Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання та прасування білизни за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення» (відповідні коди: 98311000-6 - Послуги зі збирання білизни для прання; 98315000-4 - Послуги з прасування).
Очікувана вартість
89 517,00 UAH
UA-2021-03-31-002078-c 4840bca2a5dd43db9eba90c98e2b7607
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гойло Наталія

380612139984 tender.zospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499085
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Контактна особа: Гойло Наталія
380612139984
tender.zospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2021 14:00
Очікувана вартість: 89 517,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 895,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 кілограми
Прання та прасування: постільна білизна (І,ІІ категорії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
130 кілограми
Прання та прасування: постільна білизна (ІІІ,ІV категорії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
1391 кілограми
Прання та прасування: халати, костюми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Виконавцем послуги здійснюються на підставі належним чином оформлених Актів виконаних робіт (наданих послуг), згідно п.1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України, протягом 7 (семи) банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Передання білизни Замовником до Виконавця оформлюється Актом приймання-передачі (4 рази на місяць). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 13:14
3 Додаток 1 тех. характер..docx
31 березня 2021 13:13
2 Проект договору прання для СЗ.docx
31 березня 2021 13:12
1. Оголошення прання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЛЬНЯ ГРУП" 89 517,00
UAH з ПДВ
89 517,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 10:40
Електронний підпис
09 квітня 2021 14:46
Протокол+Наказ.pdf
09 квітня 2021 14:45
Статут.pdf
09 квітня 2021 14:42
Виписка ЄДРПОУ .pdf
09 квітня 2021 14:42
Витяг ПДВ.jpeg
09 квітня 2021 14:41
ГЛ 1.jpeg
09 квітня 2021 14:41
ГЛ 2.jpeg
09 квітня 2021 14:41
Дог. 1.jpeg
09 квітня 2021 14:41
Дог. 2.jpeg
09 квітня 2021 14:41
Дог. 3.jpeg
09 квітня 2021 14:41
Дог. 4.jpeg
09 квітня 2021 14:41
Дог. 5.jpeg
09 квітня 2021 14:41
Згода з дог.jpeg
09 квітня 2021 14:41
Ліцензія.jpeg
09 квітня 2021 14:40
НОР ультра сертифікат.PDF
09 квітня 2021 14:40
ПД.jpeg
09 квітня 2021 14:40
Податки.jpeg
09 квітня 2021 14:40
Саніліт сертифікат.PDF
09 квітня 2021 14:36
ЦП 1.jpeg
09 квітня 2021 14:36
ЦП 2.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАЛЬНЯ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАЛЬНЯ ГРУП"
#40461375
Переможець 89 517,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 14:55

Документи

15 квітня 2021 14:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЛЬНЯ ГРУП"
#40461375
89 517,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2021 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 16:02
Додаткова угода № 4 від 29.03.222р. до договору№ 91 від 23.04.21р..pdf зміни до договору
29 березня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2022 10:37
ДУ 3 від 11.02.22 р.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 10:34
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:41
ДУ 2 від 30.12.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 14:30
ДУ 1 до Договору 91 від 23.04.2021.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 17:26
Дог. 91 від 23.04.21.pdf укладений
23 квітня 2021 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення та перерозподіл коштів у зв'язку із наявною потребою Замовника на підставі пп.3.5, 3.6 та 10.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на підставі ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягів закупівлі у 2022 році за договором, згідно ч.6 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. Вартість даної Додаткової угоди складає 17 876,40 грн (Сiмнадцять тисяч вiсiмсот сiмдесят шiсть гривень 40 копiйок), в тому числі ПДВ 20% 2 979,40грн. Обсяги зазначені у Специфікації до Додаткової угоди №3
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору з 23.04.2021р. по 31.12.2021р. складає 26286,90 грн (двадцять шість тисяч двісті вісімдесят шість гривень 90 коп.)у тому числі ПДВ 20% -4381,15 грн. Сума договору з 01.01.2022р. по 31.03.2022р. складає 7670,82 грн ( сім тисяч шістсот сімдесят гривень 82 коп. ) у тому числі ПДВ 20% - 1278,47 грн.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML