Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Вовчанська центральна районна лікарня" Вовчанської районної ради Харківської області по вул. Шевченко, 28 в м. Вовчанськ Вовчанського району Харківської області (коригування)
Очікувана вартість
11 386 609,35 UAH
UA-2021-03-30-002462-c 94efb68ad51942e1b61516e5bcb372ff
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 13:13
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Вовчанська центральна районна лікарня" Вовчанської районної ради Харківської області по вул. Шевченко, 28 в м. Вовчанськ Вовчанського району Харківської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62500, Україна, Харківська область, Вовчанськ, вул. Шевченко, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

30 березня 2021 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 13:10
Протокол 8.pdf
30 березня 2021 11:02
Протокол технаради.pdf
30 березня 2021 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 13:10
Протокол 8.pdf
30 березня 2021 11:02
Протокол 8.pdf
30 березня 2021 11:02
Протокол технаради.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-18-000018 ● e15d97e104a54d09af7ba7947d3eb654
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2021 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2021 № 434

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2021-03-30-002462-c 30.03.2021 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (код 04014080) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-27 08:09:39

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-27 16:05:52

Пояснення

Пояснення

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-01 15:50:26

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5, пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Вовчанська центральна районна лікарня" Вовчанської районної ради Харківської області по вул. Шевченко, 28 в м. Вовчанськ Вовчанського району Харківської області (коригування)», код ДК ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, очікованою вартістю 11 386 609,35 грн, яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
В електронній системі закупівель 30.03.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-UA-2021-03-30-002462-c, в якому зазначена умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, - необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA- UA-2021-03-30-002462-c не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують закупівлю аналогічних робіт.
Отже, просимо вказати номер процедури закупівлі, до якої проводяться додаткові аналогічні роботи та надати інформацію, документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують закупівлю аналогічних робіт. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельник”
#31061880
Переможець 11 386 609,35
UAH з ПДВ
30 березня 2021 13:13

Документи

30 березня 2021 13:13
Електронний підпис
30 березня 2021 13:13
Протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2021 13:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельник”
#31061880
11 386 609,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2021 13:13
Електронний підпис
30 березня 2021 13:13
Протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 10:54
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
10 червня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 10:37
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 08:51
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2021 08:51
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 11:52
Договір 6-21.pdf укладений
13 квітня 2021 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 6-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 6-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 6-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 028 293,06
UAH (в тому числі ПДВ 1 504 715,51 UAH)