Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Будівництво споруди флагштоку Державного прапору України на перехресті вулиць Небесної Сотні, Стрітенської та Гагаріна в місті Полтава» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-03-31-004694-c a7fe227104c944d08514ffbe62ffb59a
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Серажим

+380532560631 law_ukbpoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Серажим
+380532560631
law_ukbpoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 квітня 2021 15:21
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Будівництво споруди флагштоку Державного прапору України на перехресті вулиць Небесної Сотні, Стрітенської та Гагаріна в місті Полтава» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання акту про виконання робіт в повному обсязі на підставі рахунку на оплату робіт за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата проводиться протягом тридцяти календарних днів з моменту підписання Замовником акту про виконання робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5 банківських днів з дня отримання Замовником відповідного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 12:08
Електронний підпис
02 квітня 2021 12:05
48-с Протокол 48-с Флагшток.PDF
02 квітня 2021 12:05
Флагшток нова редакція.docx
31 березня 2021 17:09
Флагшток.docx
02 квітня 2021 12:08
Електронний підпис
31 березня 2021 17:09
Електронний підпис
02 квітня 2021 12:05
48-с Протокол 48-с Флагшток.PDF
02 квітня 2021 12:05
Флагшток нова редакція.docx
31 березня 2021 17:09
Флагшток.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо оголошення
Дата подання: 05 квітня 2021 16:48
Дата відповіді: 05 квітня 2021 17:29
Добрий день, у оголошенні вказано -З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно: - здійснити виїзд на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи. - надати в складі пропозиції Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтврдження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника. Усі аркуші пропозиції учасника повинні бути пронумеровані. Пропозиція повинна мати контрольний лист або зміст пропозиції, який рахується як перший аркуш пропозиції. Огляд об’єкту Учасником перед подачею є обов’язковим. Пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті відхиляються з підстави, що пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Просимо виключити дану вимогу. Відповідно до ч. 4 статті 4 закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Можливість проведення відкритих зустрічей заборонена на етапі проведення процедури закупівлі з метою дотримання принципів публічних закупівель, визначених у ст. 5 закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію. Замовником, у відповідності до Розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання акту обстеження (огляду) об’єкту. Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання пропозиції оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт. Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги встановлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, базуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З наведених принципів випливає, що між Замовником та учасником не можуть виникати будь-які відносини, що можуть призвести до порушення вказаних принципів, зокрема не можуть проводиться переговори, що мають на меті зміну умов проведення спрощеної закупівлі а також зміни інформації, що зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Умова надання акту обстеження об’єкту будівництва зазначена в Оголошенні у зв’язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об’ємів необхідних робіт, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені п. 2 ч. 1. ст 5. Закону.
Разом з тим, повідомляємо, що ч. 4 ст. 4 регулює проведення попередніх ринкових консультацій замовниками під час планування та підготовки до проведення закупівель, а не під час проведення публічних закупівель. Огляд об’єкту не є відкритою зустріччю для проведення ринкових консультацій; акт обстеження у довільній формі не є документом, що за своєю формою чи змістом випливає із попередніх ринкових консультацій, що можуть проводитись замовниками.
Ураховуючи вищевикладене, та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, вимога відхиляється Замовником.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 квітня 2021 16:19
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Станом на 14.04.2021 року, у зв’язку із відсутністю подальшої потреби у закупівлі вказаних робіт, уповноваженою особою виявлена необхідність у відміні спрощеної закупівлі, відповідно до норм ст. 11, п. 1 ч. 17 ст. 14 та ч. 19 ст. 14. Відповідно до п. 1 ч. 17 ст. 14 Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
14 квітня 2021 16:19
Електронний підпис
14 квітня 2021 16:19
48-1 протокол 48-1 флагшток відміна.PDF