осадча
+380445941157
mosadcha@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 16:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 18:00
Очікувана вартість: 25 257 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Тендерна документація

07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
31 березня 2021 17:37
ОГОЛОШЕННЯ 535.doc
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 19:12
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 19:12
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 19:12
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 19:12
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 21:34
ТД ЗМ 535 _2.docx
07 квітня 2021 19:12
ТД ЗМ 535 _2.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
05 квітня 2021 18:05
ТД ЗМ 535.docx
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx
31 березня 2021 17:37
ОГОЛОШЕННЯ 535.doc
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо надання документів переможцем торгів
Дата подання: 01 квітня 2021 14:15
Дата відповіді: 02 квітня 2021 16:11
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Пропозиція подається по кожному Лоту окремо. Також, відповідно до п.п. 1.4. пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, по Лоту №1 Учасник повинен зазначити не менше 5 (п’яти) договорів з аналогічним предметом закупівлі, по Лоту №2 Учасник повинен зазначити не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, по Лоту №3 Учасник повинен зазначити не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі та по Лоту №4 Учасник повинен зазначити не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі. В свою чергу, відповідно до п.п. 2.2. пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації, Переможець торгів (по кожному Лоту окремо) повинен надати позитивні листи-відгуки від контрагентів про виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі та договори з аналогічним предметом закупівлі, вказані Учасником у Довідці, надання якої передбачено пп. 1.4. п. 1 Розділу 3 цієї Документації. Відповідно до вищезазначеного, просимо надати наступне роз'яснення: у випадку, якщо Учасник надає один і той самий договір з аналогічним предметом закупівлі за декількома лотами (наприклад на Лот 1 та Лот 2), то чи повинен він буде надати як Переможець за двома лотами (відповідно до п.п. 2.2. пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації) два оригінали відгуків чи можна буде надати нотаріально завірені копії відгуку за обидвома лотами без надання оригіналів на кажоний лот?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, учасник може надати оригінал або нотаріально засвідчену копію відповідного документа (дана можливість передбачена умовами п.1 Розділу 3 тендерної документації)
щодо вимог ТД
Дата подання: 05 квітня 2021 15:34
Дата відповіді: 05 квітня 2021 18:10
В умовах п. 2.2. тендерної документації, зазначається, що переможець повинен надати наступні документи: «Позитивні листи-відгуки від контрагентів про виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі та договори з аналогічним предметом закупівлі, вказані Учасником у Довідці, надання якої передбачено пп. 1.4. п. 1 Розділу 3 цієї Документації.» Виходячи з даної вимоги Учасник повинен надати оригіналі листів відгуків та оригінали аналогічних договорів. Но, оригінали не можуть надаватися, оскільки ці документи відносіться до господарської діяльності компаній, просимо надати роз’яснення, чи можливо надати завірені учасником копії листів відгуків, оскільки ці листи надаються в одному екземплярі і вони подаються учасником на інші торги, також це стосується і оригіналів договорі, оскільки це господарська діяльність та дані документи не можуть передаватися в оригіналах іншій установі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
У разі неможливості надання учасником оригіналів документів, ним (учасником) можуть бути надані нотаріально завірені копії таких документів (дана можливість передбачена умовами п.1 Розділу 3 тендерної документації)
Щодо сервісних центрів
Дата подання: 07 квітня 2021 10:56
Дата відповіді: 07 квітня 2021 16:11
Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 2 до Документації, Переможцем торгів у складі пропозиції повинен бути наданий перелік та адреси сервісних центрів Учасника та/або сервісних центрів, які працюють на договірній основі з Учасником, з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання (надається по відповідному Лоту). Звертаємо Вашу увагу, що гарантійне обслуговування Обладнання здійснюється в офіційних сервісних центрах Виробників Обладнання та не може здійснюватись в сервісних центрах Учасників торгів. Відповідно до вищезазначеного, просимо Вас внести відповідні зміни до вимоги чи надати роз'яснення, яке дозволить Учасникам торгів надавати перелік та адреси офіційних сервісних центрів Виробника з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання, а не тільки перелік та адреси сервісних центрів Учасника та/або сервісних центрів, які працюють на договірній основі з Учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Слід зазначити, що згідно вимог ЗУ «Про захист прав споживачів» та інших чинних нормативно-правових актів, які регулюють взаємовідносини між споживачами та продавцями (виробниками, надавачами послуг та ін.) законодавчо визначено, що продавець (виробник, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе відповідні гарантійні зобов'язання.
В свою чергу взаємовідносини продавця, виробника, виконавця визначаються
відповідними договорами.
Також, слід зазначити, що подаючи свою пропозицію учасник автоматично погоджується з умовами тендерної документації, зокрема з умовами проекту договору, який є невідємною частиною даної тендерної документації.
Згідно умов тендерної документації, а саме: умов проекту договору, наведеного в Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що в момент приймання-передачі кожної партії Обладнання Продавець передає Покупцю адреси сервісних центрів Продавця, а також сервісних центрів, які працюють на договірній основі з Продавцем, з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання та бере на себе гарантійні зобовязання щодо поставленого обладнання та несе відповідальність за їх порушення.
Отже, з огляду на вищевикладене Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Щодо сервісних центрів №2
Дата подання: 07 квітня 2021 17:20
Дата відповіді: 08 квітня 2021 13:53
Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 2 до Документації, Переможцем торгів у складі пропозиції повинен бути наданий перелік та адреси сервісних центрів Учасника та/або сервісних центрів, які працюють на договірній основі з Учасником, з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання (надається по відповідному Лоту). У Вашій відповіді нижче, щодо зауваження про те, гарантійне обслуговування Обладнання здійснюється в офіційних сервісних центрах Виробників Обладнання та не може здійснюватися в сервісних центрах Учасників торгів, Ви надали наступну відповідь: Згідно умов тендерної документації, а саме: умов проекту договору, наведеного в Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що в момент приймання-передачі кожної партії Обладнання Продавець передає Покупцю адреси сервісних центрів Продавця, а також сервісних центрів, які працюють на договірній основі з Продавцем, з гарантійного та післягарантійного обслуговування. Дякуємо вам за звертання нашої уваги на вимоги проектів договорів за всіма лотами закупівлі та звертаємо Вашу увагу на наступне. Проект Договору з Лот 2 Додатку № 3 до тендерної документації не містить вимоги щодо надання Покупцем в момент приймання-передачі кожної партії Обладнання адрес сервісних центрів Продавця, а також сервісних центрів, які працюють на договірній основі з Продавцем, з гарантійного та післягарантійного обслуговування. Вимога проекту Договору Лот 2 сформульована наступним чином: другий абзац п. 5.9. Проекту Договору - В момент приймання-передачі кожної партії Обладнання Продавець передає Покупцю: на кожну партію поставленого Обладнання: перелік та адреси сервісних центрів з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання. З огляду на вищезазначене, вбачається допущення механічної помилки при складанні вимог тендерної документації, так як вимоги до Учасників торгів з Лот 1, Лот 3 та Лот 4 в порівнянні з вимогами до учасників Лот2, в цій частині, повністю відрізняються. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога п. 3 Додатку № 2 до Документації стосується всіх Лотів закупівлі, а саме Лот 1, Лот 2, Лот 3 та Лот 4, що вбачає неузгодженість вимог п. 3 Додатку № 2 до Документації та Додатку № 3 до тендерної документації з Лоту 2. Просимо Вас привести вимоги тендерної документації до однакових та єдиних вимог за всіма лотами закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне:
Замовником частково враховано вищезазначені зауваження до вимог тендерної документації та внесено корегування в перелік документів, які повинні бути надані Переможцем торгів на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі по відповідним лотам (Додаток № 2 до тендерної документації).
Щодо сервісних центрів №3
Дата подання: 07 квітня 2021 18:18
Дата відповіді: 08 квітня 2021 13:54
Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 2 до Документації, Переможцем торгів у складі пропозиції повинен бути наданий перелік та адреси сервісних центрів Учасника та/або сервісних центрів, які працюють на договірній основі з Учасником, з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання (надається по відповідному Лоту). У Вашій відповіді нижче, щодо зауваження про те, гарантійне обслуговування Обладнання здійснюється в офіційних сервісних центрах Виробників Обладнання та не може здійснюватися в сервісних центрах Учасників торгів, Ви надали наступну відповідь: Слід зазначити, що згідно вимог ЗУ «Про захист прав споживачів» та інших чинних нормативно-правових актів, які регулюють взаємовідносини між споживачами та продавцями (виробниками, надавачами послуг та ін.) законодавчо визначено, що продавець (виробник, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе відповідні гарантійні зобов'язання. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до преамбули ЗУ «Про захист прав споживачів» цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів. Відповідно до п. 22 Стаття 1. Визначення термінів, Розділу І «Про захист прав споживачів», у цьому Законі терміни вживаються в такому значенні: споживач - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника. Таким чином, посилання на норми цього Закону у відносинах між двома юридичними особами, є некоректним та невмотивованим. З урахуванням вищевикладеного та викладеного у нашому запитанні «Щодо сервісних центрів №2», просимо Вас переглянути надану Вами відповідь на наше перше питання «Щодо сервісних центрів» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Коментуючи попередню відповідь щодо наявності в Учасника власних сервісних центрів та/або сервісних центрів, які працюють з Учасником на договірній основі, з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання, слід зазначити наступне: посиланням на чинні нормативно-правові акти, які регулюють взаємовідносини між споживачами та продавцями (виробниками, постачальниками, надавачами послуг та ін.) Замовник намагався звернути увагу Учасника на визначення термінів та понять «виробник»/«продавець» та закцентувати увагу на їх правах та обов’язках.
Зокрема щодо обов’язку Продавця гарантувати якість запропонованого Замовнику (Покупцю) Обладнання.
Відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України саме Продавець/постачальник гарантує якість поставленого ним Обладнання, усунення несправностей та ремонту протягом строку гарантійного обслуговування.
Враховуючи вищевикладене та з метою отримання якісного Обладнання, в тендерній документації Замовником передбачена необхідність наявності в Учасника сервісних центрів Учасника та/або сервісних центрів, які працюють з Учасником на договірній основі, з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання (по Лоту №1, по Лоту №3 та по Лоту №4) та сервісних центрів з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання (по Лоту № 2).
Вищезазначена вимога є цілком прийнятною зважаючи на вартість даної закупівлі та необхідної кількості Обладнання, що планується придбати Замовнику і тд.
Компанії, які успішно працюють на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання, мають усі можливості для виконання тендерних вимог, якими фактично вимагається підтвердження того, що Обладнання, яке пропонується, має офіційне походження, та має офіційну тривалу гарантійну підтримку.
Щодо сервісних центрів №4
Дата подання: 08 квітня 2021 16:58
Дата відповіді: 09 квітня 2021 16:42
Дозвольте висловити Вам свою подяку за часткове врахування Вами зауважень, що були викладені в нашому зверненні «Щодо сервісних центрів №2». Щодо викладеного Вами у відповіді на наше звернення «Щодо сервісних центрів №3», повідомляємо наступне. Цим зверненням ми звертали Вашу увагу на те, що аргументація викладена Вами у відповіді на звернення «Щодо сервісних центрів», з посиланням на норми ЗУ «Про захист прав споживачів» у відносинах між двома юридичними особами - є некоректним та невмотивованим. Висловлюємо Вам свою вдячність за розуміння та визнання нашої правоти в цьому питанні. Також, дякуємо Вам за згоду у Вашій останній відповіді, що вимога в редакції проекту Договору Лот 2, а саме п. 5.9. Проекту Договору – «В момент приймання-передачі кожної партії Обладнання Продавець передає Покупцю: на кожну партію поставленого Обладнання: перелік та адреси сервісних центрів з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання» повністю задовольняє бажання Замовника в гарантуванні Продавцем якості, офіційності походження та офіційності тривалої гарантійної підтримки запропонованого Замовнику (Покупцю) Обладнання. Таким чином, Ваша відповідь підтверджує, що наявність чи відсутність в Учасника (Продавця) власних сервісних центрів та/або сервісних центрів, які працюють з Учасником на договірній основі, з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання, жодним чином не впливає ні на якість, ні на офіційність походження та ні на офіційність тривалої гарантійної підтримки запропонованого Замовнику (Покупцю) Обладнання. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що офіційність походження та офіційність тривалої гарантійної підтримки запропонованого Замовнику (Покупцю) Обладнання, гарантується Учасником виконанням вимоги п.п. 1.5 п. 1 Розділу 3 тендерної документації, а саме - наданням у складі пропозиції копії документу (сертифікат та/або авторизаційний лист), який підтверджує наявність в Учасника статусу офіційного представника (партнера) від компанії виробника Обладнання або офіційного представника виробника запропонованого ним (Учасником) Обладнання по Лоту №1, по Лоту №2 та по Лоту №3. У зв’язку з вищезазначеним, просимо Вас привести вимоги в частині переліку та адрес сервісних центрів з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання до однакової редакції в усіх Лотах даної закупівлі, а саме: викласти пункт 4 Додатку 2 до документації в наступній редакції: «Перелік та адреси сервісних центрів з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання (надається по Лоту №1, по Лоту №2, по Лоту №3 та по Лоту №4); викласти другий абзац п. 5.9 Проект Договору за Лотом №1 та за Лотом 3-4 Додатку №3 до Документації в редакції п. 5.9 Проект Договору за Лотом №2 Додатку №3 до Документації, а саме: «на кожну партію поставленого Обладнання: перелік та адреси сервісних центрів з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На запитання подібного змісту Замовником вже надавались відповіді раніше.
щодо вимог ТД
Дата подання: 09 квітня 2021 09:34
Дата відповіді: 09 квітня 2021 16:33
Шановний Замовнику. Що є вирішальним для надання досвіду виконання договорів за ЛОТом 3: код за ДК 021:2015 – 30200000-1 або саме найменування предмету закупівлі - монітори? У тендерній документації зазначено «… досвіду виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі, із зазначенням предмету договору». Чи можливо надання аналогічних договорів за кодом за ДК 021:2015 – 30210000-0 - Комп’ютерне обладнання або іншим, але предметом договору буде саме монітори? Не призведе надання такого досвіду до дискваліфікації пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації? Або необхідно надати аналогічний договір саме по коду за ДК 021:2015 – 30200000-1, а предметом закупівлі за даним договором може бути інше комп'ютерне обладнання та приладдя, наприклад, ноутбуки або інша периферія? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вищезазначене слід зазначити, що довідка згідно вимог пп.1.4. п. 1 Розділу 3 тендерної документації подається Учасником в довільній формі, при цьому Учасник повинен врахувати, що в договорах, які будуть надаватись на підтвердження інформації зазначеної в даній довідці повинно бути Обладнання, яке планує придбати Замовник по відповідному Лоту.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-31-004989-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:38980356
Дата подання: 08 квітня 2021 16:44
Некоректна вимога щодо сервісних центрів
Шановний Замовнику, просимо Вас із договорів та Додатку №2 Тендерної документації прибрати вимогу "3. Перелік та адреси сервісних центрів Учасника та/або сервісних центрів, які працюють на договірній основі з Учасником, з гарантійного та післягарантійного обслуговування Обладнання (надається по Лоту №1, по Лоту №3 та по Лоту №4); " по причині того, що імпортна фірмова техніка, така як монітори, ноутбуки, принтери та інше, по гарантії обслуговуються в офіційних сервісних центрах виробника. Учасник, який пропонує фірмову техніку конкретного виробника немає можливості заключити договір співпраці з офіційними сервісними центрами виробника техніки. Натомість учасник може надати авторизаційні листи у яких буде зазначено партнерські відносини Виробника та Учасника, та вказано перелік та адреси офіційних сервісних центрів виробника, де на вибір Замовника може відбуватися гарантійне та післягарантійне обслуговування техніки.
Сформульовані Замовником вимоги є дискримінаційними та такими, що спрямовані на штучне обмеження конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2021 16:44
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
Дискримінаційними можна вважати вимоги, які обмежують коло потенційних учасників без обґрунтованих на те причин. В даному випарку на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання наявна досить велика кількість компаній,які мають можливість виконати умови даної тендерної документації.
Отже, Замовник не вважає дані вимоги такими, що обмежують конкуренцію учасників.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Ноутбуки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 квітня 2021 12:03
Закінчення: 16 квітня 2021 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 од
Лот №1 - Ноутбуки
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 липня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно умов проекту договору (по відповідному лоту) наведеному в Додатку №3 тендерної документації Аванс 10 Банківські 70
Iнша подія Згідно умов проекту договору (по відповідному лоту) наведеному в Додатку №3 тендерної документації Пiсляоплата 10 Банківські 30

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2021 17:37
ТД 535.docx

Запитання до процедури

Щодо виду батареї - Li-ion
Дата подання: 07 квітня 2021 15:31
Дата відповіді: 07 квітня 2021 18:49
Відповідно до розділу "Батарея" Таблиця 1.1. Технічна специфікація ноутбуку в комплекті ЛОТ №1 - Ноутбуки Додаток № 2 до Документації, вимога щодо виду батареї - Li-ion. Відповідно до останнього абзацу під Таблицями Технічних специфікацій, Учасник може запропонувати Обладнання, що є кращим за своїми технічними та якісними характеристиками ніж вимагається Замовником згідно цих Технічних вимог. Водночас, в тендерній документації відсутні крітерії, за якими буде визначатись визначення "кращий та/або якісніший". Тому, просимо Вас надати відповідь на наступне питання. Чи буде вважатись еквівалентом (тобто кращим та/або якіснішим) вищезазначеного виду батареї її покращений варіант, а саме - Li-polymer? Цей вид батареї є наступним кроком розвитку Li-ion батарей в частині безпеки, має сухий елемент електроліту для виключення випадків вибуху батареї, які не рідко трапляються з батареями Li-ion виду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, запропоноване обладнання повинно відповідати технічним вимогам, вказаним у тендерній документації. Відносно Вашого запитання щодо визначення «кращий та/або якісніший», воно відноситься до пунктів тендерної документації, у вимогах до яких є примітка «не менше і тп».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 13 012 800,00
UAH з ПДВ
13 012 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ» 14 839 500,00
UAH з ПДВ
13 537 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 14 757 000,00
UAH з ПДВ
14 036 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 17:48
Електронний підпис
15 квітня 2021 17:45
5. Авторизаційний лист.pdf
15 квітня 2021 17:45
8.1. Опис.pdf
15 квітня 2021 17:45
8. Статут.pdf
15 квітня 2021 17:45
7.2. Баланс 2020_4 кв..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ»

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
Переможець 13 012 800,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 13:23

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
13 012 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор 535-21 від 25.05.2021 ЛОТ 1.pdf укладений
27 травня 2021 15:33