Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з супроводження та технічної підтримки Системи електронного документообігу)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2021-03-31-001397-a ad2445577e0b4db0b13b409d524129a7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Богдан

+380991512202
+380442020041
v_bogdan@nkrzi.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
Код ЄДРПОУ: 37994258
Вебсайт: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=1&language=uk
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Віктор Богдан
+380991512202,+380442020041
v_bogdan@nkrzi.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Абзац 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність конкуренції з технічних причин - застосовується у зв’язку з тим, що відповідно до укладеного між НКРЗІ та ТОВ «Інтекресі Бейз» Договору № 61 від 04.12.2018, ТОВ «Інтекресі Бейз» розробило та впровадило в НКРЗІ Систему електронного документообігу (СЕД НКРЗІ). Покладення обов’язків з технічної підтримки та супроводження СЕД НКРЗІ на іншого Виконавця може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2021 10:50
Оскарження наміру укласти договір: 12 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Виконавець зобов’язується у 2021 році надати Замовникові послуги за предметом: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з супроводження та технічної підтримки Системи електронного документообігу) код ДК 021:2015 - 72250000-2 згідно Специфікації та Регламенту виконання запитів Замовника в рамках договору про надання послуг, пов’язаних із системами та підтримкою (Послуги з супроводження та технічної підтримки Системи електронного документообігу) (Додаток до проекту договору № 3)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з супроводження та технічної підтримки Системи електронного документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, вул. Солом'янська, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом десяти банківських днів після приймання Послуг на підставі актів приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

31 березня 2021 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 10:31
Проект Договору.pdf
31 березня 2021 10:31
СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx
31 березня 2021 10:31
протокол № 4.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
#35635588
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 10:50

Документи

31 березня 2021 16:22
Електронний підпис
31 березня 2021 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 10:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
#35635588
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2021 16:22
Електронний підпис
31 березня 2021 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 11:33
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 11:24
договір 17.pdf укладений
15 квітня 2021 11:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 квітня 2021 12:31
60 000,00 UAH UA058201720343180001000080204
НКРЗІ
UA363808380000026007700467669
ТОВ "Інтекресі Бейз"
Оплачений
22 липня 2021 16:57
60 000,00 UAH UA058201720343180001000080204
НКРЗІ
UA363808380000026007700467669
ТОВ "Інтекресі Бейз"
Оплачений
13 жовтня 2021 12:31
60 000,00 UAH UA058201720343180001000080204
НКРЗІ
UA363808380000026007700467669
ТОВ "Інтекресі Бейз"
Оплачений
28 грудня 2021 18:09
60 000,00 UAH UA058201720343180001000080204
НКРЗІ
UA363808380000026007700467669
ТОВ "Інтекресі Бейз"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 240 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 000,00 UAH)