Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
деталі контактної мережі в асортименті
details of a contact network in assortment
details of a contact network in assortment
Очікувана вартість
1 787 197,34 UAH
UA-2021-03-31-002831-b ● e9746ebce785409989df7019dd7fecd3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Маслюк Олена Георгіївна (056) 793-14-34 A.Masluk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Gubarenko Viktoria Anatoliyivna +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Maslyuk Elena Georgievna (056) 793-14-34 A.Masluk@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 787 197,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53615 UAH |
Publication date: | 31 березня 2021 17:28 |
Enquiries until: | 25 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 1 787 197 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 940 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Scope of the procurement
деталі контактної мережі в асортименті
details of a contact network in assortment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Вушко однолапчате КС-012
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224000-2 — З’єднувачі та контактні елементи
One-lobed eye KС-012
CPV: 31224000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
35 шт.
Вушко двохлапчате КС-013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224000-2 — З’єднувачі та контактні елементи
Two-legged eye KС-013
CPV: 31224000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
255 шт.
Затискач клиновий КС-035
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Clip maple KС-035
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
25 шт.
Затискач хомутовий КС-039
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Clamp collar KС-039
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
3363 шт.
Затискач струновий КС-046
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Clip string KС-046
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
65 шт.
Затискач середньої анкеровки і еластичної струни для несучого тросу КС-048
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Clip of average anchoring and an elastic string for a bearing cable KС-048
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
375 шт.
Затискач фіксуючий КС-049
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
The clamp fixing KС-049
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
300 шт.
Затискач фіксуючий КС-049-9 для повітряних стрілок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
The clamp fixing KС-049-9 for air shooters
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
40 шт.
Затискач КС-051 середньої анкеровки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Clip KС-051 of average anchoring
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
375 шт.
Затискач з’єднувальний КС-053
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Connecting clamp KС-053
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
375 шт.
Затискач з’єднувальний КС-054
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Connecting clamp KС-054
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
530 шт.
Затискач з’єднувальний КС-055
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Connecting clamp KС-055
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
120 шт.
Затискач стиковий КС-059-6 штампований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
The butt clip KС-059-6 is stamped
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
60 шт.
Затискач живлячий алюмінієвих дротів КС-064
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Clip feeding aluminum wires KС-064
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
100 шт.
Затискач КС-069 (тип ПАМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224500-7 — Затискачі
Clip KС-069 (ПАМ type)
CPV: 31224500-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
120 шт.
Фіксатор додатковий КС-109
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224000-2 — З’єднувачі та контактні елементи
Clamp additional KС-109
CPV: 31224000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
115 шт.
Проміжок іскровий ІПМ-С сталевий (або ІПМ-62-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31224000-2 — З’єднувачі та контактні елементи
Interval spark IПM-C steel (or IПM-62-1)
CPV: 31224000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше реєстрації Постачальником податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2021 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 16:13 |
ТД 02032021-1-45 МІЖНАР дкм зі змінами.docx | |
27 квітня 2021 16:13 |
Зміни до ТД ДКМ ок.doc | |
31 березня 2021 17:25 |
ТД 02032021-1-45 МІЖНАР дкм ОГОЛОШЕННЯ .docx |
27 квітня 2021 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 квітня 2021 16:13 |
ТД 02032021-1-45 МІЖНАР дкм зі змінами.docx
|
|||
27 квітня 2021 16:13 |
Зміни до ТД ДКМ ок.doc
|
|||
31 березня 2021 17:25 |
ТД 02032021-1-45 МІЖНАР дкм ОГОЛОШЕННЯ .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідність збільшення бюджету закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2021 15:02
Дата відповіді: 13 квітня 2021 13:06
Наше підприємство вже багато років є виробником деталей контактної мережі, які експлуатуються у господарствах електропостачання «Укрзалізниці». Продукцiя пiдприємства виробляється за технiчними умовами, якi погодженi Укрзалiзницею i вiдповiдає вимогам ДСТУ ГОСТ 12393:2017 «Арматура контактної мережi залiзницi лiнiйна. Загальнi технiчнi умови» (ГОСТ 12393-2013, IDT). На підприємстві дiє сертифiкована система управлiння якiстю виробництва у вiдповiдностi до ДСТУ ISO 9001:2015, підтверджена сертифікатом, крiм цього арматура контактної мережi має сертифiкат вiдповiдностi на продукцiю, видані акредитованими органами з оцінки відповідності. Наше підприємство планує взяти участь у торгах, оголошених Вами, проте, очікувана вартість закупівлі сформована некоректно, крім того, що без урахування інфляції, зростання цін на енергоресурси, заробітних плат працівників та значно нижче реальної вартості продукції, а ще й за цінами нижче закупівель попередніх років. До того ж, доводимо до Вашого відома, що на Лондонській біржі металів ціни на метали, необхідні для виробництва деталей контактної мережі, з 01.01.2020 року зросли в середньому на 50%. Для забезпечення необхідною Вам продукцією, просимо переглянути бюджет закупівлі у бік збільшення, до ринкових цін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимога по кваліфікаційним випробуванням
Дата подання: 08 квітня 2021 15:03
Дата відповіді: 13 квітня 2021 13:15
Шановний Замовнику! Попередньо ознайомившись з текстом тендерної документації, просимо включити до тендерної документації вимогу, що для підтвердження завершення підготовки і освоєння виробництва, учасник торгів повинен надати копію документу, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016. Необхідність встановлення даної вимоги в документації пов’язана з тим, що АТ «Укрзалізниця» є власником інфраструктури і заінтересованою стороною у закупівлі якісної продукції, яка безпосередньо впливає на безпеку руху поїздів. Згідно чинного законодавства України продукція, що поставляється для АТ «Укрзалізниця» має бути виготовлена в першу чергу підприємством, що відповідає ДСТУ 8634:2016 та має відповідне документальне підтвердження. Національний стандарт ДСТУ 8634:2016 включений до Переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності інфраструктури залізничного транспорту, пов’язаних з нею процесів та методів виробництва вимогам Технічного регламенту безпеки інфраструктури залізничного транспорту, затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 20.11.2019 №815. Отже, вимоги ДСТУ 8634:2016 є обов’язковими до виконання з боку АТ “Укрзалізниця» та виробника продукції. Пунктом 8.6 ДСТУ 8634:2016 встановлено, що кваліфікаційні випробування організовує і забезпечує їх проведення виробник продукції. Кваліфікаційні випробування проводить комісія, у складі якої є представники виробника, розробника продукції, розробників і постачальників комплектувальних виробів, і в разі потреби, органів державного нагляду та інших зацікавлених сторін, громадських організацій із захисту прав споживачів тощо або випробувальні підрозділи (випробувальні центри, випробувальні лабораторії, калібрувальні лабораторії), акредитовані на технічну компетентність та незалежність згідно з чинним законодавством». Крім того, в п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 встановлено, що кваліфікаційні випробування проводяться також під час поставлення на виробництво продукції, раніше освоєної на іншому підприємстві, або продукції, що її виготовляють за технічною документацією іноземної фірми. Отже, згідно ДСТУ 8634:2016 за окремої потреби можуть залучатись зацікавлені сторони. Зауважуємо, що АТ «Укрзалізниця» є заінтересованою стороною (споживач та власник інфраструктури) під час виготовлення продукції, що забезпечує безпеку руху поїздів. Враховуючи вище викладене, АТ «Укрзалізниця» та виробники мають обов’язково дотримуватись вимог ДСТУ 8634:2016 під час проведення закупівель продукції згідно чинного законодавства України. Тому просимо з метою закупівлі якісної продукції у виробників, включити до тендерної документації вимогу, що для підтвердження завершення підготовки і освоєння виробництва, учасник торгів повинен надати копію документу, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На даний час діє закон України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності»
Передбачається об’єднати норми Законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності».
Процедури сертифікації та проведення оцінки відповідності включають процес обстеження виробництва (та інших операцій згідно з ДСТУ 8634:2016) незалежними органами сертифікації (оцінки відповідності). При погодженні ТУ з замовником, процедура обстеження виробництва теж проводиться.
У зв’язку з вищевказаним, внесення змін в Додаток 2 тендерної документації є недоцільним.
Передбачається об’єднати норми Законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності».
Процедури сертифікації та проведення оцінки відповідності включають процес обстеження виробництва (та інших операцій згідно з ДСТУ 8634:2016) незалежними органами сертифікації (оцінки відповідності). При погодженні ТУ з замовником, процедура обстеження виробництва теж проводиться.
У зв’язку з вищевказаним, внесення змін в Додаток 2 тендерної документації є недоцільним.
Просимо виділити позицію № 17 (Проміжок іскровий ІПМ-С сталевий (або ІПМ-62-1)) в окремий лот
Дата подання: 09 квітня 2021 14:56
Дата відповіді: 14 квітня 2021 11:04
Наше підприємство є сертифікованим вітчизняним виробником необхідних Вам проміжків іскрових та має погоджені Укрзалізницею ТУ. Для можливості участі у торгах нашого підприємства, як виробника, просимо виділити позицію № 17 (Проміжок іскровий ІПМ-С сталевий (або ІПМ-62-1)) в окремий лот. Сподіваємося на розуміння!
