Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування і ремонту картриджів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-03-31-003790-c ● 1c494ecdebc34e18879c3a2cfd7dacc5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Сумській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611886 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Білопільський шлях, будинок 18/1 |
Контактна особа: |
Макарова Вікторія 380542668816 Wiktorija.m@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
497 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, Суми, вул. Білопільський шлях, 18/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 16:20 |
Проект договору.docx | |
31 березня 2021 16:20 |
ТД - Заправка картриджів 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копії сертифікатів міжнародного зразка
Дата подання: 01 квітня 2021 17:54
Дата відповіді: 05 квітня 2021 17:48
Шановний замовнику, в п.4 технічних вимог Ви просите надати сертифікати ISO. Скажіть будь ласка, на підтвердження потрібно два сертифікати ISO 9001 та ISO 14001, правильно? Якщо витратні матеріали імпортні і мають сертифікати отримані не в Україні (тобто вони не проходили акредитацію в Національнім агентстві з акредитації України), чи будуть вони достатніми для підтвердження якості витратних матеріалів за цим пунктом вимог?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Міжнародна сертифікація ISO – це надання незалежним органом письмового підтвердження (сертифіката) про те, що продукція, послуги або відповідна система управління чи ведення бізнесу відповідають певним критеріям. Об’єктами міжнародної сертифікації ISO є продукція та послуги і компетенції, для яких розробляються певні правила, вимоги, характеристики, параметри.
Пункт 4 додатку 5 Тендерної документації вже містить відповідь на поставлене Вами запитання, де чітко визначено перелік документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції.
Наявність у Учасника торгів зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню його ділових якостей на предмет:
- спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором враховуючи обсяги послуг та термін їх виконання;
- наявності на підприємстві системи екологічного менеджменту для застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг.
Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено наступне: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити»
Пункт 4 додатку 5 Тендерної документації вже містить відповідь на поставлене Вами запитання, де чітко визначено перелік документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції.
Наявність у Учасника торгів зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню його ділових якостей на предмет:
- спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором враховуючи обсяги послуг та термін їх виконання;
- наявності на підприємстві системи екологічного менеджменту для застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг.
Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено наступне: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-31-003790-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Руденко Євген Миколайович", Код ЄДРПОУ:2987408034
Дата подання: 02 квітня 2021 16:33
Вимога внесення змін до технічних вимог
Шановний замовнику, Ви в пункті 4 додатку 5 вимагає наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001. На підтвердження акредитації сертифікаційного центру, який видав дані сертифікати замовник вимагає щоб орган з сертифікації систем менеджменту був офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та був у переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua). Хочу звернути увагу замовника на те, що дана вимога стосується сертифікації і акредитації в Україні, але системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 є міжнародними. Є відомі світові виробники витратних матеріалів, які мають на свою продукцію сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 які видані органами з сертифікації систем менеджменту акредитованими міжнародними організаціями з акредитації такими як Європейської кооперації з акредитації (ЕА), Міжнародної кооперації з акредитації лабораторій (ILAC), Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та інші. Хочу зазначити, що Національне агентство з акредитації України (НААУ) є членом цих організації і має угоди з ними про взаємне визнання (https://naau.org.ua/mizhnarodna-diyalnist/). Зважаючи на вище викладене вимагаємо розширити пункт 4 додатку 5 та додати до нього інформацію. А саме: «4. Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій. Або Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований міжнародними організаціями з акредитації, у яких є угода про взаємне визнання з Національним агентством з акредитації України.»
Для дотримання принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Дана вимога у теперешній редакції суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовується принцип добросовісної конкуренції, ставить в нерівні умови одних учасників по відношенню до інших. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації.
У випадку відхилення вимоги будем змушені звернутись зі скаргою до АКМУ відповідно до чинного законодавства. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Для дотримання принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Дана вимога у теперешній редакції суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовується принцип добросовісної конкуренції, ставить в нерівні умови одних учасників по відношенню до інших. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації.
У випадку відхилення вимоги будем змушені звернутись зі скаргою до АКМУ відповідно до чинного законодавства. Дякую!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2021 15:00
Шановний Учаснику, уважно ознайомившись з поданою Вами вимогою UA-2021-03-31-003790-c.a1 від 02.04.2021 року, повідомляємо про наступне:
Згідно п. 4 Додатку №5 до Тендерної документації учасники мали надати: «Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій.»
Так, ISO 9001:2015 є міжнародним стандартом та частиною Національних стандартів законодавства України, відповідно до якого всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку, мають впроваджувати його у своїй господарській діяльності. Зазначений стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
Потенційними вигодами для організації від запровадження системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 є: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління.
Даний документ можна вільно отримати в органі сертифікації. Предметом закупівлі є Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 (послуги з технічного обслуговування і ремонту картриджів), під час надання яких використовуються тонер, витратні матеріали та комплектуючі. Виходячи з обсягів наданих послуг за даною закупівлею, Замовник вимагає підтвердження якісного та безпечного надання послуг та використання якісних тонерів, витратних матеріалів та комплектуючих.
Учасник який не є виробником зазначених матеріалів так чи інакше на пряму або опосередковано, через імпортерів закуповує такі матеріали у виробників.
Вимога тендерної документації встановлена з метою отримання якісних послуг при наданні яких будуть використані якісні матеріали, що підтверджено документально з урахуваннями чинного законодавства. Зазначена вимога Тендерної документації встановлена у відповідності до положень ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Крім того, зазначений стандарт є загальним для всіх інших стандартів.
Наприклад, для так званого «екологічного стандарту» - ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», що є міжнародним стандартом та частиною Національних стандартів законодавства України, відповідно до якого зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
У п. 33 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року зазначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі є встановленою замовником сукупністю технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно положень ISO 14001:2015 встановлено, що організація повинна визначати та забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту, зокрема визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує роботу, яка впливає на показники екологічної діяльності та здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з екологічними аспектами й системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду.
Таким чином, Замовник, керуючись нормами чинного законодавства України, також цілком правомірно може зазначати вимоги у Тендерній документації, які відповідають міжнародним та національним стандартам заходів із захисту довкілля, наприклад, вимагати наявність в Тендерній пропозиції завіреної копії сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника (імпортера) товару, що використовується під час надання послуг, системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, дійсного на момент розкриття пропозиції, виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який акредитований Національним агентством з акредитації України, а також копію атестату, про акредитацію органу який сертифікував наявність у виробника (імпортера) систем менеджменту, що зареєстрований за індивідуальним номером в Національному агентстві з акредитації України. Актуальність атестату повинна підтверджуватись чинним на момент розкриття пропозиції переліком акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ.
За відсутності у складі тендерної пропозиції «атестату про акредитацію», Замовник не матиме змоги перевірити чи дійсно сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 видані компетентним органом з оцінки відповідності, а тому усунення відповідної вимоги з п. 4 Додатку №5 до Тендерної документації є також недопустимим.
Отже, Замовник має право вимагати необхідні сертифікати та атестат для впевненості в якості товару, що буде використовуватися при наданні послуг, і який при застосуванні не впливатиме негативно на працездатність та здоров’я персоналу
Згідно п. 4 Додатку №5 до Тендерної документації учасники мали надати: «Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій.»
Так, ISO 9001:2015 є міжнародним стандартом та частиною Національних стандартів законодавства України, відповідно до якого всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку, мають впроваджувати його у своїй господарській діяльності. Зазначений стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
Потенційними вигодами для організації від запровадження системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 є: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління.
Даний документ можна вільно отримати в органі сертифікації. Предметом закупівлі є Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 (послуги з технічного обслуговування і ремонту картриджів), під час надання яких використовуються тонер, витратні матеріали та комплектуючі. Виходячи з обсягів наданих послуг за даною закупівлею, Замовник вимагає підтвердження якісного та безпечного надання послуг та використання якісних тонерів, витратних матеріалів та комплектуючих.
Учасник який не є виробником зазначених матеріалів так чи інакше на пряму або опосередковано, через імпортерів закуповує такі матеріали у виробників.
Вимога тендерної документації встановлена з метою отримання якісних послуг при наданні яких будуть використані якісні матеріали, що підтверджено документально з урахуваннями чинного законодавства. Зазначена вимога Тендерної документації встановлена у відповідності до положень ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Крім того, зазначений стандарт є загальним для всіх інших стандартів.
Наприклад, для так званого «екологічного стандарту» - ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», що є міжнародним стандартом та частиною Національних стандартів законодавства України, відповідно до якого зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
У п. 33 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року зазначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі є встановленою замовником сукупністю технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно положень ISO 14001:2015 встановлено, що організація повинна визначати та забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту, зокрема визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує роботу, яка впливає на показники екологічної діяльності та здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з екологічними аспектами й системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду.
Таким чином, Замовник, керуючись нормами чинного законодавства України, також цілком правомірно може зазначати вимоги у Тендерній документації, які відповідають міжнародним та національним стандартам заходів із захисту довкілля, наприклад, вимагати наявність в Тендерній пропозиції завіреної копії сертифікату міжнародного зразка про наявність у виробника (імпортера) товару, що використовується під час надання послуг, системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, дійсного на момент розкриття пропозиції, виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який акредитований Національним агентством з акредитації України, а також копію атестату, про акредитацію органу який сертифікував наявність у виробника (імпортера) систем менеджменту, що зареєстрований за індивідуальним номером в Національному агентстві з акредитації України. Актуальність атестату повинна підтверджуватись чинним на момент розкриття пропозиції переліком акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ.
За відсутності у складі тендерної пропозиції «атестату про акредитацію», Замовник не матиме змоги перевірити чи дійсно сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 видані компетентним органом з оцінки відповідності, а тому усунення відповідної вимоги з п. 4 Додатку №5 до Тендерної документації є також недопустимим.
Отже, Замовник має право вимагати необхідні сертифікати та атестат для впевненості в якості товару, що буде використовуватися при наданні послуг, і який при застосуванні не впливатиме негативно на працездатність та здоров’я персоналу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Палієнко О.Г |
79 780,00
UAH з ПДВ
|
79 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 квітня 2021 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій