Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Голобородько Оксана Сергіївна 380939668236 Ksenkagoloborodko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державна аудиторська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 40165856 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 145 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 12:17 |
Перелік змін .docx | |
12 квітня 2021 12:17 |
Додаток 2 до ТД - ТЗ.docx | |
12 квітня 2021 12:17 |
Оголошення.docx | |
29 березня 2021 14:39 |
ТД.docx | |
29 березня 2021 14:39 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору про закупівлю.docx | |
29 березня 2021 14:39 |
Додаток 5 до ТД - Документи, що надаються переможцем.docx | |
29 березня 2021 14:39 |
Додаток 3 до ТД - Кваліфікаційні вимоги.docx | |
29 березня 2021 14:39 |
Додаток 1 до ТД - перелік необхідних документів-інформації-файла(-ів).docx |
12 квітня 2021 12:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2021 12:17 |
Перелік змін .docx
|
|||
12 квітня 2021 12:17 |
Додаток 2 до ТД - ТЗ.docx
|
|||
12 квітня 2021 12:17 |
Оголошення.docx
|
|||
29 березня 2021 14:39 |
ТД.docx
|
|||
29 березня 2021 14:39 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору про закупівлю.docx
|
|||
29 березня 2021 14:39 |
Додаток 5 до ТД - Документи, що надаються переможцем.docx
|
|||
29 березня 2021 14:39 |
Додаток 3 до ТД - Кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
29 березня 2021 14:39 |
Додаток 1 до ТД - перелік необхідних документів-інформації-файла(-ів).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- надання Листа гарантії, щодо терміну дії талонів та (або) умов зобов’язання щодо здійснення їх обміну в тому числі від власників талонів (бланків дозволів)
- надання копію договору про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу нафтопродукту вказаного в таблиці 1, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою підприємства (у разі її використання)
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося, до правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем
Відповіднізміни будуть внесені.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-13-000039 ● ab94e4251629438ca59964d7ca3e11c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-29-005498-c 29.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-04 13:01:16
Запит за роз’ясненнями щодо висновку
Запит за роз’ясненнями щодо висновку
ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” було отримано висновок за результатами моніторингу, відповідно до якого Держаудитслужба встановила, на її думку, порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язує забезпечити неухильне дотримання відповідного законодавства при розгляді тендерних пропозицій учасників, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
ЦЗО на виконання умов викладених в розпорядженні Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2019 р. № 846-р «Про визначення державної установи «Професійні закупівлі» централізованою закупівельною організацією» та рядка плану (UA-P-2021-03-03-012275-c) від Державної аудиторської служби України, оголосило тендер згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) на закупівлю за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5).
Враховуючи абз. 2 ч. 13 ст. 11 Закону, за результатами даної закупівлі між ТОВ “КОНДОР ЛОГІСТИК” та Державною аудиторською службою України 14.05.2021 року було укладено договір №55.
Відповідно до ст. 11 Цивільного Кодексу України (далі - ЦКУ) цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст. 629 ЦКУ).
З огляду на зазначене, звертаємо увагу, що ЦЗО не є стороною договору №55 від 14.05.2021 року та у ЦЗО відсутній механізм впливу на такий договір.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право протягом 3 робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися через особистий кабінет на майданчику до територіального органу ДАСУ за роз’ясненням змісту висновку та своїх зобов’язань, визначених у ньому.
Централізована закупівельна організація ДУ “Професійні закупівлі” не погоджується з висновком, адже порушення законодавства по проведеній закупівлі відсутні.
Разом з тим просимо надати роз’яснення щодо того, які саме дії повинна вчинити ЦЗО для усунення зазначених у висновку порушень, що мали місце на думку ДАСУ, беручи до уваги те, що будь які технічні можливості впливу на процедуру на стадії виконання договору в ЦЗО відсутні. Які саме інформацію та/або документи має оприлюднити ЦЗО через електронну систему закупівель, що свідчать про вжиття заходів усунення порушення, що мали місце на думку ДАСУ?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-08-12 11:26:07
Про надання роз’яснень щодо висновку
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснила моніторинг процедури закупівлі бензину автомобільного А-95 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-29-005498-c), проведеної Державною установою «Професійні закупівлі» (далі – Замовник).
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу другого пункту 2, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, умовам технічної специфікації та через не надання переможцем у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та уклав з ним договір.
Зазначене порушення відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 30.07.2021.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»
та підпункту 9 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, Держаудитслужба вживає в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства.
Так, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба в пункті 3 розділу ІІ Констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку та запропонувала один із можливих шляхів усунення цих порушень, зокрема шляхом забезпечення неухильного дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій учасників та повідомити орган державного фінансового контролю в установленому законом порядку про такі заходи.
Отже, Замовник самостійно обирає шляхи усунення виявлених порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
При цьому забезпечення неухильного дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій учасників може полягати, зокрема, у притягненні особи до дисциплінарної відповідальності, якою допущено порушення, вивчення фактів порушень, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та розроблення заходів щодо їх недопущення у подальшому, тощо.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
13.07.2021 року в електронній системі закупівель було оприлюднено наказ №228 про початок моніторингу процедур закупівель UA-M-2021-07-13-000039. За результатами моніторингу 30.07.2021 року Державною аудиторською службою України (далі - ДАСУ) було опубліковано висновок, відповідно до якого зобов’язує забезпечити неухильне дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій учасників та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У висновку ДАСУ зазначає, що Замовник відповідно пункту 2.2 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційним критеріям встановив вимогу щодо надання копії(-ій) документу(-ів), що підтверджують право власності та/або партнерських відносин з АЗС, на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. пункту 2 Додатку 3. Учасник ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» (далі - Учасник, Переможець) у складі тендерної пропозиції надав довідку від 12.04.2021 № 2021 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначений перелік АЗС та договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями від 03.01.2020 № 27-01/20, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Інтер Кард» (далі – ТОВ «Інтер Кард»). При цьому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» відсутні копії(-ій) документу(-ів), що підтверджують право власності та/або партнерських відносин з АЗС, на які є посилання у довідці від 12.04.2021 № 2021, чим не дотримано вимоги пункту 2.2 додатку 3 до тендерної документації. ЦЗО не погоджується з даним твердженням ДАСУ та у противагу повідомляємо про наступне. Відповідно до п. 2.2 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник повинен надати копію(-ії) документу(-ів), що підтверджують право власності та/або партнерських відносин з АЗС, на які є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. пункту 2 цього Додатку. З вищезазначеної вимоги випливає, що потенційний учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції або копію(-ії) документу(-ів), що підтверджують право власності на зазначені в довідці АЗС, що вимагається в пп. 2.1. пункту 2 Додатку 3, або копію(-ії) документу(-ів), що підтверджують партнерські відносини з АЗС, перелік яких надано в довідці відповідно до пп. 2.1. пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації. На виконання даної вимоги ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у складі тендерної пропозиції було надано договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями від 03.01.2020 № 27-01/20, укладений з ТОВ «Інтер Кард». Відповідно до даного договору Постачальник ТОВ «Інтер Кард» зобов’язується постачати Покупцю ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» нафтопродукти партіями, а Покупець зобов’язується прийняти Товар від Постачальника та оплатити його вартість. Беручи до уваги п. 3.8, 3.9 даного договору підтверджується факт правовідносин щодо передачі товару пред’явнику картки, тобто ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК». Товари згідно даного договору постачаються покупцю для подальшого перепродажу третім особам, а також для виробничого споживання Покупцем (п. 6.7. Договору). В додатку 1 до договору поставки нафтопродуктів міститься перелік АЗС по всій території України, через які передбачається поставка товару. Чинним законодавством України не визначено чіткого поняття партнерських відносин, проте в розумінні ЦЗО партнерські відносини виникають при взаємодії компаній, що переслідують спільні інтереси для досягнення комерційного результату. З правової точки зору такі відносини можуть бути закріплені погодженим сторонами договором, як це було зроблено між ТОВ «Інтер Кард» та ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК». Тим більше, відповідно до п. 2.2 додатку 3 до тендерної документації Замовником чітко не встановлено, які саме документи повинні бути надані для підтвердження даної вимоги. Додатково зазначаємо, що Учасником було надано гарантійний лист від ТОВ «Інтер Кард» вих. №608 від 09.04.2021 року, відповідно до якого ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» має право на реалізацію нафтопродуктів через мережу АЗС “WOG”, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника за талонами, емітованими ТОВ «Інтер Кард» та гарантує здійснення відпуску пального для Державної аудиторської служби України через АЗС “WOG” по всій території України відповідно до технічного завдання та умов проекту договору тендерної документації. Наданий документ додатково підтверджує партнерські відносини між ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» та ТОВ «Інтер Кард» та гарантує реалізацію нафтопродуктів через мережу АЗС “WOG”. Отже, Учасником надано всі необхідні документи на виконання п. 2.2. додатку 3 до тендерної документації. Наступним порушенням, на думку ДАСУ, з яким ЦЗО також не погоджується, є відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника документів, які свідчать про те, що ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» або ТОВ «Інтер Кард» є офіційним представником виробника або відокремленим підрозділом або філією виробника, або юридичною особою, засновником якої є виробник, та яка наділена правом на реалізацію продукції виробника або зареєстрованим представництвом іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні, чим не дотримано вимоги додатку 2 тендерної документації. В обгрунтування зазначеного повідомляємо, що відповідно до п. 6 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен був надати копії сертифікатів відповідності, паспортів на паливо, яке планується поставляти Замовнику. Сертифікати відповідності, паспорти на паливо