Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03197730 |
Місцезнаходження: | 27602, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький район село Созонівка, вулиця Центральна буд. №1а |
Контактна особа: |
Крамар Альона Василівна +380522565978 inbox2@kirrda.kr-admin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 15:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
30 березня 2021 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 15:30 |
протокол.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-15-000020 ● bfac3d2d327f428d816fcd0a4dc1f878
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2021 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.04.2021 № 178
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 15.04.2021 № 178
Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03-30-003739-а 30.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-16 09:52:04
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поштові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-30-003739-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищевказаної переговорної процедури закупівлі Вами укладено договір з Акціонерним товариством «УКРПОШТА» про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог 06 квітня 2021 року № 35-476, який оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro 06.04.2021, тобто, з урахуванням оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 30 березня 2021 року, на 7 (сьомий) день, при тому, що відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Слід вказати, що на дату проведення вищезазначених торгів, у переліку підстав, визначених частиною 7 статті 40 Закону, укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури, не раніше ніж п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі поштових послуг не передбачено.
Також, необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-19 13:39:19
Відповідь на запит
Управління соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації повідомляє, що при проведенні торгів по перговорній процедурі (скорочена) і договір з АТ "Укрпошта" був підписаний в зазначені строки процедури.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладання договору з порушенням строків, який відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, є нікчемним.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Укрпошта" #01185220 |
Переможець |
5 100 000,00
UAH
|
30 березня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 12:49
|
договір №35-478 | укладений |
06 квітня 2021 12:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
поштові послуги | 1 | шт |
5 100 000,00
UAH
|