Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби (металопластикові вікна та двері)
Очікувана вартість
68 200,00 UAH
UA-2021-03-30-003748-c ec6d58b3f3e348e3845eab8baf44ea0e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христенко Світлана Анатоліївна

380646221282 bktergromada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білокуракинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04335447
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., смт. Білокуракине, пл.Шевченка, 4
Контактна особа: Христенко Світлана Анатоліївна
380646221282
bktergromada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 квітня 2021 14:26
Очікувана вартість: 68 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 341,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Двері металеві або алюмінієві 1180*2400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92215, Україна, Луганська область, с.Тимошине, вул.Миру,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 комплект
Двері металопластикові або алюмінієві 990*1950
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92215, Україна, Луганська область, с.Тимошине, вул.Миру,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 комплект
Вікно металопластикове відкривне у комплекті з відливом, антимоскітною сіткою та підвіконням 2700*1450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92220, Україна, Луганська область, с.Олександропіль, вул.Соколовського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 комплект
Двері металопластикові або алюмінієві 880*2020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92220, Україна, Луганська область, с.Олексадропіль, вул.Соколовського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно проєкту договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 13:48
Проєкт договору зі змінами.doc
05 квітня 2021 13:47
Оголошення зі змінами.docx
30 березня 2021 11:54
Проєкт договору.doc
30 березня 2021 11:53
Оголошення.docx
05 квітня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 13:48
Проєкт договору зі змінами.doc
05 квітня 2021 13:47
Оголошення зі змінами.docx
30 березня 2021 11:54
Проєкт договору.doc
30 березня 2021 11:53
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Креслення та конфігурація
Дата подання: 31 березня 2021 15:33
Дата відповіді: 01 квітня 2021 16:24
Надайте креслення конструкцій та їх конфігурацію (які відчиняються, з якого боку стулка, ширина підвіконь, відливів) ?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання пояснюємо, що п. 14 Додатку 2 до Оголошення передбачено, що у період уточнень Учасник здійснить огляд приміщень об’єктів на яких будуть встановлені вікна та двері з метою обмірів, та надасть акт обстеження об’єкту. Вся основна інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі зазначена в Додатку 1 до Оголошення.
Зміни в тендерну документацію
Дата подання: 04 квітня 2021 11:40
Дата відповіді: 05 квітня 2021 13:42
Шановний Замовник. Представники нашої організації обстежили об'єкти по предмету закупівлі, спілкувалися з представниками Замовника на місцях і з'ясували, що у Вашому випадку всередині приміщень більш підходять алюмінієві двері, а не металопластикові. Алюмінієвий профіль виготовлений з трьох компонентного сплаву: алюмінію, магнію і кремнію і не містить домішок важких металів. Такий склад надає конструкціям легкість, міцність і гарний зовнішній вигляд. Переваги алюмінієвих вхідних дверей - це: Високий експлуатаційний ресурс - на 20 - 30 років більше, ніж для ПВХ моделей. Захист від деформацій - за рахунок жорсткої конструкції двері не провисає і зберігає форму, навіть при нагріванні. Великі габарити - розмір стулок становить до 1,2 метрів. Естетичність - алюмінієві двері не потрібно фарбувати згодом, так як їх поверхня захищена стійкою емаллю, з застосуванням полімерного та гальванічного покриття, яка стійка до впливу перепадів температур і вологи. Таким чином, внутрішні алюмінієві двері мають великі переваги в порівнянні з металопластиковими, при цьому дуже близькі по ціновій вартості. Вхідні металеві двері, теж пропонуємо замінити на алюмінієві і зробити відповідну зміну в документацію закупівлі. Принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» - максимальна економія та ефективність. В даному випадку, бюджет закупівлі дозволяє це зробити. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання пояснюємо, що 05.04.2021р. внесені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі. Зі змінами можна ознайомитися в електронній системі закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-30-003748-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТВІНОЛ", Код ЄДРПОУ:24183598
Дата подання: 20 квітня 2021 09:21
Оскарження відхилення пропозиції
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою

Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Додатком № 2 до тендерної документації передбачено надання довідки, складеної у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного до предмету закупівлі договору (надати підтвердження копій не менше 2-х договорів, до яких додаються копії накладних або листів-відгуків контрагента або інші документи, які підтверджують факт виконання договору належним чином) необхідних для виконання умов договору.
В п. 1.2 запропонованого Замовником торгів проекту договору про закупівлю товару (додаток №4 до тендерної документації) зазначено, що найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) згідно державного класифікатора продуктів та послуг ДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби».
При цьому предметом закупівлі відповідно до тендерної документації (згідно Додатку №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та п. 2.3 проекту Договору про закупівлю товару) є металопластикові вікна та двері (з демонтажними та монтажними роботами), тобто разом із поставкою вікон та дверей Учасник повинен поставити (виконати) роботи, зокрема демонтажні та монтажні, вартість яких включається в ціну товару.

Критерій щодо обов'язково найменування виконаних договорів - металопластикові вікна та двері (Класифікація ДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби») не встановлювався.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі знання та досвіду відповідної кваліфікації, для виконання умов договору.
Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, має на увазі в розумінні цієї документації Договори на виконання поточного ремонту за кодом ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи та/або ДК 021:2015 (CPV) 45421100-5 - Встановлення вікон, дверей і пов’язаних конструкцій та/або ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні роботи (заміна віконних та дверних блоків) та/або ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (заміна віконних та дверних блоків).

Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо змінити рішення на відхилення пропозиції або надати вимогу про усунення порушення в одноденний термін, якщо вимога тендерної документації не виконана у Вашому розумінні. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2021 16:42
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель передбачено, що після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть. У разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції перелічених документів, пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам Замовника. Також повідомляю, що «Вимога про усунення порушень в одноденний термін», на яку Ви посилаєтеся, передбачена п.9 ст.26 та п.16 ст.29 Розділу IV «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Закону України «Про публічні закупівлі» та стосується лише процедури «Відкриті торги». Можливість застосування 24 години на виправлення помилок не розповсюджується на спрощені закупівлі, а тому Ваша вимога є безпідставною та такою, яка не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-03-30-003748-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВІНОЛ", Код ЄДРПОУ:24183598
Дата подання: 20 квітня 2021 14:26
ВИМОГА щодо проведення повторної кваліфікації пропозиції учасника ФОП Балаба Т.М.
Учасник закупівлі ТОВ «ТВІНОЛ» повідомляє про наявність у Замовника підстав для відхилення рішення уповноваженою особи щодо визначення переможцем закупівлі відкритих торгів - ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби (металопластикові вікна та двері), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-30-003748-с - ФОП Балаба Т.М. (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14/5 від 19.04.2021 року) через порушення Учасником-переможцем кваліфікаційний вимог Замовника закупівлі.
Пропозиція учасника ФОП Балаба Т.М. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Згідно п. 13 Додатку №2 «Список документів для учасників» форми оголошення про проведення спрощеної закупівлі з метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає, підтвердження наявності транспортних засобів, які обладнані для перевезення металопластикових та металевих конструкцій (скан-копія технічного паспорту/свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди).

Всупереч умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, надана учасником у складі документів пропозиції ФОП Балаба Т.М. не містить інформації, із зазначенням переліку наявних транспортних засобів (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо); копії документів, що згідно чинного законодавства підтверджують право власності учасника на транспортні засоби або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах транспортних засобів, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, або копії документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами (послуги транспортування до кінцевого пункту поставки, тощо) з використанням транспортних засобів.
2. У складі документів пропозиції даного учасника відсутня інформація, що вимагалась умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у цінової пропозиції ФОП Балаба Т.М. не зазначені конкретні віконні та дверні конструкції, не зазначене з якого матеріалу будуть зроблені двері (металеві або металопластикові або алюмінієві) та вікна (металопластикові або алюмінієві), не містяться посилання на конкретну фірму чи торгову марку, не містяться посилання на конкретну профільну віконну або дверну систему. Тобто зовсім не ясно, що пропонує учасник Замовнику взагалі.
Як наслідок, пропозиція учасника ФОП Балаба Т.М. не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та підлягає відхиленню згідно пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2021 16:43
У відповідності до п.14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На підставі вищенаведеного Вашу вимогу відхилено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВІНОЛ" 53 990,40
UAH з ПДВ
50 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Балаба ТМ. 56 000,00
UAH з ПДВ
51 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 12:31
Електронний підпис
12 квітня 2021 12:19
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2021 12:19
Дог_Акт СДЮК «Юність».pdf
12 квітня 2021 12:19
Дог_Акт КП «РФСК».pdf
12 квітня 2021 12:19
Акт обстеження об'єкта.pdf
12 квітня 2021 12:19
Статут ТОВ ТВІНОЛ.pdf
12 квітня 2021 12:19
Витяг ПДВ ТОВ ТВІНОЛ.pdf

Публічні документи

08 квітня 2021 13:03
Електронний підпис
08 квітня 2021 12:13
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2021 12:13
фурнитура сертификат.pdf
08 квітня 2021 12:13
Фотопідтвердження.pdf
08 квітня 2021 12:13
Фотопідтвердження 1.pdf
08 квітня 2021 12:13
Техпаспорт авто.pdf
08 квітня 2021 12:13
сертифікат двери.pdf
08 квітня 2021 12:13
сертификат профіль.pdf
08 квітня 2021 12:13
Протокол склопакети.pdf
08 квітня 2021 12:13
Проєкт договору.pdf
08 квітня 2021 12:13
Паспорт виробів.pdf
08 квітня 2021 12:13
Копія паспорту_ коду.pdf
08 квітня 2021 12:13
Копія витягу ЄП.pdf
08 квітня 2021 12:13
Копія виписки.pdf
08 квітня 2021 12:13
Довідки_ листи.pdf
08 квітня 2021 12:13
sline-s-plus.pdf
08 квітня 2021 12:13
ser1.pdf
08 квітня 2021 12:13
ROTO Scan cертиф-222.pdf
08 квітня 2021 12:13
glad_plus-1.pdf
08 квітня 2021 12:13
cert_pdk_2012.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВІНОЛ"

ФОП Балаба ТМ.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВІНОЛ"
#24183598
Відхилено 50 990,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 14:52
ФОП Балаба ТМ.
#3055415228
Переможець 51 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 14:53

Документи

19 квітня 2021 14:49
Протокол № 14_4.pdf

Документи

19 квітня 2021 14:53
Протокол № 14_5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Балаба ТМ.
#3055415228
51 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2021 14:53
Протокол № 14_5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 09:27
Договір № 59.pdf укладений
05 травня 2021 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 51 000,00
UAH