Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги заміру опору ізоляції
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2021-03-31-002742-b 8de1aa2957fd475596046d4bec2f306a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карцев Костянтин Володимирович

+380680303555 marbti@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ККП "Міське бюро технічної інвентаризації - Маріупольська нерухомість"
Код ЄДРПОУ: 03336574
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Миру, 114
Контактна особа: Карцев Костянтин Володимирович
+380680303555
marbti@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 23:00
Початок аукціону: 13 квітня 2021 12:15
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


просп. Будівельників, 54; вул. Сєченова, 81А; вул. Гонди, 76; провул. Єрмака, 31
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги із заміру опору ізоляції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, просп. Будівельників, 54; вул. Сєченова, 81А; вул. Гонди, 76; провул. Єрмака, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 02 квітня 2021 17:23
Дата відповіді: 05 квітня 2021 10:08
Шановний Замовник, там є інформація про дистанційне виконання робіт і програмування, мабуть це з іншої закупівлі....
Відповідь: Доброго дня.
Просимо конкретизувати, в якому саме документі та де саме є інформація про дистанційне виконання робіт? При попередньому перегляді цього виявлено не було.
Довідка
Дата подання: 05 квітня 2021 10:15
Дата відповіді: 05 квітня 2021 10:19
Вимога про надання Довідки МТБ
Відповідь: Учасник в складі своєї комерційної пропозиції надає наступні документи

(для юридичних осіб):

- Засвідчена Учасником копія статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документа. У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (для Учасника-юридичної особи);

- Сканована копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб)) на підписання документів пропозиції та/або договору (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки). Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами). Або довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою учасника (у разі її використання), на згоду використання персональних даних фізичної особи, де будуть вказані дані паспорту та ідентифікаційного коду, згідно статті 11 Закону України "Про інформацію", статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (або виписка);

- витяг з реєстру платників єдиного податку або витяг з реєстру платників ПДВ або інший документ, що підтверджує форму оподаткування учасника;

- довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з укладанням договору у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі;

- довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо стану належного виконання договорів стосовно якості та строків. Під аналогічними договорами слід розуміти договори з відповідним предметом закупівлі, який вказано у цьому оголошенні. Для підтвердження учасник надає сканкопії виконаних аналогічних договорів з додатками в разі їх наявності та документами, які підтверджують виконання.

Інші документи не вимагаються. Будь ласка, уважно читайте Додаток 1 до Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МПП "Надійність" 17 750,32
UAH з ПДВ
8 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД 25 920,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" 36 000,00
UAH з ПДВ
11 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "НЕОПРОМ" 32 971,22
UAH з ПДВ
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2021 20:08
Електронний підпис
09 квітня 2021 20:07
Свідотство, Галузь.pdf
09 квітня 2021 20:07
Копія статут.pdf
09 квітня 2021 20:07
Комерційна пропозиція.pdf
09 квітня 2021 20:07
Довідки.pdf

Публічні документи

09 квітня 2021 10:02
Електронний підпис
09 квітня 2021 09:59
МАРІУПОЛЬ БТІ.rar

Публічні документи

09 квітня 2021 15:46
Електронний підпис

Публічні документи

08 квітня 2021 09:19
Електронний підпис
08 квітня 2021 09:07
акт к дог.1122.PDF.p7s
08 квітня 2021 09:07
статут 04.PDF.p7s
08 квітня 2021 09:07
витяг ПДВ 04.PDF
08 квітня 2021 09:07
Гарантійний лист.pdf.p7s
08 квітня 2021 09:07
протокол 04.PDF.p7s
08 квітня 2021 09:07
витяг 04.PDF.p7s
08 квітня 2021 09:07
тех.завдання.pdf.p7s
08 квітня 2021 09:07
Експерти посвідчення.rar
08 квітня 2021 09:07
Комерційна.pdf.p7s
08 квітня 2021 09:07
дозвіл 04.PDF.p7s
08 квітня 2021 09:07
протокол 04.PDF
08 квітня 2021 09:07
паспорт id.pdf.p7s
08 квітня 2021 09:07
Референс електрика.pdf.p7s
08 квітня 2021 09:07
Комерційна.pdf
08 квітня 2021 09:07
Павлоград-уголь.pdf
08 квітня 2021 09:07
Лист згода з договором.pdf
08 квітня 2021 09:07
Павлоград-уголь.pdf.p7s
08 квітня 2021 09:07
наказ на директора 04.PDF.p7s
08 квітня 2021 09:07
дозвіл 04.PDF
08 квітня 2021 09:07
проект договору.pdf.p7s
08 квітня 2021 09:07
витяг 04.PDF
08 квітня 2021 09:07
Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2021 09:07
тех.завдання.pdf
08 квітня 2021 09:07
паспорт id.pdf
08 квітня 2021 09:07
наказ на директора 04.PDF
08 квітня 2021 09:07
статут 04.PDF
08 квітня 2021 09:07
проект договору.pdf
08 квітня 2021 09:07
Референс електрика.pdf
08 квітня 2021 09:07
акт к дог.1122.PDF
08 квітня 2021 09:07
витяг ПДВ 04.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП "Надійність"

ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД

ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "НЕОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП "Надійність"
#19383363
Переможець 8 999,99
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 14:21

Документи

14 квітня 2021 14:21
Електронний підпис
14 квітня 2021 14:10
Протокол 49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП "Надійність"
#19383363
8 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2021 14:21
Електронний підпис
14 квітня 2021 14:10
Протокол 49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 12:07
Звіт про виконання договору укладений
19 січня 2022 12:06
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 11:55
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
17 червня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 15:29
Додаток до додаткової угоди 2.pdf зміни до договору
26 травня 2021 15:20
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 травня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 16:07
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
18 травня 2021 16:02
Додаток 2.pdf зміни до договору
18 травня 2021 16:02
Додаток 1.pdf зміни до договору
18 травня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 16:56
27 укладений
05 травня 2021 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення розділу 12 Договору № 27 від 30.04.2021 та додатків до нього у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення пункту 5 Додаткової угоди № 1 у новій редакції та викладення Додатку № 1 до Договору № 27 від 30.04.2021 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 999,96
UAH