Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Голобородько Оксана Сергіївна 380939668236 Ksenkagoloborodko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДЕРЖАВНА ЕКОЛОГІЧНА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37508533 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 15:06 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 11:49 |
Додаток 2 до ТД - ТЗ.docx | |
01 квітня 2021 11:49 |
Перелік змін від 01.04.2021.docx | |
31 березня 2021 18:13 |
ТД.docx | |
31 березня 2021 18:13 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору про закупівлю.docx | |
31 березня 2021 18:13 |
Додаток 3 до ТД - Кваліфікаційні вимоги.docx | |
31 березня 2021 18:13 |
Оголошення.docx | |
31 березня 2021 18:13 |
Додаток 5 до ТД - Документи, що надаються переможцем.docx | |
31 березня 2021 18:13 |
Додаток 1 до ТД - перелік необхідних документів-інформації-файла(-ів).docx |
01 квітня 2021 11:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2021 11:49 |
Додаток 2 до ТД - ТЗ.docx
|
|||
01 квітня 2021 11:49 |
Перелік змін від 01.04.2021.docx
|
|||
31 березня 2021 18:13 |
ТД.docx
|
|||
31 березня 2021 18:13 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору про закупівлю.docx
|
|||
31 березня 2021 18:13 |
Додаток 3 до ТД - Кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
31 березня 2021 18:13 |
Оголошення.docx
|
|||
31 березня 2021 18:13 |
Додаток 5 до ТД - Документи, що надаються переможцем.docx
|
|||
31 березня 2021 18:13 |
Додаток 1 до ТД - перелік необхідних документів-інформації-файла(-ів).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000044 ● be8324bc9ebe4cd0af2342086bc9321d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2021 № 247
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-03-31-002903-b 31.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
23.07.2021 року в електронній системі закупівель було оприлюднено наказ №247 про початок моніторингу процедур закупівель UA-M-2021-07-23-000044. За результатами моніторингу 13.08.2021 року Державною аудиторською службою України (далі - ДАСУ) було опубліковано висновок, відповідно до якого зобов’язує забезпечити неухильне дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій учасників та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У висновку ДАСУ зазначає, що Замовник відповідно пункту 2.2 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційним критеріям встановив вимогу щодо надання копії(-ій) документу(-ів), що підтверджують право власності та/або партнерських відносин з АЗС, на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.5. пункту 2 Додатку 1. Учасник ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» (далі - Учасник, Переможець) у складі тендерної пропозиції надав довідку від 15.04.2021 № 2124 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначений перелік АЗС та договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями від 03.01.2020 № 27-01/20, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Інтер Кард» (далі – ТОВ «Інтер Кард»). При цьому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» відсутні копії(-ій) документу(-ів), що підтверджують право власності та/або партнерських відносин з АЗС, на які є посилання у довідці від 15.04.2021 № 2124, чим не дотримано вимоги пункту 2.2 додатку 3 до тендерної документації. ЦЗО не погоджується з даним твердженням ДАСУ та повідомляє про наступне. Відповідно до п. 2.2 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник повинен надати копію(-ії) документу(-ів), що підтверджують право власності та/або партнерських відносин з АЗС, на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. пункту 2 цього Додатку. З вищезазначеної вимоги випливає, що потенційний учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції або копію(-ії) документу(-ів), що підтверджують право власності на зазначені в довідці АЗС, що вимагається в пп. 2.1. пункту 2 Додатку 3, або копію(-ії) документу(-ів), що підтверджують партнерські відносини з АЗС, перелік яких надано в довідці відповідно до пп. 2.1. пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації. На виконання даної вимоги ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції було надано договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями від 03.01.2020 № 27-01/20, укладений з ТОВ «Інтер Кард». Відповідно до даного договору Постачальник ТОВ «Інтер Кард» зобов’язується постачати Покупцю ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» нафтопродукти партіями, а Покупець зобов’язується прийняти Товар від Постачальника та оплатити його вартість. Беручи до уваги п. 3.8, 3.9 даного договору підтверджується факт правовідносин щодо передачі товару пред’явнику картки, тобто ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК». Товари згідно даного договору постачаються покупцю для подальшого перепродажу третім особам, а також для виробничого споживання Покупцем (п. 6.7. Договору). В додатку 1 до договору поставки нафтопродуктів міститься перелік АЗС по всій території України, через які передбачається поставка товару. Чинним законодавством України не визначено чіткого поняття партнерських відносин, проте в розумінні ЦЗО партнерські відносини виникають при взаємодії компаній, що переслідують спільні інтереси для досягнення комерційного результату. З правової точки зору такі відносини можуть бути закріплені погодженим сторонами договором, як це було зроблено між ТОВ «Інтер Кард» та ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК». Тим більше, відповідно до п. 2.2 додатку 3 до тендерної документації Замовником чітко не встановлено, які саме документи повинні бути надані для підтвердження даної вимоги. Додатково зазначаємо, що Учасником було надано гарантійний лист від ТОВ «Інтер Кард» вих. №610 від 09.04.2021 року, відповідно до якого ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» має право на реалізацію нафтопродуктів через мережу АЗС “WOG”, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника за талонами, емітованими ТОВ «Інтер Кард» та гарантує здійснення відпуску пального для Державної аудиторської служби України через АЗС “WOG” по всій території України відповідно до технічного завдання та умов проекту договору тендерної документації. Наданий документ додатково підтверджує партнерські відносини між ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» та ТОВ «Інтер Кард» та гарантує реалізацію нафтопродуктів через мережу АЗС “WOG”. Отже, Учасником надано всі необхідні документи на виконання п. 2.2. додатку 3 до тендерної документації.
2021-08-19 15:38:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ДУ "Професійні закупівлі" не погоджується з висновком ДАСУ від 13.08.2021 року та направляє позовну заяву №536 від 26.08.2021 року з додатками до Окружного адміністративного суду м. Києва. Докази відправки позовної заяви додаємо. |
Дата публікації: | 26 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/24038/21 |
Дата відкриття провадження: | 02 вересня 2021 |
Документи:
14 вересня 2021 16:09
|
Електронний підпис |
26 серпня 2021 18:15
|
Електронний підпис |
26 серпня 2021 18:14
|
-7483453204755504899scan0007.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
241 980,00
UAH з ПДВ
|
241 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
245 125,00
UAH з ПДВ
|
245 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Переможець |
241 980,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 10:34
|
лист до ЦЗО щодо розірваного договору.pdf | укладений |
08 листопада 2021 10:34
|
лист до ЦЗО щодо розірваного договору.pdf | укладений |
08 листопада 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 13:26
|
бензин скан 38.pdf | укладений |
06 травня 2021 13:25
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 травня 2021 15:07
|
31 392,00 UAH | UA718201720343170005000078798 Держекоінспекція |
UA023052990000026007031016456 ТОВ "КОНДОР ЛОГІСТИК" |
Оплачений |
11 червня 2021 10:40
|
36 624,00 UAH | UA718201720343170005000078798 Держекоінспекція |
UA023052990000026007031016456 ТОВ "КОНДОР ЛОГІСТИК" |
Оплачений |