Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 64110000-0 Поштові послуги (послуги з пересилання відправлень)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-03-29-003630-b cad5d324b44b4580a9090e31610cb787
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуденко Лілія

098-581-50-28 chudenko596@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Чуденко Лілія
098-581-50-28
chudenko596@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


послуги з пересилання відправлень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 64110000-0 Поштові послуги (послуги з пересилання відправлень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

29 березня 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Одеська дирекція АТ "Укрпошта"
#22485297
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 14:38

Документи

29 березня 2021 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 10:15
Додаткова угода.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 10:15
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:24
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 14:40
Договір.pdf укладений
29 березня 2021 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключення пунктів 3.2 та 5.2 з Договору № 13-293 від 29.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 13-293
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договора
Номер договору про закупівлю: 13-293
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 767,47
UAH (в тому числі ПДВ 5 961,24 UAH)