Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44220000-8 Столярні вироби
44220000-8 Builders' joinery
44220000-8 Builders' joinery
Очікувана вартість
4 350 000,00 UAH
UA-2021-03-29-004995-b ● db088ab1b36d485ba0f0cfa261bccf37
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська область обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Михайло Мондровський +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Додаткові контактні особи: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PRIVATE JOINT STOCK COMPANY VOLYNOBLENERGO |
National ID: | 00131512 |
Contact point: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Additional contacts: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 4 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 березня 2021 16:04 |
Enquiries until: | 19 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 350 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2%, яке надається згідно умов документації, що додається.
Розгорнути
Згорнути
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2%, яке надається згідно умов документації, що додається.
Customer category: legal entities and / or business entities operating in one or more separate areas of business, defined by part two of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million UAH.
Applied evaluation criteria: evaluation of tender offers is carried out automatically by the electronic procurement system through the use of electronic auction based on the criterion - price. Specific weight - 100%.
The amount of security for the performance of the procurement contract is 2%, which is provided in accordance with the terms of the attached documentation.
Розгорнути
Згорнути
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million UAH.
Applied evaluation criteria: evaluation of tender offers is carried out automatically by the electronic procurement system through the use of electronic auction based on the criterion - price. Specific weight - 100%.
The amount of security for the performance of the procurement contract is 2%, which is provided in accordance with the terms of the attached documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
845 метр квадратний
Металопластикові вікна (26 позицій/найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
Plastic windows (26 items / items)
CPV: 44221100-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | розрахунок між Постачальником і Покупцем проводиться шляхом 100% оплати коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 (сто вісімдесят) банківських днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури. У випадку невиставлення Постачальником рахунку-фактури протягом терміну, вказаного в Договорі, термін оплати продукції розраховується з моменту фактичного отримання Покупцем рахунку-фактури / settlement between the Supplier and the Buyer is made by 100% payment to the current account of the Supplier within 180 banking days from the date of receipt by the Buyer of the invoice. In case the Supplier does not issue an invoice within the term specified in the Contract, the term of payment for the products is calculated from the moment of the actual receipt of the invoice by the Buyer. | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 16:05 |
Тендерна документація_44220000-8.pdf | |
29 березня 2021 16:05 |
Проєкт договору_44220000-8.pdf |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-06-09-000002 • 4ea072e98ee144a48dc3581f19a648d9
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-06-09
•
13:33
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
У електронній системі закупівель 29.03.2021 оголошено відкриті торги за предметом закупівлі «44220000-8 Столярні вироби», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-29-004995-b.
Відповідно до протокольного рішення Уповноваженої особи № 328 від 24.05.2021 було визначено переможця процедури закупівлі відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю – ФОП Панас Сергій Віталійович 3040817732.
Відповідно до пункту 3 «Інша інформація» розділу V тендерної документації (далі – ТД) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, завантажує в електронну систему закупівель
- документи та інформацію (шляхом завантаження електронних копій з сканованих оригіналів документів, або електронних документів, або електронних копій з сканованих нотаріально завірених копій з оригіналів документів в електронну систему закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону (відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06)
- повна довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
- власна довідка з інформацією про те, фізичну особу, яка є переможцем процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка надається щодо особи (осіб), визначеної згідно з пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.
- власна довідка з інформацією про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яку уповноважено переможцем процедури закупівлі представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка надається щодо особи (осіб), визначеної згідно з пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.
- довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі 28 закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11, відповідно до якої повідомляється про наявність заборгованості у переможця процедури закупівлі, але в будь-якому випадку в межах строку, встановленого частиною 6 статті 17 Закону;
- цінову пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону, оформлену згідно з вимогами Додатку № 4.2 ТД.
- Відповідно до пункту 2 частини другої статті 41 Закону № 922 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
- відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Неподання вищезазначених документів або подання з порушенням строку, встановленого тендерною документацією, або вимог тендерної документації буде вважатись відмовою переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Відтак, і тендерною документацією, і Законом № 922, установлено обов’язок переможця процедури закупівлі надати вищевказані документи. Разом з тим, і тендерною документацією, і Законом № 922 встановлено спосіб такого підтвердження – шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Частина друга статті 41 Закону № 922 є імперативною нормою, яка вказує на необхідність надання підтвердження права здійснення відповідної діяльності учасника.
Переможцем процедури закупівлі № UA-2021-03-29-004995-b ФОП Панас Сергій Віталійович 3040817732 до 04.06.2021р. не було завантажено до електронної системи закупівель жодних з перелічених документів протягом 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Розділом V пункту «Інша інформація» тендерної документації також передбачено, що неподання вищезазначених документів або подання з порушенням строку, встановленого тендерною документацією, або вимог тендерної документації буде вважатись відмовою переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Зважаючи на вищесказане Замовник мав би ухвалити відповідне протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Панас Сергій Віталійович 3040817732,
Станом на 09.06.2021р. в електронній системі закупівель відповідне протокольне рішення Замовника відсутнє. Зважаючи на вищесказане Замовником порушено ст. 31 Закону №922, що може свідчити про певні домовленості між Замовником та Учасником.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 травня 2021
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАНАС СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2021 11:30
|
ДП Екран-Вікносвіт | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2021 11:31
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
3 862 266,42
UAH з ПДВ
|
3 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАНАС СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" |
4 142 398,12
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Рішення скасоване |
3 599 999,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 08:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
3 599 999,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 08:14
|
ФОП "ПАНАС СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" #3040817732 |
Рішення скасоване |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 09:06
|
ФОП "ПАНАС СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" #3040817732 |
Відхилено |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 09:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 червня 2021 09:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі