Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою кладовищ м. Біла Церква (код ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Очікувана вартість
199 601,00 UAH
UA-2021-03-30-001964-c 9d03c9384fae436592d9f5c9557435fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Невзгляденко Юлія Юріївна

380973046127 yulya_n1998@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Невзгляденко Юлія Юріївна
380973046127
yulya_n1998@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2021 10:00
Очікувана вартість: 199 601,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою кладовищ м. Біла Церква (код ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, кладовища м. Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 14:11
Додаток 2 вимоги до учасника.docx
02 квітня 2021 12:42
ОСЗ благоустрій кладовищ м. Біла Церква.docx
30 березня 2021 10:42
Додаток 1 технічне завдання.docx
30 березня 2021 10:42
Додаток 3 проект договору.docx
02 квітня 2021 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 14:11
Додаток 2 вимоги до учасника.docx
02 квітня 2021 12:42
Додаток 2 вимоги до учасника.docx
30 березня 2021 10:43
Додаток 2 вимоги до учасника.docx
02 квітня 2021 12:42
ОСЗ благоустрій кладовищ м. Біла Церква.docx
30 березня 2021 10:42
ОСЗ благоустрій кладовищ м. Біла Церква.docx
30 березня 2021 10:42
Додаток 1 технічне завдання.docx
30 березня 2021 10:42
Додаток 3 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-30-001964-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Пішохідно-транспортні комунікації", Код ЄДРПОУ:42271109
Дата подання: 02 квітня 2021 13:51
Послуги з благоустрою кладовищ
Вами висунута вимога в Додатку 2 «Вимоги Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради до учасників спрощеної закупівлі послуг за предметом закупівлі послуги з благоустрою кладовищ м. Біла Церква (код ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) та спосіб їх підтвердження», пункту 5 - Довідка (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), адресована Замовнику) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору (договорів). Форма Довідки (Учасник не повинен відступати від даної форми). *Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є послуги з благоустрою кладовищ.
Дана вимога висунута Вами відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка одним із кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі називає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до п.п. 22 п. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вище сказаного, послуги з благоустрою кладовищ м. Біла Церква не є предметом, а тільки місцем виконанням робіт.
Предметом договору можуть бути, наприклад, послуги з благоустрою територій чи фарбування фасадів. Абсолютно очевидним є той факт, що немає різниці, де фарбувати фасад чи видаляти пні.
Вимога Замовника щодо аналогічного договору, що таким буде вважатися договір предметом якого є послуги з благоустрою кладовищ є корупційною по своїй суті, оскільки цілком свідомо направлене на обмеження кругу учасників тими, хто має виконаний договір, предметом якого є послуги з благоустрою кладовищ.
Відповідно до п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 5 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та приводять до дискримінації учасників.
Згідно вищесказаного та відповідно до п. 7 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо усунути порушення під час проведення даної спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2021 14:01
У відповідь на Вашу вимогу найближчим часом будуть внесені зміни до Додатку 2.

Документи подані скаржником

02 квітня 2021 13:51
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Спецкомбінат з надання ритуальних послуг" 199 562,78
UAH з ПДВ
199 562,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2021 10:14
Електронний підпис
07 квітня 2021 10:10
Розрахунок варості.rar
07 квітня 2021 10:10
Лист-згода.pdf
07 квітня 2021 10:10
Відгук.pdf
07 квітня 2021 10:10
Розрахунок вартості.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Спецкомбінат з надання ритуальних послуг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Спецкомбінат з надання ритуальних послуг"
#03346609
Переможець 199 562,78
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 14:52

Документи

13 квітня 2021 14:51
Електронний підпис
13 квітня 2021 14:50
128.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2021 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Спецкомбінат з надання ритуальних послуг"
#03346609
199 562,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2021 14:51
Електронний підпис
13 квітня 2021 14:50
128.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 10:43
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 10:18
359.pdf укладений
23 квітня 2021 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 562,78
UAH (в тому числі ПДВ 33 260,46 UAH)