Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування (Проєктно-вишукувальні роботи (Доопрацювання проєктно-кошторисної документації стадії ЕП та завершення робіт щодо проведення процедури оцінки впливу на довкілля (ОВД) по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою острова Оболонський в Оболонському районі м. Києва»))
Очікувана вартість
665 631,44 UAH
UA-2021-03-31-002463-a 151f46c51f2a4bbbb708f9e2106b5a7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ія Яценко

+380675954142 iyayatcenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Ія Яценко
+380675954142
iyayatcenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 12:00
Очікувана вартість: 665 631,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 656,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проєктно-вишукувальні роботи (Доопрацювання проєктно-кошторисної документації стадії ЕП та завершення робіт щодо проведення процедури оцінки впливу на довкілля (ОВД) по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою острова Оболонський в Оболонському районі м. Києва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки та платежі за виконані роботи здійснюється Замовником за результатами виконання окремих етапів у відповідності до календарного плану виконання робіт та підписаного сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт: • за результатами виконання інженерних вишукувань, видачі замовнику 2-х примірників документації та копії на електронному носії – з оплатою в розмірі фактичної вартості виконаних робіт; • після отримання позитивного експертного звіту та видачі замовнику 4-х примірників скоригованої ПКД стадії ЕП відповідно до зауважень, отриманих під час проведення експертизи, копії ПКД на електронному носії в форматі Portable Document Format (PDF) та додатково для графічних документів (креслень тощо) в форматі DWG, для текстових документів в форматі Word (doc, docx) – розрахунок за виконані роботи, погоджені експертизою, з уточненням суми шляхом укладання додаткової угоди до договору; • після закінчення оцінки впливу на довкілля (ОВД) відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», видачі замовнику Звіту з ОВД в 1-му примірнику в паперовому вигляді зі всіма підписами, печатками та додатками, і додатково в форматі Word (doc, docx) – з оплатою в розмірі фактичної вартості виконаних робіт. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України на умові відтермінування платежу на термін до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника від головного розпорядника бюджетних коштів. Замовник не несе відповідальність за затримку бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2021 11:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 11:40
Додаток № 6 ЕП 2.pdf
31 березня 2021 11:40
Оголошення спрощена Оболонський.pdf
31 березня 2021 11:40
Додаток 2 до оголошення проект договору.pdf
31 березня 2021 11:40
Додаток № 4 Генплан.pdf
31 березня 2021 11:40
Додаток № 5 ЕП 2.PDF
31 березня 2021 11:40
Додаток № 3 до оголошення .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ" 665 631,44
UAH з ПДВ
665 631,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2021 09:31
Електронний підпис
13 квітня 2021 16:29
Зведений кошторис.pdf
13 квітня 2021 16:29
довідки.pdf
13 квітня 2021 16:29
форма пропозиції.pdf
13 квітня 2021 16:29
Копія наказ Мажура.pdf
13 квітня 2021 16:29
календарний план.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
#40478902
Переможець 665 631,44
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 10:09

Документи

15 квітня 2021 10:09
Електронний підпис
15 квітня 2021 10:07
акцепт Солід Проект.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
#40478902
665 631,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2021 10:09
Електронний підпис
15 квітня 2021 10:07
акцепт Солід Проект.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:06
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 14:57
Дог № 1847 від 21.04.2021 острів Оболонський.pdf укладений
21 квітня 2021 14:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 11:36
665 631,44 UAH UA148201720344321001100049877
КП "Плесо"
UA233510050000026000878945567
ТОВ "СОЛIД-ПРОЕКТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 665 631,44
UAH