Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйце куряче С 1
Очікувана вартість
7 600,00 UAH
UA-2021-03-30-003363-c bda4cb3f389641b0a790c6dde2fadd60
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюта Валерія Сергіївна

380629331400 kymgbsmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 01990660
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська 20-а
Контактна особа: Романюта Валерія Сергіївна
380629331400
kymgbsmp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 13 квітня 2021 15:13
Очікувана вартість: 7 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2160 штуки
Яйце куряче С 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, Бахмутська 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 11:41
оголошення Microsoft Office Word.docx
30 березня 2021 11:40
специфікація.docx
30 березня 2021 11:39
технічні вимоги (1).docx
30 березня 2021 11:39
ДОГОВОР БСМП.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-30-003363-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Захарова Маргарита Александровна", Код ЄДРПОУ:3542106725
Дата подання: 14 квітня 2021 14:00
Вимога з приводу рішення по закупівлі ua-2021-03-30-003363-c
Протоколом (витягом з протоколу) б/н від 14.04.2021 р. (надалі – «Протокол») за рішенням тендерного комітету КНП «ММЛШМД» (надалі – «Замовник») стосовно закупівлі UA-2021-03-30-003363-c, Замовником було акцептовано пропозицію ФОП Жиляєва Ольга Сергіївна.
Не погоджуючись із Замовником, в частині не-відхилення ним пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, зазначаю наступне.
В оголошенні про закупівлю, затвердженому та опублікованому замовником, під назвою «оголошення Microsoft Office Word.docx» містить вичерпний перелік вимог щодо кваліфікації учасників-претендентів, що складається з 6 пунктів.
Пунктом 9.2. оголошення передбачено обов’язок учасника надати копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), не більше місячної давнини відносно дати подання пропозиції. Пропозиція ФОП Жиляєва Ольга Сергіївна містить документ, сформований та датований 07.06.2019 р., що не відповідає вимогам оголошення.
Акцептування пропозиції, що не-відповідає вимогам змісту оголошення порушує основні принципи проведення закупівель в Україні, зокрема принципам об’єктивного та неупередженого визначення переможця та недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на виявлені помилки тендерного комітету замовника під час розгляду пропозиції 7b3faab8b07b4f808a5d80ec6ec9ac29,
ВИМАГАЮ:
1) Скасувати неправомірне рішення Замовника, затверджене протоколом (витягом з протоколу) б/н від 14.04.2021 р. як таке, що порушує чинне законодавство України у сфері закупівель.
2) Відповідно, перейти до розгляду наступних пропозицій учасників за результатами аукціону на відповідність їх пропозицій вимогам, визначеним Замовником в оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 11:53
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати та перевірити необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Документи подані скаржником

14 квітня 2021 14:00
вимога.к.яйця.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИЛЯЄВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА 7 560,00
UAH з ПДВ
7 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Захарова Маргарита Александровна" 7 560,00
UAH з ПДВ
7 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2021 12:55
Електронний підпис
08 квітня 2021 12:55
яйца.zip

Публічні документи

11 квітня 2021 22:50
Електронний підпис
11 квітня 2021 22:49
6. Паспорт якості.pdf
11 квітня 2021 22:49
3. Щодо ліцензії.pdf
11 квітня 2021 22:49
1. Копія паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИЛЯЄВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА

ФОП "Захарова Маргарита Александровна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИЛЯЄВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА
#3345900702
Переможець 7 560,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 11:57

Документи

14 квітня 2021 11:57
ЯЙце .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИЛЯЄВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА
#3345900702
7 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2021 11:57
ЯЙце .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
звіт 325.pdf укладений
31 грудня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 11:22
яйця.pdf укладений
20 квітня 2021 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 560,00
UAH