Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

клеї
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2021-03-30-001487-c d6f7187e3ca14453a2c1b2a0c41fc92a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галик Ірина Миронівна

+380324761535 perlyna.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття"
Код ЄДРПОУ: 20760948
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71
Контактна особа: Галик Ірина Миронівна
+380324761535
perlyna.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 12 квітня 2021 11:46
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24000 кг
Клеюча суміш для плитки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
16200 кг
Клеюча суміш вирівнювальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
1000 кг
Грунтівка універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
750 кг
Грунтівка з кварцовим наповнювачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2021 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 10:21
Додаток 4 - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
30 березня 2021 10:21
Додаток 3 - технічне завдання.docx
30 березня 2021 10:21
Додаток 2 - форма пропозиції спрощеної процедури.docx
30 березня 2021 10:21
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx
30 березня 2021 10:21
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поставка
Дата подання: 31 березня 2021 09:23
Дата відповіді: 31 березня 2021 12:07
Прошу зорієнтувати про планову кількість поставок так, як кількість поставок впливає на ціну товару.
Відповідь: Кількість поставкок відповідно до потреб замовника та фінансування.
уточнення
Дата подання: 31 березня 2021 12:50
Дата відповіді: 01 квітня 2021 08:21
яка саме, для підлоги, для стіни чи для фасаду затягувати сітку?
Відповідь: Товар використовуватиметься як для внутрішніх так і для зовнішніх робіт.
клеюча суміш для плитки
Дата подання: 31 березня 2021 16:22
Дата відповіді: 01 квітня 2021 08:23
шановний замовнику, прошу уточнити по товару "клеюча суміш для плитки": 1. для внутрішнього чи зовнішнього використання? 2. Чи є підігрів підлоги, якщо так то чи водяний чи електричний?
Відповідь: Товар використовуватиметься як для внутрішніх так і для зовнішніх робіт, а також при електричному підігріві підлоги
клеюча суміш для плитки
Дата подання: 01 квітня 2021 12:20
Дата відповіді: 01 квітня 2021 12:42
шановний замовнику, ваша остання відповідь щодо клею для плитки та його використання для електричних підлог виводить бюджет закупівлі за межі затвердженої суми так як для теплих підлог використовується зовнім інший клей за своїм хімічним складом (високоеластичний). Просимо переглянути ваше рішення чи дійсно вам потрібен клей для плитки (з електричним підігрівом підлоги)? Можливо можете внести зміни в тендерну документацію та розбити "клеюча суміш для плитки" по кількості відповідно до потреб: для електричних підлог, для зовнішніх робіт, для внутрішніх робіт, для стін тощо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найменування та кількості Товару прописані відповідно до запланованих робіт та бюджетних асигнувань.
уточнення
Дата подання: 01 квітня 2021 12:34
Дата відповіді: 01 квітня 2021 12:43
ще раз щодо клеючої суміші вирівнюючої! що за суміш, стяжка, суміш самовирівнююча, суміш армуюча чи інша?????можете надати відповідь точну а не узагальнюючу відписку!
Відповідь: суміш самовирівнююча
тендер
Дата подання: 01 квітня 2021 13:01
Дата відповіді: 01 квітня 2021 14:20
враховуючи, ваші відповіді і час поставки до кінця 21 р, а також підняття відпускних цін на цемент з 15 квітня, та бажання уряду ввести пошлину на турецький цемент, що в свою чергу призведе до суттєвого підвищення продукції, рекомендуємо вам переглянути ціну тендеру а також дісно конкретизувати тендерні позиції!
Відповідь: Найменування та кількості Товару прописані відповідно до запланованих робіт та бюджетних асигнувань.
клеюча суміш для плитки
Дата подання: 01 квітня 2021 14:42
Дата відповіді: 01 квітня 2021 14:56
вам точно потрібна клеюча суміш для плитки для підлог з електричним опаленням в такій кількості?
Відповідь: Основний обсяг кількості Товару використовуватиметься для внутрішніх робіт. Частково для підлог з електричним опаленням.
клеюча суміш для плитки
Дата подання: 01 квітня 2021 17:36
Дата відповіді: 02 квітня 2021 07:57
Шановний замовнику, це важливо - просимо уточнити по даному клею, а ще краще розбити дану позицію на 2: клеюча суміш для плитки для внутр. робіт та клеюча суміш для плитки для підлог з електричним опаленням. В такому випадку ми зможемо запропонувати вам найоптимульні позиції по клею відповідно до умов його використання.
Відповідь: кількість Товару залежатиме від робіт, що будуть виконуватись
клеюча суміш для плитки
Дата подання: 02 квітня 2021 09:35
Дата відповіді: 02 квітня 2021 09:46
шановний Замовнику, ще раз наголошуємо - ви прописали в технічне завдання товар "клеюча суміш для плитки" до якого ставите по всій кількості високі вимоги по якості та сфері застосування ,про що писалося куілька разів нижче. Кожна ваша відповідь "залежно від потреби" - це зовсім інший товар - клей для зовнішніх робіт, для внутрішніх робіт, для теплої підлоги тощо. Своїми неконкретними відповідями ви відштовхуєте відповідальних учасників від участі у тендері і ризикуєте отримати неякісний або невідповідний товар.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: кількість Товару залежатиме від робіт, що будуть виконуватись
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-30-001487-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД, Код ЄДРПОУ:41569560
Дата подання: 14 квітня 2021 19:40
Невідповідність вимогам Оголошення!
Шановний Замовнику!

1. На вимогу п.14.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, кожен Учасник закупівлі повинен був надати документи пропозиції в форматі PDF, зміст та вигляд яких повинен відповідати ОРИГІНАЛАМ відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії та придатних для машинозчитування.
В супереч цій вимозі, Учасник ФОП КУХАР ПЕТРО ВІКТОРОВИЧ (надалі - ФОП Кухар П.В.) надає в складі своєї пропозиції копію виписки з ЄДРЮСФОПтаГФ та копію витягу з реєстру платників єдиного податку у вигляді фотокопії (формат JPEG), при цьому надає фото завіреної копії, а не оригіналу документу, який вимагається Замовником. Тобто, пропозиція ФОП Кухар П.В. в цій частині не відповідає вимогам Замовника.
2. На вимогу п.1 Додатку 1 до Оголошення, ФОП Кухар П.В. надав документ «Відомості про учасника», але в супереч вимозі надання інформації про Банківські реквізити (номер рахунку, банківська установа), за якими буде здійснюватися оплата за дого вором у випадку обрання Учасника Переможцем та укладання Договору про закупівлю, учасником ФОП Кухар П.В. вказана неіснуюча банківська установа. Тобто, ФОП Кухар П.В. в цій частині надав недостовірну інформацію.
3. На вимогу п.6 Додатку 1 до Оголошення, ФОП Кухар П.В. надав проект договору з відбитками печатки та підписом Учасника на кожній сторінці, але за відсутністю будь-якого погодження у будь-якому вигляді з умовами цього договору, який передбачається укладати у разі визнання переможцем закупівлі. Тобто, пропозиція ФОП Кухар П.В. в цій частині не відповідає вимогам Замовника.
4. На вимогу п.7 Додатку 1 до Оголошення, ФОП Кухар П.В. надає документ «Дозволи пояснення» за вих.№32 від 08.04.21р, в якому викладена причина ненадання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, пояснюючи це тим, що такі документи не вимагаються. Але, як ми бачимо, вони вимагаються Замовником пунктом 7 Додатку 1 до Оголошення. Тому, вважаємо, що пропозиція ФОП Кухар П.В. в цій частині не відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо Замовника переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП КУХАР ПЕТРО ВІКТОРОВИЧ та вимагаємо відхилити його пропозицію, як таку що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в т. ч. Додатку 1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2021 14:58
відповідь надано в протоколі від 15.04.2021 №52

Документи

15 квітня 2021 14:58
реагування на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУХАР ПЕТРО ВІКТОРОВИЧ" 180 709,00
UAH з ПДВ
179 724,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД 186 816,00
UAH з ПДВ
180 165,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІКЛЕВИЧ ІГОР ГЕННАДІЙОВИЧ" 196 445,50
UAH з ПДВ
186 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2021 22:36
Електронний підпис
08 квітня 2021 22:31
Проект договору.pdf
08 квітня 2021 22:21
Цінова.pdf
08 квітня 2021 22:21
Техічне.pdf
08 квітня 2021 22:21
Статут та повноваж.pdf
08 квітня 2021 22:21
Податкова декларація.pdf
08 квітня 2021 22:21
Паспорт і код.pdf
08 квітня 2021 22:21
Квитанція.pdf
08 квітня 2021 22:21
Згода обробка даних.pdf
08 квітня 2021 22:21
Згода договір.pdf
08 квітня 2021 22:21
Дозволи пояснення.pdf
08 квітня 2021 22:21
Довідка рахунок.pdf
08 квітня 2021 22:21
Відомості учасника.pdf
08 квітня 2021 22:21
Витяг платника.jpg
08 квітня 2021 22:21
Виписка стор.1.jpg
08 квітня 2021 22:21
Виписка стор. 2.jpg

Публічні документи

08 квітня 2021 12:40
Електронний підпис
08 квітня 2021 12:38
Тех завдання.pdf
08 квітня 2021 12:38
ст. 17.pdf
08 квітня 2021 12:38
Пропозиція.pdf
08 квітня 2021 12:38
Проект договору.pdf
08 квітня 2021 12:38
Пояснення Статут.pdf
08 квітня 2021 12:38
Пояснення по ліцензії.pdf
08 квітня 2021 12:38
Паспорт.pdf
08 квітня 2021 12:38
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУХАР ПЕТРО ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ СМАРТ ІНВЕСТ ЛТД

ФОП "НІКЛЕВИЧ ІГОР ГЕННАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУХАР ПЕТРО ВІКТОРОВИЧ"
#3267305870
Переможець 179 724,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 12:19

Документи

13 квітня 2021 12:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2021 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУХАР ПЕТРО ВІКТОРОВИЧ"
#3267305870
179 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2021 12:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 09:55
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 15:04
договір 143-10.pdf укладений
15 квітня 2021 15:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 179 724,00
UAH