Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2021-03-30-002095-b 52b7ad062d664547812f8b11380e0239
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приймачук Віталій Михайлович

+380332770920 zovdasu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40479801
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Юридична адреса вул. Костюшка,8 Фактична адреса м.Луцьк пр-т Президента Грушевського, 3А
Контактна особа: Приймачук Віталій Михайлович
+380332770920
zovdasu@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 квітня 2021 12:52
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м.Луцьк, п-т Грушевського, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2021 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 13:11
Цінова пропозиція Додаток 3.docx
30 березня 2021 13:11
Технічні вимоги Додаток 2.docx
30 березня 2021 13:11
Проект договору Додаток 4.xlsx
30 березня 2021 13:11
Перелік документів та інформації Додаток 1.docx
30 березня 2021 13:11
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-30-002095-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019", Код ЄДРПОУ:43160850
Дата подання: 14 квітня 2021 16:58
Незаконна дискваліфікація
Закон України «Про публічні закупівлі» (ч. 13) визначає виключні підстави для відхилення пропозиції учасника:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

Які з цих причин є підставою для відхилення?
Важаємо причину для відхилення безпідставним та неправомірною,що порушують норми законодавста в сфері проведення публічних закупівель.

Причина № 1
Згідно додатку №1 встановлена вимога надати довідку з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що перебуває у власності та/або господарському віданні учасника та буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю, а саме: пульту (ПЦС), транспорт реагування, обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, розпізнавальними знаками на кузові автомобіля, світловими та звуковими сигналами., технічних засобів охорони, засобів радіотехнічного зв’язку, наявність технічної можливості по наданню охоронних послуг з постановкою на пульт централізованого спостереження охоронних систем замовника, наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) в м. Луцьку (у кількості, не менше двох) тощо. Документальне підтвердження наявності транспорту реагування, що використовується мобільними групами: копії технічних паспортів
Вимоги про підтвердження груп швидкого реагування в м. Луцьк – відсутня.

Причина № 2
В якому пункті документації наявна вимога ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДИТИ наявність зброї? Дискваліфікація з цього приводу взагалі незаконна
Виходить, що причини дві, і вони різні. То яка з них відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 13)? Жодна не відповідає.

Причина №3. Було накладено КЕП на загальну пропозицію. Навіщо накладати КЕП на кожен файл окремо? Крім цього всі документи підписані і завірені підписом керівника учасника. Абсолютно абсурдна підстава.

Причина №4
В якому пункті документації наявна вимога, що в листі має бути посилання на дату та номер договору, а також посилання на предмет закупівлі?

Таке враження, що вимоги в документації ви додумуєте самостійно, не вказуючи про них в самих вимогах. Просимо дотримуватися Закону України "Про публічні закупівлі"
Жодна з причин відхилення не відповідає об'єктивності оцінки пропозиції
Вимагаємо переглянути рішення щодо неправомірної дискваліфікації та повернути нашу пропозицію на етап кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 13:45
Відповідь на вимогу ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" оприлюднену в електронній системі закупівель 14.04.2021 року

Пропозицію ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" відхилено, як таку, що не відповідає вимогам пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
1). Розділом 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель та абзацом 8 Додатку - 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, про наявність в учасника груп швидкого реагування (мобільних груп) в м. Луцьку (у кількості, не менше двох). Однак в пропозиції учасника відсутні відомості та документи що підтверджують наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) в м. Луцьку (у кількості, не менше двох).
2). Розділом 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель передбачено, що «Учасник закупівлі повинен надати Замовнику шляхом завантаження в електронну систему у сканованому вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції наступні документи:
«…копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом мобільних груп Учасника засобів активної оборони, вогнепальної або травматичної зброї тощо».
Учасником не надано вищевказаних документів.
3). Додатком - 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що «Учасник повинен підписати пропозицію шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) та шляхом створення КЕП підписувача з використанням відповідних засобів КЕП (наприклад, програмного засобу ІІТ Користувач ЦСК-1.3, онлайн сервіс створення КЕП Центрального засвідчувального органу за адресою czo.gov.ua/sign, тощо) на кожен електронний документ пропозиції окремо».
Учасником торгів вищевказану вимогу не виконано та не підписано пропозицію, шляхом створення КЕП підписувача з використанням відповідних засобів КЕП на кожен електронний документ пропозиції окремо.
4). Додатком - 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, документальне підтвердження про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. При використанні даного кваліфікаційного критерію Учасник повинен надати:
копії листа від відповідного орендодавця (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання, устаткування та матеріально-технічної бази для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовження на строк, необхідний для завершення надання послуг за предметом закупівлі (у разі залучення орендованих обладнання та матеріально-технічної бази).
Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист Приватного підприємства «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» №100 від 02.04 2021 в якому вказано щодо не заперечення використання матеріально-технічної бази для виконання робіт учасником за предметом закупівлі-автомобілів ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ». У вищевказаному листі відсутні відомості щодо номеру та дати діючого договору оренди матеріально-технічної бази, а також не зазначено про предмет закупівлі (надання охоронних послуг Управлінню Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, яке знаходиться в м. Луцьку). Тобто відсутність вищевказаної інформації в довідці Приватного підприємства «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» №100 від 02.04 2021 не підтверджує надання згоди щодо використання матеріально-технічної бази ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" для здійснення охорони приміщення в м. Луцьку.

Враховуючи вищевказане Управлінням Західного офісу Держаудитслужби
у Волинській області відхилено пропозицію з дотриманням вимог вказаних в Оголошенні про проведення закупівлі через електронну систему закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" 18 000,00
UAH з ПДВ
17 190,00
UAH з ПДВ
Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 20 148,60
UAH з ПДВ
17 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2021 09:46
Електронний підпис
06 квітня 2021 09:41
фото авто 4 шт..pdf
06 квітня 2021 09:41
Установчі документи.pdf
06 квітня 2021 09:41
технічні вимоги.pdf
06 квітня 2021 09:41
тендерна пропозиція.pdf
06 квітня 2021 09:41
проект дог..pdf
06 квітня 2021 09:41
працівники.pdf
06 квітня 2021 09:41
мат.база.pdf
06 квітня 2021 09:41
інші документи.pdf
06 квітня 2021 09:41
дозволи оригінали 4 шт.pdf
06 квітня 2021 09:41
відгук брендмі.pdf
06 квітня 2021 09:41
Аналогічні.pdf

Публічні документи

05 квітня 2021 14:56
Електронний підпис
05 квітня 2021 14:53
Відомості, витяг.pdf.p7s.zip
05 квітня 2021 14:53
Ліцензія.pdf.p7s.zip
05 квітня 2021 14:53
Положення про УПО.pdf.p7s.zip
05 квітня 2021 14:53
Технічні вимоги.pdf.p7s.zip
05 квітня 2021 14:53
Пропозиція.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"
#43160850
Відхилено 17 190,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 16:20
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108803
Переможець 17 200,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 10:32

Документи

14 квітня 2021 16:20
Електронний підпис

Документи

19 квітня 2021 10:32
Електронний підпис
19 квітня 2021 10:31
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108803
17 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2021 10:32
Електронний підпис
19 квітня 2021 10:31
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:35
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 11:28
Договір підписаний.pdf укладений
27 квітня 2021 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 866,67 UAH)