Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області
Очікувана вартість
7 547 509,20 UAH
UA-2021-03-29-005995-b 5b5168938ba74c4aa258c82372de06c5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Плохотна

+380954640539 plokhotna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ПУНКТ ТИМЧАСОВОГО ПЕРЕБУВАННЯ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА, ЯКІ НЕЗАКОННО ПЕРЕБУВАЮТЬ В УКРАЇНІ, ДМС"
Код ЄДРПОУ: 40121316
Місцезнаходження: 56525, Україна , Миколаївська обл., с. Мартинівське, вул. Європейська, 1
Контактна особа: Ольга Плохотна
+380954640539
plokhotna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі «Код 79710000-4 «Охоронні послуги Основного словника Національного класифікатора України ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» (послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська б. 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» тендерним комітетом було двічі оголошено проведення відкритих торгів (оголошення №№ UA-2020-12-29-004322-а, UA-2021-02-09-003401-а,).
Зазначені торги не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників.
В обох випадках на участь у торгах була надана тендерна пропозиція Упрравління поліції охорони в Миколаївській області.
Оскільки у замовника існує потреба у закупівлі зазначених послуг, для проведення повторної закупівлі «Код 79710000-4 «Охоронні послуги Основного словника Національного класифікатора України ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК» (послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська б. 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» замовник повинен обрати і провести одну з процедур закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пунктом першим частини 2 статті 40 Закону передбачено, що якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовником, як виняток, застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 11:43
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64680 година
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області (джерело фінансування - державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56525, Україна, Миколаївська область, с.Мартинівське, вул. Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється за фактично надані охоронні послуги протягом 10 банківських днів з дати та на підставі підписаних актів приймання - передачі охоронних послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 березня 2021 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 березня 2021 16:48
Повідомлення про намір укласти договір ОХОРОНА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-05-000043 ● cfeff698e1204ec29081c145ab75158a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 09:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

05.08.2021 №401
Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 401

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

4. UA-2021-03-29-005995-b, ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, яка проводиться ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні" ;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109016
Переможець 7 547 509,20
UAH з ПДВ
30 березня 2021 11:43

Документи

30 березня 2021 11:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2021 11:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109016
7 547 509,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2021 11:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 10:25
Додаткова угода №1 від 13.05.21р.pdf зміни до договору
14 травня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:11
Договір №93 від 30.04 2021р.pdf укладений
30 квітня 2021 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З описом змін можна ознайомитись в додатковій угоді №1 від 13.05.2021 р. до дог. №93 від 30.04.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 938 187,60
UAH (в тому числі ПДВ 156 364,60 UAH)