Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з опосвідчення прожекторних щогл інв. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506, 17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512
Services for the survey of searchlight masts inv. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506,17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512
Services for the survey of searchlight masts inv. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506,17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512
Очікувана вартість
1 739 315,28 UAH
UA-2021-03-30-000532-c ● 197042b00a57474ab7637858f7b53e3d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Біла Оксана Володимирівна +380512507402 belaya@nik.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Mykolaiv Branch of State Enterprise Ukrainian Sea Port Authority (Mykolaiv Sea Port Authority) |
National ID: | 38728444 |
Contact point: |
Bila Oksana Volodimirivna +380512507402 belaya@nik.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 739 315,28 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 696,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 30 березня 2021 09:25 |
Enquiries until: | 27 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 травня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 1 739 315 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 8 697 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Scope of the procurement
Послуги з опосвідчення прожекторних щогл інв. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506, 17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512 за кодом ДК021:2015 71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань
Розгорнути
Згорнути
Services for the survey of searchlight masts inv. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506,17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512 under the code of State Classifier 021:2015 71630000-3 Technical inspection and testing services
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з опосвідчення прожекторних щогл інв. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506,17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71631300-3 — Послуги з технічного огляду будівель
Services for the survey of searchlight masts inv. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506,17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512
CPV: 71631300-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання сторонами акту наданих послуг, на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від виконавця. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 16:58 |
ТД - опосвідчення прожекторних щогл (нова редакція 29.04.2021).doc | |
29 квітня 2021 16:58 |
Перелік змін 29.04.2021.doc | |
29 квітня 2021 16:58 |
Протокол внесення змін 29.04.2021.pdf | |
22 квітня 2021 15:52 |
Протокол внесення змін 22.04.2021.pdf | |
22 квітня 2021 15:52 |
Перелік змін 22.04.2021.doc | |
02 квітня 2021 10:04 |
Протокол внесення змін 01.04.2021.PDF | |
02 квітня 2021 10:04 |
Перелік змін 01.04.2021.doc | |
30 березня 2021 09:22 |
Проект договору - опосвідчення прожекторних щогл.doc | |
30 березня 2021 09:22 |
Оголошення - опосвідчення прожекторних щогл.doc | |
30 березня 2021 09:22 |
Оголошення - опосвідчення прожекторних щогл англ..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-30-000532-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 30 березня 2021 11:03
Щодо сертифіката системи менеджменту якістю
В додатку 2 до тендерної документації Замовник закупівлі вимагає Надати копію Сертифікату системи менеджменту якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ. Звертаємо Вашу увагу, що Україна є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. Тому на території України визнаються сертифікати системи менеджменту якістю на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT), які видані іноземними органами з сертифікації нотифікованими в міжнародній системі S.I.C.Global Inc . Дійсність сертифіката можна перевірити на сайті euro-cert.net. Тому вимагаємо внести зміни в додаток 2 тендерної документації і зазначити, що потенційний виконавець робіт надає копію Сертифікату системи менеджменту якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України або іноземними органами з сертифікації нотифікованими в міжнародній системі S.I.C.Global Inc
Розгорнути
Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
31 березня 2021 15:50
За результатом розгляду Вашого звернення з вимогою щодо усунення порушення тендерним комітетом прийнято рішення у найближчий час внести зміни до тендерної документації на закупівлю: Послуги з опосвідчення прожекторних щогл інв. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506, 17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512 за кодом ДК021:2015 71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань.
Номер вимоги: UA-2021-03-30-000532-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 05 квітня 2021 15:01
Щодо галузі вимірювань будівельної лабораторії
В додатку 2 до тендерної документації Замовник закупівлі вимагає Надати копію свідоцтва (сертифіката) визначення компетентності (спроможності) проведення вимірювань будівельної лабораторії. Галузь вимірювань:
- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009;
- Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016.
Зазначені вище ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану»; ДСТУ Б В.2.6-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються.», ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «ВИРОБИ БЕТОННІ І ЗАЛІЗОБЕТОННІ» не містять жодних вимог щодо методів вимірювань певних величин. Тому Ваша вимога, щодо надання копію свідоцтва (сертифіката) визначення компетентності (спроможності) проведення вимірювань будівельної лабораторії з галуззю вимірювань:
- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009;
- Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016 є такою що не відповідає вимогам зазначених нормативних документів .
