Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Двигун підвісний для човна тренерського (ДК 021:2015: 34310000-3 Двигуни та їх частини), наказ № 550, веслування на байдарках і каное
Очікувана вартість
420 664,00 UAH
UA-2021-03-31-001817-a ● 65087216a4b649cbb5f6c6f1d2ba73a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ ЗБІРНИХ КОМАНД ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СПОРТИВНИХ ЗАХОДІВ "УКРСПОРТЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03767831 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛ. ЕСПЛАНАДНА, буд. 30-Б |
Контактна особа: |
Новікова Анжела Миколаївна 2466975 angelanovikova.usz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 420 664,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 413,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Інформація про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Обсяг поставки товарів: Двигун підвісний для човна тренерського- 2 шт (ціна за одиницю не більше 46 907,00 грн); Двигун підвісний для човна тренерського- 2 шт (ціна за одиницю не більше 163 425,00 грн)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Двигун підвісний для човна тренерського (ДК 021:2015: 34310000-3 Двигуни та їх частини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Еспланадна, 30-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 червня 2021
ДК 021:2015: 34311000-0 — Двигуни
2 штуки
Двигун підвісний для човна тренерського (ДК 021:2015: 34310000-3 Двигуни та їх частини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Еспланадна, 30-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 червня 2021
ДК 021:2015: 34311000-0 — Двигуни
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється Покупцем у національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару, на підставі видаткових накладних на товар, за умови отримання Покупцем відповідного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 10:59 |
Обгрунтування – двигун для човна тренерського.docx | |
31 березня 2021 10:59 |
ТД двигуни підвісні для човна тренерського.docx.p7s | |
31 березня 2021 10:59 |
ТД двигуни підвісні для човна тренерського.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 квітня 2021 00:33
Дата відповіді: 12 квітня 2021 18:13
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, повідомляємо, що юридична особа або фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом, реалізує та рекламує продукцію, згідно своїх повноважень, виступає представником виробника. Крім того у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто авторизаційний лист – це документ, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!! Шановний Учаснику ми вдячні вам за запитання та хочемо зазначити, що Замовник під час складання тендерної документації щодо закупівлі Двигун підвісний для човна тренерського (ДК 021:2015: 34310000-3 Двигуни та їх частини), неухильно дотримувався вимог Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи, що вказана закупівля здійснюється з метою підготовки національної збірної України для участі в ХХХІІ Олімпійських іграх, питання якості інвентарю особливо актуально, а тому Замовник повинен бути переконаний в належній якості товару.
Зазначаємо, що Замовник не вимагає щоб учасник був виробником чи офіційним представником виробника продукції. Для участі у вказаній процедурі достатньо надати документ виробника чи його офіційного представника (дилера, дистрибютера тощо), який підтверджує, що учасник уповноважений на реалізацію його продукції. Тобто, коло учасників не обмежено виробником чи його представниками а тому дискримінаційні вимоги у тендерній документації відсутні.
З огляду на зазначене, Замовник переконаний, що складнощів для отримання авторизаційного листа у добросовісного учасника, який має намір поставити якісний товар, не виникне.
Звертаємо особливу увагу на рішенням АМКУ від 09.03.2021 року №4412-р/пк-пз, яке винесене в закупівлі: Дошка для трампліна Дюрафлекс (ДК 021:2015: 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі) наказ № 267, стрибки у воду, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-004378-c. Вказане рішення стосується саме вашого питання.
Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи, що вказана закупівля здійснюється з метою підготовки національної збірної України для участі в ХХХІІ Олімпійських іграх, питання якості інвентарю особливо актуально, а тому Замовник повинен бути переконаний в належній якості товару.
Зазначаємо, що Замовник не вимагає щоб учасник був виробником чи офіційним представником виробника продукції. Для участі у вказаній процедурі достатньо надати документ виробника чи його офіційного представника (дилера, дистрибютера тощо), який підтверджує, що учасник уповноважений на реалізацію його продукції. Тобто, коло учасників не обмежено виробником чи його представниками а тому дискримінаційні вимоги у тендерній документації відсутні.
З огляду на зазначене, Замовник переконаний, що складнощів для отримання авторизаційного листа у добросовісного учасника, який має намір поставити якісний товар, не виникне.
Звертаємо особливу увагу на рішенням АМКУ від 09.03.2021 року №4412-р/пк-пз, яке винесене в закупівлі: Дошка для трампліна Дюрафлекс (ДК 021:2015: 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі) наказ № 267, стрибки у воду, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-11-004378-c. Вказане рішення стосується саме вашого питання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНИШЕВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа - підприємець Шперик Оксана Іванівна |
420 664,00
UAH з ПДВ
|
420 664,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНИШЕВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" #2438814622 |
Переможець |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 15:58
|
Додаткова угода 1 до договору №27-550.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 09:02
|
Договір 27-550.pdf | укладений |
21 травня 2021 09:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини пять статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пунктів 10.3, 10.5 Договору, з урахуванням листа Постачальника від 15.11.2021 №106, Сторони вирішили внести такі зміни до Договору: 1.1. Пункт 2.1 Договору викласти в такій редакції: "2.1 Ціна цього договору становить 93800(девяносто три тисячі вісімсот грн.,) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 27/550 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |