Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
14 952,96 UAH
UA-2021-03-29-004325-b e7eeaa3343504cd092d25cb214404f96
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ігорівна Марченко

+380507673383 0107@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25917627
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Рум'янцева, буд. 16
Контактна особа: Ірина Ігорівна Марченко
+380507673383
0107@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 штуки
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Рум'янцева,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

29 березня 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТС - ДОНБАС"
#30482954
Переможець 14 952,96
UAH з ПДВ
29 березня 2021 15:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 13:38
Scan1.JPG укладений
12 жовтня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 09:57
Scan10001.JPG зміни до договору
24 травня 2021 09:55
Scan1.JPG зміни до договору
24 травня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із збільшенням ціни Товару (Папір А4) без змін загальної суми договору, відповідно до підпунктів 2.3, 2.4, пункту 2 внесено зміни в асортимент, кількість та номінальну вартість Товару, та викладено Специфікацію до договору у новій редакції (Додаток № 2). Усі інші умови Договору № 48 від 26.03.2021 залишено без змін.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 12 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 8 759,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 459,96 UAH)
Причини розірвання договору: В зв'язку із збільшенням ціни Товару (Папір А4) більш ніж на 10%, з метою дотримання п.п. 2 п. 5 розділу VІІІ Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до пункту 7.9 Договору.