Натомість в галузі компетентності (спроможності) проведення вимірювань будівельних лабораторій Центри стандартизації,метрології, та сертифікації Міністерства економічного розвитку України зазначають величини (геометричні, механічні, теплофізичні, електротехнічні. акустичні, та інш.), які спроможні вимірювати будівельні лабораторії з огляду на їх забезпеченість засобами вимірювальної техніки та обладнанням. Тому вимагаємо видалити з галузі вимірювань лабораторії :
- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009;
- Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016.
І замінити галузь лабораторії з галуззю технічної компетентності (спроможності) з вимірів наступних механічних та геометричних величин будівель та споруд та їх складових частин : довжина, ширина висота ,границі зон порушень (довжина, ширина, глибина) ,прогини, викривлення, висотні показники, кутові показники (горизонтальні, вертикальні) , товщина яка визначається з застосуванням ультразвукових приборів , міцність на стиск методами ударного імпульсу та ультразвуковим. Зазначені виміри Замовник закупівлі вимагає в Додатку 4 Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009;
- Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016.
Зазначені вище ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану»; ДСТУ Б В.2.6-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються.», ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «ВИРОБИ БЕТОННІ І ЗАЛІЗОБЕТОННІ» не містять жодних вимог щодо методів вимірювань певних величин. Тому Ваша вимога, щодо надання копію свідоцтва (сертифіката) визначення компетентності (спроможності) проведення вимірювань будівельної лабораторії з галуззю вимірювань:
- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009;
- Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016 є такою що не відповідає вимогам зазначених нормативних документів .
Натомість в галузі компетентності (спроможності) проведення вимірювань будівельних лабораторій Центри стандартизації,метрології, та сертифікації Міністерства економічного розвитку України зазначають величини (геометричні, механічні, теплофізичні, електротехнічні. акустичні, та інш.), які спроможні вимірювати будівельні лабораторії з огляду на їх забезпеченість засобами вимірювальної техніки та обладнанням. Тому вимагаємо видалити з галузі вимірювань лабораторії :
- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009;
- Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016.
І замінити галузь лабораторії з галуззю технічної компетентності (спроможності) з вимірів наступних механічних та геометричних величин будівель та споруд та їх складових частин : довжина, ширина висота ,границі зон порушень (довжина, ширина, глибина) ,прогини, викривлення, висотні показники, кутові показники (горизонтальні, вертикальні) , товщина яка визначається з застосуванням ультразвукових приборів , міцність на стиск методами ударного імпульсу та ультразвуковим. Зазначені виміри Замовник закупівлі вимагає в Додатку 4 Тендерної документації
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
08 квітня 2021 08:50
Національним стандартом України ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» не встановлено вимог щодо методів вимірювань, але встановлені вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану. Стандарт регламентує обстеження об’єктів на відповідність вимогам щодо забезпечення механічного опору та стійкості. Стандарт поширюється на проведення обстежень об’єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням. Стандартом визначені категорії технічного стану будівельних конструкцій та об’єктів, організаційні засади виконання обстежень об’єктів, вимоги для діагностування технічного стану будівельних конструкцій та об’єктів, вимоги до моніторингу технічного стану об’єктів та їх конструкції.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні» не встановлено вимог щодо методів вимірювань, але встановлено основні характеристики виробів, загальні технічні вимоги до них, вимоги безпеки, загальні правила приймання, маркування, транспортування і зберігання, а також положення щодо процедури оцінювання відповідності. Вимоги цього стандарту повинні бути враховані під час розроблення стандартів, технічних умов і робочої документації на вироби конкретних видів.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються» встановлено загальні вимоги та рекомендації з оцінки технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються. Цей стандарт поширюється на проведення робіт щодо огляду та обстеження сталевих конструкцій з виконанням перевірних розрахунків та оцінки технічного стану щодо можливості їх подальшої безаварійної експлуатації у встановлений термін. Також п. 6.4.2 вказаного стандарту містить вимоги щодо вимірювань сталевих конструкцій.