Відповідь: Доброго дня! Замовник не вважає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Необхідність внесення змін до Додатку 6 тендерної документації
Дата подання: 16 квітня 2021 15:52
Дата відповіді: 19 квітня 2021 14:30
Наше підприємство є сертифікованим вітчизняним виробником необхідних Вам деталей контактної мережі, які мають погоджені Укрзалізницею технічні умови (ТУ) та щорічно постачаються для потреб господарств Укрзалізниці. Уважно вивчивши тендерну документацію, повідомляємо про некоректно викладені дані у колонці «Технічні характеристики», а саме:
1) позиція 7 (затискач фіксючий КС-049) згідно Ваших вимог допустиме навантаження Р2 повинно становити не менше 3,0 кН, а згідно наших погоджених Укрзалізницею ТУ допустиме навантаження Р2, становить 1,5 кН;
2) позиція 9 (затискач КС-051 середньої анкеровки) згідно Ваших вимог допустиме навантаження повинно становити не менше 10,0 кН, а згідно наших погоджених Укрзалізницею ТУ допустиме навантаження Р2, становить 3,0 кН;
3) позиція 17 (проміжок іскровий ІПМ-С сталевий (або ІПМ-62-1)) згідно Ваших вимог пробивна напруга постійним струмом повинна становити 800-1200 В, а згідно наших погоджених Укрзалізницею ТУ вона становить 800-1700 В.
Для можливості участі нашого підприємства, як виробника, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення щодо внесення змін до Додатку 6 тендерної документації розглянуто. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Щодо освоєння виробництва за участю УЗ
Дата подання: 23 квітня 2021 17:11
Дата відповіді: 27 квітня 2021 16:16
Наше підприємство, як надійний постачальник, що співпрацює із виробниками продукції предмету закупівлі (деталі контрактної мережі), має документальне підтвердження завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акти (протоколи) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016.
По-перше, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу, що для підтвердження завершення підготовки і освоєння виробництва, учасник торгів повинен надати копію документу, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016.
Крім того, наголошуємо, що АТ «Укрзалізниця», як заінтересована сторона має бути залучена до кваліфікаційних випробувань продукції для підтвердження завершення підготовки і освоєння виробництва за результатом яких видається акт (протокол).
Необхідність встановлення даної вимоги в документації пов’язана з тим, що АТ «Укрзалізниця» є власником інфраструктури і заінтересованою стороною у закупівлі якісної продукції, яка безпосередньо впливає на безпеку руху поїздів.
В першу чергу, ДСТУ 8634:2016 встановлює загальні правила щодо забезпечення суб’єктами господарювання всіх форм власності безпечності продукції на етапах її розроблення, поставлення на виробництво, виготовлення, експлуатування, а також у разі вилучення чи/ або відкликання продукції через її небезпечність, яку виявлено під час надання на ринку чи/ або експлуатування.
Згідно чинного законодавства України продукція, що поставляється для АТ «Укрзалізниця» має бути виготовлена підприємством, що відповідає ДСТУ 8634:2016 та має відповідне документальне підтвердження. Так як, Національний стандарт ДСТУ 8634:2016 включений до Переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності інфраструктури залізничного транспорту, пов’язаних з нею процесів та методів виробництва вимогам Технічного регламенту безпеки інфраструктури залізничного транспорту, затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 20.11.2019 №815.
Отже, вимоги ДСТУ 8634:2016 є обов’язковими до виконання з боку АТ “Укрзалізниця» та виробника продукції.
Пунктом 8.6 ДСТУ 8634:2016 встановлено, що кваліфікаційні випробування організовує і забезпечує їх проведення виробник продукції. Кваліфікаційні випробування проводить комісія, у складі якої є представники виробника, розробника продукції, розробників і постачальників комплектувальних виробів, і в разі потреби, органів державного нагляду та інших зацікавлених сторін, громадських організацій із захисту прав споживачів тощо або випробувальні підрозділи (випробувальні центри, випробувальні лабораторії, калібрувальні лабораторії), акредитовані на технічну компетентність та незалежність згідно з чинним законодавством».
Крім того, в п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 встановлено, що кваліфікаційні випробування проводяться також під час поставлення на виробництво продукції, раніше освоєної на іншому підприємстві, або продукції, що її виготовляють за технічною документацією іноземної фірми.
Отже, згідно ДСТУ 8634:2016 за окремої потреби можуть залучатись зацікавлені сторони. Зауважуємо, що АТ «Укрзалізниця» є заінтересованою стороною (споживач та власник інфраструктури) під час виготовлення продукції, що забезпечує безпеку руху поїздів.