повинні бути дійсними на момент розкриття пропозиції конкурсних торгів. Тобто, із зазначеної вимоги передбачається, що потенційний учасник повинен надати копії сертифікатів відповідності та паспортів на паливо, які повинні бути дійсними на момент розкриття тендерної пропозиції. Додаткових вимог згідно із даним пунктом Замовником встановлено не було. На виконання п. 6 додатку 2 до тендерної документації Учасником було надано декларацію про відповідність, паспорт та сертифікат відповідності чинні на момент розкриття тендерної пропозиції. Отже, вимога, передбачена п. 6 додатку 2 до тендерної документації виконана в повному обсязі. У висновку органу фінансового контролю та аудиту зазначено як одне з порушень те, що переможець ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» не підтвердив інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, чим не дотримано пункт 6.1 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. ДАСУ зазначає, що підставою для такого твердження стало те, що переможець ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надав гарантійний лист від 28.04.2021 № 2463 щодо відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно статті 17 Закону, в якому зокрема зазначив, що ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція національної академії аграрних наук України. З огляду на зазначене ДАСУ дійшло до висновку, що так як переможець в гарантійному листі від 28.04.2021 № 2463 невірно зазначив назву організації в інтересах якої було проведено тендер - замість ДАСУ було зазначено Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція національної академії аграрних наук України, то такий переможець не виконав пункт 6.1 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. ЦЗО не погоджується з даним твердженням ДАСУ з огляду на таке. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надано довідку від 12.04.2021 № 1997 щодо відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі в торгах згідно ст. 17 Закону (назва документа “ст 17.pdf”, завантажений в електронну систему закупівель 15 квітня 2021 10:06). В останньому абзаці вищезазначеного документа ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» зазначило, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНДОР ЛОГІСТИК», в особі директора - Скрипки Надії Борисівни, повідомляє про те, що ТОВ “КОНДОР ЛОГІСТИК ” не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Державною аудиторською службою України, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (ч. 2 ст. 17 Закону). На виконання пункт 6.1 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надав гарантійний лист від 28.04.2021 № 2463 щодо відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно статті 17 Закону. Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином, ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» виконав пункт 6.1 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації надавши гарантійний лист від 28.04.2021 № 2463 з помилковим зазначенням назви замовника в інтересах якого було проведено торги (замість ДАСУ було зазначено Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція національної академії аграрних наук України). Водночас, підтвердження інформації згідно ч. 2 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» було наведено у довідці від 12.04.2021 № 1997 щодо відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі в торгах згідно ст. 17 Закону (назва документа “ст 17.pdf”, завантажений в електронну систему закупівель 15 квітня 2021 10:06), доступ до якої є вільним в електронній системі закупівель. Крім того, відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону, а саме про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно повноважень абз 3 ч. 1 Ст 8 Закону про публічні закупівлі ДАСУ не здійснює перевірку інформації, що є вільно доступною в електронній системі закупівель, а тому не уповноважена робити тверджень щодо останнього. Водночас наголошуємо на тому, що наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998, визначено перелік формальних помилок, яких може припуститись учасник при поданні тендерної пропозиції і за здійснення яких неможна відхиляти пропозицію. Так, згідно з з пунктом 2 переліку формальних помилок помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Отже, пропозиція ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» не могла бути відхилена замовником з огляду на те, що помилка здійснена учасником в оформлені гарантійного листа від 28.04.2021 № 2463 в частині зазначення назви замовника (замість ДАСУ було зазначено Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція національної академії аграрних наук України) не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Інформація, про яку зазначалося вище є в довідці від 12.04.2021 № 1997 щодо відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі в торгах згідно ст. 17 Закону (назва документа “ст 17.pdf”, завантажений в електронну систему закупівель 15 квітня 2021 10:06).
2021-08-05 19:51:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ДУ "Професійні закупівлі" не погоджується з висновком ДАСУ від 30.07.2021 року та направляє позовну заяву №457 від 10.08.2021 року з додатками до Окружного адміністративного суду м. Києва. Докази відправки позовної заяви додаємо. |
Дата публікації: | 11 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/22684/21 |
Дата відкриття провадження: | 19 серпня 2021 |
Документи:
20 вересня 2021 12:19
|
Електронний підпис |
11 серпня 2021 12:56
|
Підтвердження направлення позову до суду.PDF |
20 вересня 2021 12:19
|
Електронний підпис |
11 серпня 2021 12:58
|
Електронний підпис |
11 серпня 2021 12:56
|
Підтвердження направлення позову до суду.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
131 400,00
UAH з ПДВ
|
131 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
139 500,00
UAH з ПДВ
|
139 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Переможець |
131 400,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 18:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 15:54
|
2210_55_КОНДОР ДОГІСТИК бензин А-95.pdf | укладений |
14 травня 2021 15:54
|