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що вимога щодо внесення змін до тендерної документації стосовно видалення галузі вимірювань будівельної лабораторії «Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009, Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016» є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні» не встановлено вимог щодо методів вимірювань, але встановлено основні характеристики виробів, загальні технічні вимоги до них, вимоги безпеки, загальні правила приймання, маркування, транспортування і зберігання, а також положення щодо процедури оцінювання відповідності. Вимоги цього стандарту повинні бути враховані під час розроблення стандартів, технічних умов і робочої документації на вироби конкретних видів.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються» встановлено загальні вимоги та рекомендації з оцінки технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються. Цей стандарт поширюється на проведення робіт щодо огляду та обстеження сталевих конструкцій з виконанням перевірних розрахунків та оцінки технічного стану щодо можливості їх подальшої безаварійної експлуатації у встановлений термін. Також п. 6.4.2 вказаного стандарту містить вимоги щодо вимірювань сталевих конструкцій.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що вимога щодо внесення змін до тендерної документації стосовно видалення галузі вимірювань будівельної лабораторії «Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009, Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016» є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-03-30-000532-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 05 квітня 2021 16:34
Щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації
В додатку 2 до тендерної документації Замовник закупівлі вимагає Надати копії висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам. Відповідно до листа Держпраці України ( Держгірпромнагляду ) див.( https://zakon.rada.gov.ua/go/n0002811-14) на сьогоднішній день відсутній перелік робіт підвищеної небезпеки, який потребує наявності висновку психофізіологічної експертизи. Також на сьогоднішній день відсутній порядок проходження такої експертизи , який би був затверджений постановою Кабінету міністрів України . Зазначена вимога суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників тим самим порушуючи вимоги п.4 ст.22 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вбачаємо в цьому корупційну складову і вашу за ангажованість і зацікавленість в перемозі певного учасника. Вимагаємо прибрати відверто дискримінаційну вимогу з додатку 2 до тендерної документації.
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
08 квітня 2021 08:53
Виконання послуг з опосвідчення прожекторних щогл пов'язано з виконанням робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті понад 1.3 м), які входять до переліку робіт підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». Згідно ст. 5 Закону України «Про охорону праці» до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи. Повідомляємо, що листи Держгірпромнагляду мають лише інформаційний та рекомендаційний характер, та не встановлюють правових норм.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що вимога щодо надання у складі пропозиції висновку психофізіологічної експертизи не є дискримінаційною, оскільки отримання вказаного висновку загальнодоступне у встановленому порядку. Тому вважаємо, що вимога стосовно внесення змін до тендерної документації щодо вилучення висновку психофізіологічної експертизи із кваліфікаційних умов тендерної документації є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що вимога щодо надання у складі пропозиції висновку психофізіологічної експертизи не є дискримінаційною, оскільки отримання вказаного висновку загальнодоступне у встановленому порядку. Тому вважаємо, що вимога стосовно внесення змін до тендерної документації щодо вилучення висновку психофізіологічної експертизи із кваліфікаційних умов тендерної документації є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-03-30-000532-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ Завод Промзв’язок, Код ЄДРПОУ:05815333
Дата подання: 16 квітня 2021 16:52
щодо сертифіката будівельної лабораторії
Згідно з додатком 2 п.2 тендерної документації вимагається надання серіфіката будівельної лабораторії в галузі згідно ДСТУ Б В.2.6-2:2009. Але цей ДСТУ регламентує контроль над новою продукцією, тобто контроль на заводі виробника бетонних виробів. У Вас же зазначено в додатку 4 п.5 що щогли з термином експлуатації від 62 до 15 років. Стандарт який регламентує обстеження вже існуючого бетонного фундаменту це ДСТУ Б В.2.7.220: 2009. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації відповідно до вищевказаного.
Розгорнути
Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
21 квітня 2021 15:36
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні» встановлено основні характеристики виробів, загальні технічні вимоги до них, вимоги безпеки, загальні правила приймання, маркування, транспортування і зберігання, а також положення щодо процедури оцінювання відповідності. Вимоги цього стандарту повинні бути враховані під час розроблення стандартів, технічних умов і робочої документації на вироби конкретних видів. Вказаний стандарт розповсюджується як на нові, так і на існуючі бетонні та залізобетонні вироби.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.7-220:2009 «Бетони. визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю» встановлено конкретні вимоги до визначення міцності на стиск безпосередньо в конструкціях методами: пружного відскоку, ударного імпульсу, пластичної деформації, відриву, сколювання ребра та відриву зі сколюванням. Для запобігання дискримінації учасників, тендерною документацією не встановлено вимог до методів оцінювання міцності бетонних конструкцій.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що вимога щодо внесення змін до тендерної документації стосовно заміни галузі вимірювань будівельної лабораторії ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції на ДСТУ Б.В.2.7-220:2009 «Бетони. визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю» є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.7-220:2009 «Бетони. визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю» встановлено конкретні вимоги до визначення міцності на стиск безпосередньо в конструкціях методами: пружного відскоку, ударного імпульсу, пластичної деформації, відриву, сколювання ребра та відриву зі сколюванням. Для запобігання дискримінації учасників, тендерною документацією не встановлено вимог до методів оцінювання міцності бетонних конструкцій.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що вимога щодо внесення змін до тендерної документації стосовно заміни галузі вимірювань будівельної лабораторії ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції на ДСТУ Б.В.2.7-220:2009 «Бетони. визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю» є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-03-30-000532-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВК "ЕКОТЕХІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39123205
Дата подання: 19 квітня 2021 17:44
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
У своїх вимогах, а саме п.2Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати Учасником торгів у складі пропозиції наступний документ: «чинний Сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT)». Дана вимога Замовника встановлена у частині 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Очевидно, що вимога п.2. жодним чином не стосується питання наявності у Учасника необхідних знань та досвіду. Також така вимога не відповідає жодному кваліфікаційному критерію визначеному ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Враховуючи вищенаведене вбачається, що вказана вимога п.2. Додатку 2 до тендерної документації має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до ч.2ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому згідно з ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частин 1-2 ст.23 ЗУ «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах.Національн істандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Нам не відомі нормативно-правові акти, які б визначали обов’язковим застосування ДСТУ ISO 9001 для зазначеного предмету закупівлі. У чинному ДСТУ Б В.2.6-210-2016 «Оцінка технічного стану сталевих конструкцій виробничих будівель і споруд, що знаходяться в експлуатації», і ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд» відсутні такі вимоги. Важливо зазначити, що Учасники, які не пройшли добровільну сертифікацію за ДСТУ ISO 9001 позбавлені можливості участі у даній закупівлі, так як термін проведення експертизи для отримання сертифікату складає в середньому 2 місяці. Слід зазначити, що Замовником не конкретизована вимога щодо видів діяльності, з яких Учасник має сертифікувати систему менеджменту по управлінню якістю.
Враховуючи вищеописане та те, що встановлена вимога п.2 Додатку 2 до тендерної документації (надати Учасником торгів у складі пропозиції наступний документ: «чинний Сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT») не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікаційних критеріїв (ст.16), а також те, що дана вимога суперечить ч.4 ст.22ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення шляхом виключення вимоги п.2.1.5 Додатку 2 до тендерної документації, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищенаведене вбачається, що вказана вимога п.2. Додатку 2 до тендерної документації має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до ч.2ст.16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому згідно з ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частин 1-2 ст.23 ЗУ «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах.Національн істандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Нам не відомі нормативно-правові акти, які б визначали обов’язковим застосування ДСТУ ISO 9001 для зазначеного предмету закупівлі. У чинному ДСТУ Б В.2.6-210-2016 «Оцінка технічного стану сталевих конструкцій виробничих будівель і споруд, що знаходяться в експлуатації», і ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд» відсутні такі вимоги. Важливо зазначити, що Учасники, які не пройшли добровільну сертифікацію за ДСТУ ISO 9001 позбавлені можливості участі у даній закупівлі, так як термін проведення експертизи для отримання сертифікату складає в середньому 2 місяці. Слід зазначити, що Замовником не конкретизована вимога щодо видів діяльності, з яких Учасник має сертифікувати систему менеджменту по управлінню якістю.
Враховуючи вищеописане та те, що встановлена вимога п.2 Додатку 2 до тендерної документації (надати Учасником торгів у складі пропозиції наступний документ: «чинний Сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT») не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікаційних критеріїв (ст.16), а також те, що дана вимога суперечить ч.4 ст.22ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення шляхом виключення вимоги п.2.1.5 Додатку 2 до тендерної документації, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
22 квітня 2021 15:22
У відповідь на ваше звернення з вимогою щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо, що тендерним комітетом будуть внесені зміни до п. 2 Додатку 2 тендерної документації шляхом виключення вимоги замовника надати чинний Сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT).
Замовник вважає за доцільне додатково повідомити про відсутність у тендерній документації вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо наявності у потенційних учасників сертифіката системи управління якістю ІSO 9001:2015 не суперечить ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних причин.
Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, виконання робіт та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. В свою чергу, наявність вказаного в вимогах сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2008, ISO 9001:2009, ISO 9001:2015 є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому з 01.07.2016 року Стандарті ISO9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю. Звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001:2015 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг/виконанні робіт дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу.
Враховуючи те, що на базі державного підприємства «Адміністрація морських портів України», вже запроваджено систему управління якістю ISO 9001, вбачається, що відсутність підтвердженої системи сертифікації при виконанні робіт на одному з підрозділів замовника призведе в цілому до анулювання сертифікатів ISO 9001 замовника, що є неприпустимою втратою та порушенням законодавства України з боку замовника та в майбутньому призведе до неможливості виконання замовником своїх зобов’язань перед контрагентами.
Замовник вважає за доцільне додатково повідомити про відсутність у тендерній документації вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо наявності у потенційних учасників сертифіката системи управління якістю ІSO 9001:2015 не суперечить ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних причин.
Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, виконання робіт та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. В свою чергу, наявність вказаного в вимогах сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2008, ISO 9001:2009, ISO 9001:2015 є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому з 01.07.2016 року Стандарті ISO9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю. Звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001:2015 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг/виконанні робіт дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу.
Враховуючи те, що на базі державного підприємства «Адміністрація морських портів України», вже запроваджено систему управління якістю ISO 9001, вбачається, що відсутність підтвердженої системи сертифікації при виконанні робіт на одному з підрозділів замовника призведе в цілому до анулювання сертифікатів ISO 9001 замовника, що є неприпустимою втратою та порушенням законодавства України з боку замовника та в майбутньому призведе до неможливості виконання замовником своїх зобов’язань перед контрагентами.
Номер вимоги: UA-2021-03-30-000532-c.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВК "ЕКОТЕХІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39123205
Дата подання: 19 квітня 2021 17:46
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Додаток 2 до Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з опосвідчення прожекторних щогл інв. №№25269, 17628, 4725, 17629, 415, 416, 412, 413, 539, 414, 17501, 3388, 3387, 3386, 3389, 3391, 3392, 3379, 3380, 3381, 3382, 3383, 3384, 3393, 3394, 3395, 3396, 17502, 17503, 17504, 17505, 17506, 17507, 17508, 17509, 17510, 17511, 17512» містить вимогу, що учасник має надати у складі пропозиції згідно п. 2. «Надати копію сертифікату визначення спроможності проведення вимірювань будівельної лабораторії. Галузь вимірювань:
- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009;
- Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016.»
Сфера об’єктів та процесів системи вимірювань повинна відповідати технічним вимогам та якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).» В той же час Технічні вимоги викладені у Додатку 4 до тендерної документації не містять сфер об’єктів та процесів системи вимірювань, які б проводились згідно зазначеної Замовником галузі вимірювань.
В даному випадку підтвердженням технічної компетентності (вимірювальних можливостей) є те що, Прилади, інструменти та знаряддя (далі – апаратура), які використовують для виконання контролю, повинні перебувати під метрологічним наглядом. Їх придатність до використання має бути підтверджена чинними свідоцтвами про метрологічну атестацію або повірку згідно «Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» затвердженого Постановою КМУ від 04.06.2015 р. № 374.
Враховуючи вищенаведене звертаємось з вимогою виключити вимогу п.2. Додатку 2 до тендерної документації як таку, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Вказані вимоги не підтверджують технічну компетентність (вимірювальні можливості) у галузі проведення аналізів лабораторії Учасника. Це підтверджують інші документи:
- Атестат (з усіма додатками) про акредитацію
- Свідоцтва про відповідність системи вимірювань
- Сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії
- Свідоцтва про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторії
Вони встановлюють загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Вказані документи встановлюють вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання, тобто вони не оперують такими поняттями як об’єкт в цілому (- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009; - Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016.) В загальному, відповідність стандарту / свідоцтву / сертифікату засвідчує наявність вимірювальних можливостей та компетентність при проведенні вимірювань фізичних величин, у т.ч. методик вимірювань та показників, підтверджує якість вимірювань та управління ризиком неправильних результатів.
Враховуючи вищенаведене, наполягаємо на виключенні вимоги п.2. Додатку 2 до тендерної документації як такої, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009;
- Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016.»
Сфера об’єктів та процесів системи вимірювань повинна відповідати технічним вимогам та якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).» В той же час Технічні вимоги викладені у Додатку 4 до тендерної документації не містять сфер об’єктів та процесів системи вимірювань, які б проводились згідно зазначеної Замовником галузі вимірювань.
В даному випадку підтвердженням технічної компетентності (вимірювальних можливостей) є те що, Прилади, інструменти та знаряддя (далі – апаратура), які використовують для виконання контролю, повинні перебувати під метрологічним наглядом. Їх придатність до використання має бути підтверджена чинними свідоцтвами про метрологічну атестацію або повірку згідно «Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» затвердженого Постановою КМУ від 04.06.2015 р. № 374.
Враховуючи вищенаведене звертаємось з вимогою виключити вимогу п.2. Додатку 2 до тендерної документації як таку, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Вказані вимоги не підтверджують технічну компетентність (вимірювальні можливості) у галузі проведення аналізів лабораторії Учасника. Це підтверджують інші документи:
- Атестат (з усіма додатками) про акредитацію
- Свідоцтва про відповідність системи вимірювань
- Сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії
- Свідоцтва про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторії
Вони встановлюють загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Вказані документи встановлюють вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання, тобто вони не оперують такими поняттями як об’єкт в цілому (- Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009; - Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016.) В загальному, відповідність стандарту / свідоцтву / сертифікату засвідчує наявність вимірювальних можливостей та компетентність при проведенні вимірювань фізичних величин, у т.ч. методик вимірювань та показників, підтверджує якість вимірювань та управління ризиком неправильних результатів.
Враховуючи вищенаведене, наполягаємо на виключенні вимоги п.2. Додатку 2 до тендерної документації як такої, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
22 квітня 2021 15:28
Основними конструктивними елементами з яких складаються прожекторні щогли є бетонні фундаменти та сталеві конструкції. Оцінка стану вказаних складових може бути визначена тільки після проведення відповідних вимірів та випробувань сертифікованою будівельною лабораторією. Згідно тендерної документації, технічну компетентність лабораторії учасника необхідно підтвердити сертифікатом визначення спроможності проведення вимірювань будівельної лабораторії згідно загальних Національних стандартів України ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні» та ДСТУ Б.В.2.6-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються».
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні» встановлено основні характеристики виробів, загальні технічні вимоги до них, вимоги безпеки, загальні правила приймання, маркування, транспортування і зберігання, а також положення щодо процедури оцінювання відповідності. Вимоги цього стандарту повинні бути враховані під час розроблення стандартів, технічних умов і робочої документації на вироби конкретних видів. Вказаний стандарт розповсюджується як на нові, так і на існуючі бетонні та залізобетонні вироби.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються» встановлено загальні вимоги та рекомендації з оцінки технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються. Цей стандарт поширюється на проведення робіт щодо огляду та обстеження сталевих конструкцій з виконанням перевірних розрахунків та оцінки технічного стану щодо можливості їх подальшої безаварійної експлуатації у встановлений термін.
Для запобігання дискримінації учасників, тендерною документацією не встановлюються вимоги щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що вимога тендерної документації щодо наявності в учасника копії сертифікату визначення спроможності проведення вимірювань будівельної лабораторії з галузями вимірювань «Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009» та «Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016» безпосередньо стосується предмету закупівлі, а вимога щодо внесення змін до тендерної документації стосовно виключення галузі вимірювань будівельної лабораторії є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні» встановлено основні характеристики виробів, загальні технічні вимоги до них, вимоги безпеки, загальні правила приймання, маркування, транспортування і зберігання, а також положення щодо процедури оцінювання відповідності. Вимоги цього стандарту повинні бути враховані під час розроблення стандартів, технічних умов і робочої документації на вироби конкретних видів. Вказаний стандарт розповсюджується як на нові, так і на існуючі бетонні та залізобетонні вироби.
Національним стандартом України ДСТУ Б.В.2.6-210:2016 «Оцінка технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються» встановлено загальні вимоги та рекомендації з оцінки технічного стану сталевих будівельних конструкцій, що експлуатуються. Цей стандарт поширюється на проведення робіт щодо огляду та обстеження сталевих конструкцій з виконанням перевірних розрахунків та оцінки технічного стану щодо можливості їх подальшої безаварійної експлуатації у встановлений термін.
Для запобігання дискримінації учасників, тендерною документацією не встановлюються вимоги щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що вимога тендерної документації щодо наявності в учасника копії сертифікату визначення спроможності проведення вимірювань будівельної лабораторії з галузями вимірювань «Будівлі і споруди. Бетонні та залізобетонні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-2:2009» та «Будівлі і споруди. Сталеві будівельні конструкції ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016; ДСТУ Б В.2.6-210:2016» безпосередньо стосується предмету закупівлі, а вимога щодо внесення змін до тендерної документації стосовно виключення галузі вимірювань будівельної лабораторії є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-03-30-000532-c.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВК "ЕКОТЕХІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39123205
Дата подання: 19 квітня 2021 17:47
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
В додатку 2 до тендерної документації Замовник закупівлі вимагає надати копії висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам та копії карток працівників проходження періодичного медичного огляду. Вказана інформація відноситься до персональних даних та не підлягає публікації у загально відкритих ресурсах. Таким чином Замовник провокує Учасника на порушення ЗУ «Про захист персональних даних» або свідомо обмежує конкуренцію, що призводить до дискримінації учасників. Враховуючи вищенаведене, наполягаємо на виключенні вимоги п.2. Додатку 2 до тендерної документації як такої, що не стосується предмета закупівлі та має ознаки встановлення дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
22 квітня 2021 15:30
Виконання послуг з опосвідчення прожекторних щогл пов’язано з виконанням робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті понад 1.3 м), які входять до переліку робіт підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». Згідно ст. 5 Закону України «Про охорону праці» до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Із змісту ст. 1 ЗУ «Про захист персональних даних» вбачається, що персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно п.п. 5, 6 ЗУ «Про захист персональних даних» обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Таким чином думка скаржника, що копії висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам та копії карток працівників проходження періодичного медичного огляду відноситься до персональних даних та не підлягає публікації у загально відкритих ресурсах необґрунтована та спростовується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що вимога стосовно внесення змін до тендерної документації щодо вилучення висновку психофізіологічної експертизи та копій карток працівників проходження періодичного медичного огляду із тендерної документації є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Із змісту ст. 1 ЗУ «Про захист персональних даних» вбачається, що персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно п.п. 5, 6 ЗУ «Про захист персональних даних» обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Таким чином думка скаржника, що копії висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам та копії карток працівників проходження періодичного медичного огляду відноситься до персональних даних та не підлягає публікації у загально відкритих ресурсах необґрунтована та спростовується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що вимога стосовно внесення змін до тендерної документації щодо вилучення висновку психофізіологічної експертизи та копій карток працівників проходження періодичного медичного огляду із тендерної документації є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 травня 2021
Найменування закупівельника: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження закупівельника: | 54020, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІГОН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2021 16:28
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" |
1 737 450,00
UAH
|
1 737 450,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 травня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій