Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поштові послуги
Очікувана вартість
5 100 000,00 UAH
UA-2021-03-30-003739-a 621979e47933431ebfba28b44a5244a5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамар Альона Василівна

+380522565978 inbox2@kirrda.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03197730
Місцезнаходження: 27602, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький район село Созонівка, вулиця Центральна буд. №1а
Контактна особа: Крамар Альона Василівна
+380522565978
inbox2@kirrda.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
cт.40, п 2 ч.2 Відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи Обгрунтування Підстава застосування процедури закупівлі в одного учасника: підпункт 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Розпорядженням Кабінету Міністрів України „Про національного оператора поштового зв’язку” № 10-р від 10.01.2002 виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта", правонаступником якого є ПАТ «Укрпошта» (у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року № 728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», Наказу Мінінфраструктури України від 11.11.2015 р. № 465 Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта) реорганізовано «01» березня 2017 р. шляхом перетворення в Публічне акціонерне товариство «Укрпошта», та з урахуванням того факту, що відповідно до Статуту Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» останнє є правонаступником УДППЗ «Укрпошта») далі в АТ «Укрпошта» Згідно з частиною 2 пункту 7 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 270 від 05.03.2009 оператори поштового зв'язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв'язку, що надаються об'єктами поштового зв'язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. АТ «Укрпошта» має своїх понад 12 тис. об’єктів поштового зв’язку: поштамти, поштові відділення, пересувні, сезонні та острівні відділення поштового зв’язку по всій Україні, включаючи села та селища. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (єдиний можливий продавець – природний монополіст АТ «Укрпошта» ), відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 15:46
Оскарження наміру укласти договір: 05 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 5100000UAH без ПДВ
поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27602, Україна, Кіровоградська область, с.Созонівка, вул. Центральна 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 березня 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 15:30
протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-15-000020 ● bfac3d2d327f428d816fcd0a4dc1f878
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2021 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

15.04.2021 № 178
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 15.04.2021 № 178

Витяг з переліку процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03-30-003739-а 30.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-16 09:52:04

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поштові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-30-003739-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищевказаної переговорної процедури закупівлі Вами укладено договір з Акціонерним товариством «УКРПОШТА» про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог 06 квітня 2021 року № 35-476, який оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro 06.04.2021, тобто, з урахуванням оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 30 березня 2021 року, на 7 (сьомий) день, при тому, що відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Слід вказати, що на дату проведення вищезазначених торгів, у переліку підстав, визначених частиною 7 статті 40 Закону, укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури, не раніше ніж п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі поштових послуг не передбачено.
Також, необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-19 13:39:19

Відповідь на запит

Управління соціального захисту населення Кропивницької районної державної адміністрації повідомляє, що при проведенні торгів по перговорній процедурі (скорочена) і договір з АТ "Укрпошта" був підписаний в зазначені строки процедури.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладання договору з порушенням строків, який відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, є нікчемним.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта"
#01185220
Переможець 5 100 000,00
UAH
30 березня 2021 15:46

Документи

30 березня 2021 15:45
Електронний підпис
30 березня 2021 15:44
протокол № 1

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2021 15:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта"
#01185220
5 100 000,00
UAH
Документи

Документи

30 березня 2021 15:45
Електронний підпис
30 березня 2021 15:44
протокол № 1

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:51
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 12:49
договір №35-478 укладений
06 квітня 2021 12:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
поштові послуги 1 шт 5 100 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 425 362,27
UAH