Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Студениківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44141598 |
Місцезнаходження: | 08421, Україна , Київська обл., село Студеники, вулиця Переяславська, будинок 19 |
Контактна особа: |
Гудзь Микола Михайлович +380456727434 studenikisr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 14:09 |
Очікувана вартість: | 14 643 327,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 216,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. безвідклична банківська гарантія з покриттям, строком 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно, оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1)відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тенд докум | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 17:31 |
ТД.docx | |
20 квітня 2021 17:31 |
Перелік змін.docx | |
20 квітня 2021 17:31 |
Додаток 3.docx | |
20 квітня 2021 17:31 |
Додаток 2.docx | |
20 квітня 2021 17:31 |
Додаток 1.docx | |
12 квітня 2021 14:55 |
Додаток 3.docx | |
12 квітня 2021 14:55 |
Додаток 2.docx | |
12 квітня 2021 14:55 |
Додаток 1.docx | |
12 квітня 2021 14:55 |
ТД.docx | |
12 квітня 2021 14:55 |
Перелік змін.docx | |
29 березня 2021 14:09 |
Додаток 3.docx | |
29 березня 2021 14:09 |
Додаток 2.docx | |
29 березня 2021 14:09 |
Додаток 1.docx | |
29 березня 2021 14:09 |
ТД.docx |
20 квітня 2021 17:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 квітня 2021 17:31 |
ТД.docx
|
||||||
20 квітня 2021 17:31 |
Перелік змін.docx
|
||||||
20 квітня 2021 17:31 |
Додаток 3.docx
|
||||||
20 квітня 2021 17:31 |
Додаток 2.docx
|
||||||
20 квітня 2021 17:31 |
Додаток 1.docx
|
||||||
12 квітня 2021 14:55 |
Додаток 3.docx
|
||||||
12 квітня 2021 14:55 |
Додаток 2.docx
|
||||||
12 квітня 2021 14:55 |
Додаток 1.docx
|
||||||
12 квітня 2021 14:55 |
ТД.docx
|
||||||
12 квітня 2021 14:55 |
Перелік змін.docx
|
||||||
29 березня 2021 14:09 |
Додаток 3.docx
|
||||||
29 березня 2021 14:09 |
Додаток 2.docx
|
||||||
29 березня 2021 14:09 |
Додаток 1.docx
|
||||||
29 березня 2021 14:09 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Вимагаємо прибрати п. 108-160 з розділу підсумкової відомоті ресурсів "Устаткування", адже дошки, щити, щебінь та ін. не може бути віднесено до устаткування.
3. Вимагаємо прибрати підсумкову відомість ресурсів з технічного завдання, адже недоцільно застосовувати для виконання робіт усе обладнання, вказане в розділі II "Будівельні машини і механізми", до того ж можлива заміна будівельних машин на інші, але з тотожним функціональним призначенням та в меншій кількості.
Стосовно пунктів 108-160 підсумкової відомості ресурсів найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Відповідно до рекомендацій уповноважено органу з питань публічних закупівель при закупівлі робіт для можливості розрахунку ціни тендерної пропозиції замовник надає в складі тендерної документації відомість обсягів робіт та відомість ресурсів. Враховуючи зазначене, для можливості розрахунку учасниками ціни тендерної пропозиції в складі тендерної документації надано підсумкову відомість ресурсів.
Звертаємо вашу увагу, що жодним нормативним документом не передбачено обов'язку мати асфальтобенний завод у власності або в користуванні. Не кожен потенційний учасник може виконати дану вимогу, адже для виконання робіт з улаштування основи із щебеню, улаштування основи тротуарів, улаштування основи зі щебенево- піщаної суміші автогрейдером та ін. може здійснюватись субпідрядними організаціями. Вищевказані роботи можуть бути неосновним видом діяльності учасників, як наслідок відсутня потреба набувати у власність/користування АБЗ.
Вимогу щодо "надання договору поставки асфальтобетону та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону або інші правочини, у яких зазначені марка, тип, кількість, обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та термін, який не менше терміну виконання робіт по даній закупівлі" вважаємо необгрунтованою, адже Учаснику такі договори доцільно укладати після визнання його переможцем, коли є реальна потреба у поставці асфальтобетону або надання послуг з виготовлення асфальтобетону.
Таким чином, усі вимоги, які стосуються АБЗ (у т. ч. чинний атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками та додатковими угодами, додатками до додаткових угод; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо асфальтобетонного заводу на всі АБЗ) є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників.
Вимагаємо вилучити з додатку 1 до тендерної документації вимоги щодо АБЗ, починаючи від "Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу", закінчуючи "та зазначене в інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного заводу"
Також зазначено перелік документів для підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторій(-й).
Звертаємо вашу увагу, що залучення випробувальної дорожньої лабораторії є доцільним при виконанні капітального/поточного ремонту автомобільних доріг загального користування.
Повідомляємо, що предметом закупівлі є Будівництво стадіону за адресою: вул. Привокзальна, 5а, с. Переяславське, Переяслав-Хмельницького району Київської області; 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013.
Таким чином, вашом предметом закупівлі є будівництво стадіону, а не автомобільних доріг!!! Саме тому не радимо Вам при підготовці тендерної документації керуватись Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572.
Вимагаємо виключити з Додатку 1 до тендерної документації усі вимоги, які стосуються випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000050 ● a3678877223a43348fd8a17de4640035
- Статус: завершено ● Дата: 02 серпня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-03-29-005169-c 29.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-07 11:51:53
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва стадіону за адресою: вул. Привокзальна, 5а, с. Переяславське, Переяслав-Хмельницького району Київської області; 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-29-005169-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 14:43:15
Пояснення
Пояснення надано в прикріплених файлах
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Агрошляхбуд" |
12 968 880,00
UAH з ПДВ
|
12 968 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будлідер-17" |
14 620 771,80
UAH з ПДВ
|
14 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТМОНТАЖ" |
14 620 771,80
UAH з ПДВ
|
14 545 271,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Агрошляхбуд" #03580647 |
Переможець |
12 968 880,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 13:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2021 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 11:44
|
Додаткова угода | укладений |
09 березня 2022 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 12:06
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 17:33
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 14:22
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 10:16
|
Договір | укладений |
27 травня 2021 10:14
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 червня 2021 10:17
|
1 006 318,30 UAH | UA828201720344211008100112309 Виконком Студениківської С.Р. |
UA633003460000026007016907101 ТОВ "Агрошляхбуд" |
Оплачений |
08 липня 2021 11:25
|
238 384,34 UAH | UA828201720344211008100112309 Виконком Студениківської С.Р. |
UA633003460000026007016907101 ТОВ "Агрошляхбуд" |
Оплачений |
08 липня 2021 11:25
|
1 561 569,20 UAH | UA828201720344211008100112309 Виконком Студениківської С.Р. |
UA633003460000026007016907101 ТОВ "Агрошляхбуд" |
Оплачений |
30 вересня 2021 11:07
|
2 597 153,86 UAH | UA488201720344261008163112309 Виконком Студениківської С.Р. |
UA633003460000026007016907101 ТОВ "Агрошляхбуд" |
Оплачений |
27 жовтня 2021 13:07
|
2 682 937,99 UAH | UA488201720344261008163112309 Виконком Студениківської С.Р. |
UA633003460000026007016907101 ТОВ "Агрошляхбуд" |
Оплачений |
10 грудня 2021 12:11
|
53 779,70 UAH | UA488201720344261008163112309 Виконком Студениківської С.Р. |
UA633003460000026007016907101 ТОВ "Агрошляхбуд" |
Оплачений |
10 грудня 2021 12:11
|
1 664 398,74 UAH | UA488201720344261008163112309 Виконком Студениківської С.Р. |
UA633003460000026007016907101 ТОВ "Агрошляхбуд" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 188 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди (зміна плану фінсування) |
Номер договору про закупівлю: | 188 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, зокрема, покращення якості будівельних матеріалів |
Номер договору про закупівлю: | 188 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |