Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог
Очікувана вартість
354 600,00 UAH
UA-2021-03-29-002764-c da3438972d674e1a8543ff9ac5693b37
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молчан Оксана Володимирівна

380522245781 podiluszn@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Подільської районної у місті Кропивницькому ради
Код ЄДРПОУ: 03197629
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 53/39
Контактна особа: Молчан Оксана Володимирівна
380522245781
podiluszn@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (зі змінами) при відсутності конкуренції з технічних причин, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, договір може бути укладено лише з одним постачальником.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 №2759-III послуги поштового зв'язку – продукт діяльності оператора поштового зв'язку з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів, банківських операцій, спрямований на задоволення потреб користувачів.
Згідно абз. 6 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов'язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України.
Абз. 7 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв'язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв'язку» від 10.01.2002 № 10-р виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на АТ «Укрпошта». Відповідно до абз. 2 п. 1.3 Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України 28.04.2009 №464/156 постановою правління пенсійного фонду України від 28.04.2009 №14-1, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.07.2009 № 592/16608 - послуги з виплати та доставки пенсій, соціальних допомог надають підрозділи національного оператора – поштамти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв'язку.
Таким чином, зазначені послуги можуть бути надані виключно АТ «Укрпошта», яке володіє виключним правом на надання поштових послуг, з виплати, доставки соціальних допомог, пільг, компенсацій, субсидій та інших соціальних виплат.
Отже, наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції з технічних причин, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. Надавачем послуг може бути виключно АТ «Укрпошта», в особі Кіровоградської дирекції через відсутність конкуренції на території розташування управління соціального захисту населення Подільської районної у місті Кропивницькому ради.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2021 11:21
Оскарження наміру укласти договір: 09 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог (ДК 021:2015 (CPV) 64110000-0 – Поштові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, м.Кропивницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надані послуги не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

29 березня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2021 11:14
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кіровоградська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"
#01185220
Переможець 354 600,00
UAH
29 березня 2021 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 11:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Кіровоградська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"
#01185220
354 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:13
Додаткова угода 12 до договору 14 35-517 від 13 04 21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 17:56
договір 14 35 517.pdf укладений
13 квітня 2021 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та з завершенням бюджетного року.
Номер договору про закупівлю: 14/35-517
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 125,58
UAH