Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК "ХОРТИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02223572 |
Вебсайт: | https://ostriv.org |
Місцезнаходження: | 69017, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Старого Редуту, буд. 9 |
Контактна особа: |
Тетяна Потеряєва +380678877007 tpp_zp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2021 13:23 |
Очікувана вартість: | 806 767,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 033,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8067.67 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник не перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів. Не перерахування авансу не є підставою для відмови Підрядника від прийнятих за Договором зобов’язань. Фінансування робіт за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 які оформлюються Сторонами у відповідності до порядку, передбаченого умовами Договору. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Замовник приймає виконані роботи на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 13:58 |
Перелік змін.docx | |
31 березня 2021 13:58 |
ТД зміни.docx | |
30 березня 2021 16:01 |
ДОДАТОК 2 Проект Договору.docx |
31 березня 2021 13:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2021 13:58 |
Перелік змін.docx
|
|||
31 березня 2021 13:58 |
ТД зміни.docx
|
|||
30 березня 2021 16:01 |
ДОДАТОК 2 Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Розділ ІІІ. Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає вимоги для учасників процедури. Враховуючі ті обставини, що проектом передбачено підключення до існуючих мереж водопроводу з влаштуванням колодязя на місці підключення, також до об'єму робіт увійшла розробка електричної мережі для живлення силового електрообладнання, вказані роботи мають ознаку підвищеної небезпеки. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами та доповненнями), у складі тендерної пропозиції необхідно надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Замовник не має можливості отримати необхідну дозвільну документацію для учасника процедури закупівлі.
Щодо визначення в проекті договору зобов’язань Замовника передати дозвільну документацію за актом приймання-передачі. Відповідно до чинного законодавства підготовчі роботи, визначені будівельними нормами, стандартами і правилами, можуть виконуватися замовником виключно після подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю. Тобто виключно замовник може здійснити дії щодо отримання дозвільних документів до початку робіт на власному об’єкті.
Учасникам пропонується у разі необхідності звернутися за адресою замовника для отримання проекту та іншої технічної документації для більш якісної підготовки тендерних пропозицій. Витрати, пов’язані з копіюванням проекту та іншої технічної документації, мають бути компенсовані за рахунок власних коштів Учасників
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-26-000043 ● edaec4230be34a84bdd4a7386fdfc662
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 17:00 |
НАКАЗ
26.05.2021 № 262
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 26.05.2021 № 262
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2021-03-30-004306-a, «Підключення модульного туалету в рамках проекту «Будівництво майдану «Козацьке коло», інженерних мереж та об’єктів інфраструктури на території Національного заповідника «Хортиця» в м. Запоріжжя по вул. Старого редуту, м. Запоріжжя, Запорізької області, код за ДК 021:2015 (CPV) 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи», яка проводиться НАЦІОНАЛЬНИМ ЗАПОВІДНИКОМ «ХОРТИЦЯ».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-17 15:31:10
На висновок Державної аудиторської служби України опублікований 10 червня 2021 17:06 год
На висновок Державної аудиторської служби України опублікований 10 червня 2021 17:06 год
Уповноважена особа Національного заповідника «Хортиця» розглянула висновок Державної аудиторської служби України опублікований 10.06.2021, 17:06 год та повідомляє наступне.
У висновку за результатами моніторингу закупівлі зазначено зобов’язання замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом розірвання договору про закупівлю з ТОВ «МБК «КАРАТ» та/або вжиття заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
З аналізу норм цивільного і господарського законодавства, що регулюють порядок укладання, виконання і розірвання господарських договорів, вбачається, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором, у замовника немає підстав для його розірвання в односторонньому порядку.
Положення цивільного і господарського законодавства не містять такої підстави для розірвання господарського договору, як «наявність порушень законодавства, виявлених за результатами моніторингу закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» також не містить відповідної норми. Зазначена підстава для розірвання договору відсутня в укладеному договорі підряду № 1075/05-12/2021 від 01.06.2021
Враховуючи викладене, в порядку, передбаченому частиною 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку, а саме яким чином повинен бути розірваний договір підряду № 1075/05-12/2021 від 01.06.2021, не порушуючи норм чинного законодавства України, за умови, якщо сторона за договором - ТОВ «МБК «КАРАТ» відмовляється від розірвання договору?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-06-23 16:36:11
Про надання інформації
На звернення від 17.06.2021 Національного заповідника «Хортиця» за роз’ясненням щодо висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 10.06.2021
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області висновком від 10.06.2021 зобов’язало Національний заповідник «Хортиця» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом розірвання договору про закупівлю з ТОВ «МБК «КАРАТ» та/або вжиття заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Висновком передбачено здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, дотримуючись норм договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України із наданням Управлінню Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області підтверджуючих документів щодо виконання заходів Національним заповідником «Хортиця» (направлення листів, додаткових угод тощо) для розірвання договору про закупівлю з ТОВ «МБК «КАРАТ» та/або вжиття заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону (відміна торгів).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Ризики, що спрацювали
RISK-1-8-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ" |
806 766,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ" |
773 997,72
UAH з ПДВ
|
768 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ" #43255732 |
Переможець |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:11
|
ду1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 10:05
|
мод туал подкл.pdf | укладений |
01 червня 2021 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1075/05-12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |