Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
43 800,00 UAH
UA-2021-03-29-003048-c 550758bce6d847afbf4f9b85b6e95872
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорош Алевтина Петрівна

+380573920393 domdetki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ХОР "Обласний спеціалізований будинок дитини "Гіппократ""
Код ЄДРПОУ: 02001713
Вебсайт: http://hippocrat.org.ua
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Рибалка, буд.9
Контактна особа: Дорош Алевтина Петрівна
+380573920393
domdetki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Ціна за одиницю: 2450UAH без ПДВ
Доробка Комплексу, пов'язана зi зміною законодавства України, методик, інструкцій, положень КМУ, МФУ, ДФС, ПФУ, Міністерсва соц. політики, ДКСУ, з урахуванням рекомендацій фахівців контролюючих органів, зміна структур транспортних файлів (додавання нових полів, зміна структури iмeнi i iн), що забезпечують передачу даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
4 послуга
Ціна за одиницю: 1200UAH без ПДВ
Консультація фахівця тривалістю 3 годин з виїздом до замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
12 послуга
Ціна за одиницю: 500UAH без ПДВ
Консультації по телефону, через віддалений доступ, робота з базами даних, аналіз нестандартних ситуацій тривалістю 2 години в місяць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
12 послуга
Ціна за одиницю: 300UAH без ПДВ
Модернізація Комплексу, яка спрямована на підвищення продуктивності роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 березня 2021 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Співак Оксана Яремівна
#2078105980
Переможець 43 800,00
UAH
29 березня 2021 11:31

Документи

29 березня 2021 11:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 11:37
Договір укладений
29 березня 2021 11:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Доробка Комплексу, пов'язана зi зміною законодавства України, методик, інструкцій, положень КМУ, МФУ, ДФС, ПФУ, Міністерсва соц. політики, ДКСУ, з урахуванням рекомендацій фахівців контролюючих органів, зміна структур транспортних файлів (додавання нових полів, зміна структури iмeнi i iн), що забезпечують передачу даних 12 послуга 2 450,00
UAH
Консультація фахівця тривалістю 3 годин з виїздом до замовника 4 послуга 1 200,00
UAH
Консультації по телефону, через віддалений доступ, робота з базами даних, аналіз нестандартних ситуацій тривалістю 2 години в місяць 12 послуга 500,00
UAH
Модернізація Комплексу, яка спрямована на підвищення продуктивності роботи 12 послуга 300,00
UAH