Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОРОНОВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04326069 |
Місцезнаходження: | 23252, Україна , Вінницька обл., смт. Вороновиця, вул. КОЗАЦЬКИЙ ШЛЯХ, буд. 60 |
Контактна особа: |
Інна Драгомарецька +380672764711 srvoron_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2021 15:14 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за результатами наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування 100% коштів на розрахунковий рахунок Виконавця Місцезнаходження - 23252, Вінницька обл., Вінницький район, селище міського типу Вороновиця, ВУЛИЦЯ КОЗАЦЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 60; вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; категорія замовника - згідно пункту 1 частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган місцевого самоврядування. Тендерні пропозиції готуються українською мовою. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі V тендерної документації. Код та назва номенклатурних позицій предмета закупівлі: Надання доступу до інформаційної системи, отримання інформації з державних реєстрів та кадастрів щодо земельних ділянок, формування електронної карти полів, проведення аналітики та підготовка звітів щодо землекористування (48810000-9 Інформаційні системи) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 14:32 |
Перелік змін що вносяться.docx | |
12 квітня 2021 14:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
12 квітня 2021 14:32 |
Тендерна документація Аудит (зміни).doc |
12 квітня 2021 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
12 квітня 2021 14:32 |
Перелік змін що вносяться.docx
|
||||
12 квітня 2021 14:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
|
||||
12 квітня 2021 14:32 |
Тендерна документація Аудит (зміни).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Однак дана вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
У відповідності до ч. 11 ст. 26 Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ч. 4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відтак, просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом виключення вимоги про надання копії документу, що підтверджує наявність доступу до Реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а саме: - платіжний документ, що підтверджує абонентську плату Учасником за Сервісну послугу з обробки запитів до Державного реєстру прав за березень та/або квітень 2021 року; - платіжний документ, що підтверджує плату Учасником адміністративного збору за надання доступу до інформації з Державного реєстру прав за березень та/або квітень 2021 року.
Згідно ч. 4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відтак, просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом виключення вимоги про надання копії документу, що підтверджує наявність доступу до Реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а саме: - платіжний документ, що підтверджує абонентську плату Учасником за Сервісну послугу з обробки запитів до Державного реєстру прав за березень та/або квітень 2021 року; - платіжний документ, що підтверджує плату Учасником адміністративного збору за надання доступу до інформації з Державного реєстру прав за березень та/або квітень 2021 року.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-13-000016 ● 7bc48362fbcf4bc991aa39f558d9e664
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2021 №309
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.05.2021 №309
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-03-31-003889-с 31.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-14 14:59:34
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з надання доступу до інформаційної системи, отримання інформації з державних реєстрів та кадастрів щодо земельних ділянок, формування електронної карти полів, проведення аналітики та підготовка звітів щодо землекористування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-31-003889-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких причин замовником не виконані вимоги частини першої статті 24 Закону стосовно надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації в частині:
- надання згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України?
- накладання на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів (при цьому накладання кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-19 14:59:14
Відповідь на звернення
1. З яких причин замовником не виконані вимоги частини першої статті 24 Закону стосовно надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення? – Згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»
Згідно абз. 3 та 4 ч. 2 Закону: «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.»
Отже, законом передбачено що замовник може невчасно надати відповідь на роз’яснення, в разі чого продовжує строк подання тендерних пропозицій не менше ніж на 7 днів. 02 квітня 2021 о 14:38 було подано запит на роз’яснення від АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРТЕРРА", Код ЄДРПОУ:42002838. Замовником було надано відповідь роз’яснення 07 квітня 2021 19:35. Також 05 квітня 2021 о 23:03 було подано запит на роз’яснення від АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРТЕРРА", де запит був аналогічним до попереднього, що ввело нас оману, тим що відповідь на запит від даного учасника вже було надано. Тому замовником було надано відповідь на роз’яснення 12 квітня 2021 14:33 та дотримано вимог абз. 3 та 4 ч. 2 Закону, а саме, надано відповідь та продовжено строк подання тендерних пропозицій. Отже замовником дотримано вимог Закону в даній частині.
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації в частині:
- надання згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України? – Відповідно до абз.2 ч.2 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» в складі тендерної документації було надано документи, що містять персональні дані, однак ці документи не були обґрунтовано визначені Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» як конфіденційні, а тому відповідно до абз.4 ст.2 Закону України є добровільним волевиявленням фізичної особи (за умови її поінформованості, а саме дана інформація міститься в пп.2.2 п.2 розділу 4 тендерної документації) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Відповідно до пп.2.6 п.2 розділу 5 тендерної документації у разі виникнення у учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені в тендерній документації, то при вирішенні останніх тендерний комітет та учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Учасник тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» виконав вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації в частині надання згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України.
- накладання на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів (при цьому накладання кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим)? – Відповідно до пп.1.7 п.1 розділу 3 тендерної документації усі документи тендерної пропозиції, які складає безпосередньо учасник, повинні бути складені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані на ім’я уповноваженої особи замовника даної закупівлі, повинні містити: вихідні номер та дату; предмет та номер даної закупівлі; посаду, прізвище, ім’я, по-батькові та підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі; відбиток печатки учасника*. *Вимога щодо накладення відбитку печатки не є обов’язковою згідно з чинним законодавством України. Відповідно до пп.1.8 п.1 розділу 3 тендерної документації усі документи тендерної пропозиції, які надані учаснику іншими організаціями (установами, підприємствами) завантажуються учасником у вигляді сканованого цільного документу з оригіналу такого документу. Відповідно до пп.1.9 п.1 розділу 3 тендерної документації Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до пп.1.15 п.1 розділу 3 тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що передбачаються змістом цієї тендерної документації. При цьому накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» в складі тендерної документації було завантажено документи, які містять власноручний(-і) підпис(-и) уповноваженої посадової особи суб’єкта господарювання та відбиток печатки. По-перше, умови тендерної документації не містять вимогу щодо накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на кожен документ тендерної пропозиції окремо. По друге, у розумінні законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» документи, які містять власноручний(-і) підпис(-и) уповноваженої посадової особи суб’єкта господарювання та відбиток печатки не вважаються електронними документами, оскільки відповідно до ст.5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Ті документи, що сформовані та надані Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» у формі електронного документа через електронну систему закупівель містять накладений кваліфікований електронний підпис, що відповідає нормам чинного законодавства України та вимогам тендерної документації. При цьому, Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» було накладено кваліфікований електронний підпис учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому, що підтверджує й накладення кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі на документи в цілому, оскільки відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Учасник тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» виконав вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації в частині накладання на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів (при цьому накладання кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-08 16:48:58
Повідомлення про усунення порушення
Доброго дня. Розглянувши результати моніторингу повідомляю, що замовником буде усунуто порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу, шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі у визначені моніторингом терміни. Про розірвання договору та усунення порушення буде повідомлено в установленому порядку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення, яке виявлено під час моніторингу, усунено шляхом розірвання договору про закупівлю. На підтвердження усунення порушення, надаю додаткову угоду про розірвання договору та звіт про виконання договору про закупівлю.
2021-06-14 18:44:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 14.05.2021 №47 додатковою угодою від 14.06.2021 б/н
2021-06-15 15:37:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВКУРСІ АГРО" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
561 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКУРСІ АГРО" #43751014 |
Переможець |
561 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 15:24
|
додаткова угода 1.pdf | укладений |
14 червня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 16:33
|
Додаток 1.PDF | укладений |
14 травня 2021 16:29
|
Договір 47.PDF | укладений |
14 травня 2021 16:29
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 травня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області викладену у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-31-003889-c від 01.06.2021 року, Сторони домовилися розірвати Договір № 47 від 14.05.2021 року |