Враховуючи вище викладене, АТ «Укрзалізниця» та виробники мають обов’язково дотримуватись вимог ДСТУ 8634:2016 під час проведення закупівель продукції згідно чинного законодавства України. Тому просимо з метою закупівлі якісної продукції у виробників, включити до тендерної документації вимогу, що для підтвердження завершення підготовки і освоєння виробництва, учасник торгів повинен надати копію документу, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересована сторона, а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016. Наголошуємо, що АТ «Укрзалізниця», як заінтересована сторона має бути залучена до кваліфікаційних випробувань продукції для підтвердження завершення підготовки і освоєння виробництва за результатом яких видається акт (протокол).
По-друге, умови тендерної документації для учасників процедури закупівлі порушують права та законні інтереси не тільки нашого підприємства, а і інших суб’єктів господарювання, оскільки тендерна документація не встановлює можливості надання документального підтвердження відповідності продукції згідно ГОСТ 15.001-88– для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року.
Зокрема, вважаємо за потрібне в тендерній документації вимогу про надання документального підтвердження відповідності продукції згідно ГОСТ 15.001-88 (для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року):
- Погоджені із Замовником (як основного споживача) технічного завдання або технічних умов, або конструкторські та (або) технологічні документи, або креслення.
Відповідно до п. 4.1 ГОСТ 15.001-88 оцінку виконаної розробки і прийняття рішення про виробництво і (або) застосуванні продукції (для одиничної продукції) проводить приймальна комісія, до складу якої входять представники замовника (основного споживача), розробника, виробника і державної приймальні (при її наявності на підприємстві-розробнику). При необхідності до роботи комісії можуть бути залучені експерти сторонніх організацій, а також органи, що здійснюють нагляд за безпекою, охороною здоров'я та природи. Головою комісії призначають замовника, а при його відсутності - основного споживача.
Отже, згідно ГОСТ 15.001-88 АТ «Укрзалізниця» як замовник (основний споживач) має входити до приймальної комісії під час оцінки виконаної розробки і прийняття рішення про виробництво і (або) застосування продукції.
Крім того, п. 4.2 ГОСТ 15.001-88 встановлює, що на приймальну комісію розробник представляє технічне завдання, проект технічних умов або стандарту технічних умов (якщо їх розробка передбачена), конструкторські та (або) технологічні документи, що вимагають спільного розгляду, результати випробувань та інші матеріали, що підтверджують відповідність розробленої продукції з цими документами і засвідчують її технічний рівень і конкурентоспроможність. Приймальної комісії, як правило, представляють також досвідчені або експериментальні зразки продукції, а якщо їх виготовлення не було передбачено - головний зразок або одиничну продукцію.
Таким чином, згідно ГОСТ 15.001-88 АТ «Укрзалізниця» має погоджувати технічне завдання, проект технічних умов або стандарту технічних умов (якщо їх розробка передбачена), конструкторські та (або) технологічні документи, що вимагають спільного розгляду, результати випробувань та інші матеріали, що підтверджують відповідність розробленої продукції з цими документами і засвідчують її технічний рівень і конкурентоспроможність.
Враховуючи викладене, вважаємо за потрібне в тендерній документації вимогу про надання документального підтвердження відповідності продукції згідно ГОСТ 15.001-88 (для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року):
- Погоджених із Замовником (як основного споживача) технічного завдання або технічних умов, або конструкторські та (або) технологічні документи, або креслення.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації для учасників процедури закупівлі та зобов’язати включити вимогу про надання Учасниками:
- Погоджених із Замовником (як основного споживача) технічного завдання або технічних умов, або конструкторські та (або) технологічні документи, або креслення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто. Ввнесені відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-31-002831-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 07 червня 2021 16:21
Дата подання: 07 червня 2021 16:21
Виявлено обставини, які є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС»
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» Замовник допустив порушення абз. 1 п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 червня 2021 20:04
рішення від 10.06.2021 №13101+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 20:03
Інформація про перенесення розгляду скарги від 18.06.2021 №11684.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 11:33
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.07.2021 №12883.pdf
Дата публікації: 03 липня 2021 00:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2021 №15077.pdf
Дата публікації: 06 липня 2021 21:34
рішення від 05.07.2021 №15077.pdf
Дата публікації: 08 липня 2021 19:26
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 червня 2021
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2021 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" |
1 781 456,40
UAH з ПДВ
|
1 781 456,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН" |
1 786 188,00
UAH з ПДВ
|
1 786 188,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" #42019312 |
Переможець |
1 781 456,40
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2022 08:56
|
Виадук К.pdf | укладений |
04 травня 2022 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:59
|
ПОВІДОМЛЕННЯ .docx | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:59
|
ДУ дкм.docx | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 16:37
|
Договір.pdf | укладений |
30 липня 2021 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.6 ст. 41 Закону України дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Загальна кількість товару 7374 шт.Продовження дії договору до 30.04.2022р |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-21255/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |