Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2021-03-31-000538-a c82f71a58a5c46288256ca23b206de7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Овсієнко

+380985118287 ugrszngsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44070248
Вебсайт: http://gora-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5
Контактна особа: Ірина Овсієнко
+380985118287
ugrszngsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 01:56
Очікувана вартість: 153 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


1. Найменування: Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
2. Код за ЄДРПОУ: 44070248
1.1. Місцезнаходження: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Овсієнко Ірина Миколаївна – уповноважена особа; 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5; тел./факс +38(04595) 36522; e-mail: ugrszngsr@ukr.net
1.2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 153000,00 (сто п’ятдесят три тисячі гривень 00 коп.) грн. з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Засоби для догляду за малюками (Підгузки для дорослих) (код ДК 021:2015 - ДК 021:2015:33750000-2 – Засоби для догляду за малюками).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 2 найменування; згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)

№ п/п
Найменування
Кількість
(упаковка)
1. Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA Slip Plus Large (на липучках) або еквівалент 250
2. Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA (трусиками) або еквівалент 110

3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: Бориспільський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), с.Ревне, вул. Миру, 28.
4. Строк поставки товару: до 31.12.2021 р.
5. Умови оплати: післяоплата, протягом 30 (тридцяти) календарних днів
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 06.04.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 09.04.2021
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції.
Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 упаковка
Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA Slip Plus Large (на липучках) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
110 упаковка
Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA (трусиками) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2021 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 09:21
Оголошення_підгузники.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 01:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б-777" 115 560,00
UAH з ПДВ
115 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2021 17:35
Електронний підпис
08 квітня 2021 17:34
цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2021 17:34
фінансова звітність.pdf
08 квітня 2021 17:34
технічні вимоги.pdf
08 квітня 2021 17:34
таблиця відповідності.pdf
08 квітня 2021 17:34
проект договору.pdf
08 квітня 2021 17:34
Лист про дистрибуцію.pdf
08 квітня 2021 17:34
Довіреність Ессіті.pdf
08 квітня 2021 17:34
довідка санкції.pdf
08 квітня 2021 17:34
довідка п3 ч.1 ст.17.pdf
08 квітня 2021 17:34
довідка п2 ч.1 ст.17.pdf
08 квітня 2021 17:34
довідка корупція 2.zip
08 квітня 2021 17:34
Довідка корупція 1.zip
08 квітня 2021 17:34
довідка з банку.pdf
08 квітня 2021 17:34
дані про товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б-777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б-777"
#35662229
Переможець 115 560,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 09:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б-777"
#35662229
115 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:15
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 13:44
Договір 123.pdf укладений
27 квітня 2021 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 560,00 UAH)