Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, Бензин А-92
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2021-03-31-000816-c ● bd2e0c6cf23b4fa58360118181536374
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37834197 |
Місцезнаходження: | 51270, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, селище міського типу Гвардійське, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Войченко Тетяна Віталіївна 380978940032 samarapmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин А-95 – 16600 літрів;
Бензин А-92 – 11100 літрів.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в оголошенні та по тексту тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Бензин А-92 – 11100 літрів.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в оголошенні та по тексту тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16600 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51220, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, та Новомосковський район, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
11100 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51220, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, та Новомосковський район, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 10:33 |
ТД _ БЕНЗИН.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-31-000816-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 05 квітня 2021 15:05
ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання листа від емітента талонів по тексту якого має бути зазначено номінал, строк дії, а також номер оголошення даної закупівлі, найменування Учасника, з посиланням на договір поставки на користь Учасника (№, дата), а також надати скан-копію даного договору.
- надання талонів з необмеженим строком дії, встановивши вимогу надання талонів з строком дії не менше 12 місяців з гарантією безоплатного обміну талонів на нові без втрати кількості та якості палива і так само гарантувати Замовнику безперебійну цілодобову заправку транспортних засобів Замовника.
Детальний пис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених дискримінаційних умов - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- надання листа від емітента талонів по тексту якого має бути зазначено номінал, строк дії, а також номер оголошення даної закупівлі, найменування Учасника, з посиланням на договір поставки на користь Учасника (№, дата), а також надати скан-копію даного договору.
- надання талонів з необмеженим строком дії, встановивши вимогу надання талонів з строком дії не менше 12 місяців з гарантією безоплатного обміну талонів на нові без втрати кількості та якості палива і так само гарантувати Замовнику безперебійну цілодобову заправку транспортних засобів Замовника.
Детальний пис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених дискримінаційних умов - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2021 12:54
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для здійснення певної господарської діяльності наявність партнерських відносин. Якщо Учасник добросовісно виконує умови співпраці чи партнерства, то відсутні будь-які перепони для надання відповідного листа.
Дана вимога тендерної документації зазначена в першу чергу для безперебійного забезпечення пальним транспортних засобів Замовника, тому що, Замовник має негативний досвіт (документи підтвердження – акти відмови заправки ТЗ) співпраці з посередниками, які приймають участь у закупівлях по даному предмету не маючи у власності ніяких потужностей та ресурсів, а тільки АЗС партнерів (договір про співпрацю та/або партнерство), у зв’язку з тим, що такі контрагенти не здійснювали вчасно розрахунки з власниками АЗС та емітентами скреч-карток (талонів), а також маємо зафіксовані відмови від заміни скреч-карток, термін дії яких закінчився, в повному об’ємі та і сама процедура пере випуску нових скреч-картом відбувається не швидко, що також затримує здійснення запрвки транспортних засобів Замовника.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки отримання кінцевого продукту, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Дані документи потрібні для гарантії отримання вчасно палива, що є предметом даної закупівлі, при будь яких умовах, для забезпечення основної функції Замовника – надання не відкладної медичної допомоги та рятування життя.
Вами не обґрунтовано, а також не доведено як саме Вас умови документації дискримінують, умови даної документації може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня.
Стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для здійснення певної господарської діяльності наявність партнерських відносин. Якщо Учасник добросовісно виконує умови співпраці чи партнерства, то відсутні будь-які перепони для надання відповідного листа.
Дана вимога тендерної документації зазначена в першу чергу для безперебійного забезпечення пальним транспортних засобів Замовника, тому що, Замовник має негативний досвіт (документи підтвердження – акти відмови заправки ТЗ) співпраці з посередниками, які приймають участь у закупівлях по даному предмету не маючи у власності ніяких потужностей та ресурсів, а тільки АЗС партнерів (договір про співпрацю та/або партнерство), у зв’язку з тим, що такі контрагенти не здійснювали вчасно розрахунки з власниками АЗС та емітентами скреч-карток (талонів), а також маємо зафіксовані відмови від заміни скреч-карток, термін дії яких закінчився, в повному об’ємі та і сама процедура пере випуску нових скреч-картом відбувається не швидко, що також затримує здійснення запрвки транспортних засобів Замовника.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки отримання кінцевого продукту, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Дані документи потрібні для гарантії отримання вчасно палива, що є предметом даної закупівлі, при будь яких умовах, для забезпечення основної функції Замовника – надання не відкладної медичної допомоги та рятування життя.
Вами не обґрунтовано, а також не доведено як саме Вас умови документації дискримінують, умови даної документації може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня.
Стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Інформація про відміну
Дата відміни
16 квітня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій