Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Звенигородська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Звенигородської міської ради Звенигородського району Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 02005384 |
Місцезнаходження: | 20202, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, вулиця Героїв Небесної Сотні, будинок 79 |
Контактна особа: |
Павлов Сергій Михайлович 380975417782 zven_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 620 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
02 квітня 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 15:16 |
зміни до тендерної документації .docx | |
02 квітня 2021 15:15 |
Нова редакція Додаток 2 Медико технічні вимоги до предмету закупівлі .doc | |
29 березня 2021 15:31 |
Додаток 4 тендерна пропозиція ..doc | |
29 березня 2021 15:31 |
Додаток 1 Перелік документів .doc | |
29 березня 2021 15:31 |
Тендерна документація.doc | |
29 березня 2021 15:31 |
Додаток 3 до Тенд докум ЛИСТ-ЗГОДА.doc | |
29 березня 2021 15:30 |
ДОДАТОК 5 Проект договору,, .doc |
02 квітня 2021 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2021 15:16 |
зміни до тендерної документації .docx
|
|||
02 квітня 2021 15:15 |
Нова редакція Додаток 2 Медико технічні вимоги до предмету закупівлі .doc
|
|||
29 березня 2021 15:31 |
Додаток 4 тендерна пропозиція ..doc
|
|||
29 березня 2021 15:31 |
Додаток 1 Перелік документів .doc
|
|||
29 березня 2021 15:31 |
Тендерна документація.doc
|
|||
29 березня 2021 15:31 |
Додаток 3 до Тенд докум ЛИСТ-ЗГОДА.doc
|
|||
29 березня 2021 15:30 |
ДОДАТОК 5 Проект договору,, .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-05-000011 ● eab585be3e69480aa8578c306ccb0773
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2021 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2021 № 298
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2021 № 298
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-29-006399-с, 29.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-07 11:03:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали» за лотами 1, 2 та 3 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-29-006399-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав у річному плані за ID: UA-P-2021-01-15-001985-b відсутня інформація щодо назви предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту, чим порушено вимоги пункту 2 частини першої статті 4 Закону?
- з яких підстав оголошення закупівлі не містить коди згідно класифікатора медичних виробів НК 024:2019?
- з яких підстав пункт 14 «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації містить посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» у період дії до 19.04.2020?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-11 12:33:44
Пояснення щодо запиту від 2021-05-07 11:03:28.
Пояснення, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- замовник визнає, що допустився помилки не вказавши інформацію у річному плані щодо назви предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту. Замовник зобов’язується більше не допускати подібних помилок та більш уважно слідкувати за відповідністю назви плану до Закону України «Про публічні закупівлі».
- згідно статті-пояснення яка розташована на офіційному сайті Прозорро (https://infobox.prozorro.org/updates/dodatkovi-klasifikatori-nk-024-2019-ta-indeks-cost) Додаткові класифікатори НК 024:2019 та індекс CoST, код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали, не входить до складу кодів ДК 021:2015 при виборі яких з’являється можливість обрати код та назву медичного виробу класифікатора НК 024:2019, тобто на майданчиках немає технічної можливості для його зазначення.
- замовник визнає, що допустився помилки не оновивши пунк 14 «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації відповідно до внесенних змін до пункту 11 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 19.04.2021р. Замовник зобов’язується більше не допускати подібних помилок та більш уважно слідкувати за відповідністю тендерної документації до Закону України «Про публічні закупівлі»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Всі зауваження прийнято, замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення виявлених порушень в подальшому, про що складений протокол засідання тендерного комітету №19 від 24.05.2021 року.
2021-05-24 10:35:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення пункту 2 частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 13 Наказ № 1082. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини першої розділу Х Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення пункту 2 частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 13 Наказ № 1082. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини першої розділу Х Закону.) • усунуто
Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, про що складено протокол засідання тендерного комітету від 24.05.2021 №19.
2021-05-27 17:27:44
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Медичні матеріали (катетери, канюлі, шприци, голки) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 181 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 905,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ |
176 661,20
UAH з ПДВ
|
169 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
177 328,00
UAH з ПДВ
|
169 912,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ #2588204416 |
Переможець |
169 900,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:08
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 11:34
|
Договір 208.pdf | укладений |
26 квітня 2021 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сторони дійшли згоди зменшити суму цього договору та внести зміни у п.4,2 договору та внести зміни в специфікацію і викласти її в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |