Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Доросинівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333201 |
Місцезнаходження: | 45133, Україна , Волинська обл., село Доросині, Рожищенський район |
Контактна особа: |
Трохимчук Олександр Васильович +380336895172 dorosuni.rozhadm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 09:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
29 березня 2021 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-10-000004 ● 1814e96c4e584bf59d044de0892bb1a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2022 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.01.2022 № 8
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.01.2022 №8
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-29-002215-a від 29.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-10 15:22:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «М'ясо (яловичина І категорії, куряче філе)», код ДК 021:2015 – 15110000-2 — М’ясо, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-29-002215-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору про закупівлю від 12.04.2021 №01/4 додатковою угодою від 30.09.2021 №2 щодо зміни ціни за 1 кілограм яловичини 1 категорії?
3) Надати документи, якими ФОП Олійник Юрій Миколайович підтверджено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасників, що були визначені замовником у тендерній документації по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2021-02-22-003409-b та UA-2021-03-11-000848-c. Також, надати протоколи проведених переговорів з учасниками, які приймали участь в переговорній процедурі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-13 13:58:04
Пояснення
Пояснення
1) На Ваш запит повідомляємо наступне: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням потреб Замовника, вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу МОЗ та МОН від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 "Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку" та ДСТУ.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання у попередньому році та обсягу фінансування. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі витрат та закупівельних цін попереднього періоду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці офіційного веб-сайту Доросинівської сільської ради за посиланням: http://dorosynivska.gromada.org.ua/news/1641908058/
2) Зміни в істотні умови договору №01/4 від 12.04.2021 (збільшення ціни за одиницю товару) було внесено на підставі довідки, наданої Головним управлінням статистики у Волинській області щодо середніх споживчих цін на окремі продукти харчування у серпні 2021 року №03.2-07/563-21 від 14.09.2021, та клопотання ФОП Олійника Юрія Миколайовича від 15.09.2021, шляхом підписання додаткової угоди.
3) Документи (додаються), якими ФОП Олійник Юрій Миколайович підтверджено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасників, що були визначені замовником у тендерній документації процедурах закупівель за номерами ID: UA-2021-02-22-003409-b та UA-2021-03-11-000848-c.
Так як по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2021-02-22-003409-b та UA-2021-03-11-000848-c було подано лише одну пропозицію ФОП Олійника Юрія Миколайовича, переговори проводилися з цим учасником, протокол переговорів (додається)
Всі документи додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дане порушення усунути неможливо, так як строк дії Договору № 01/4 від 12.04.2021 закінчився і всі зобов'язання за договором втратили чинність, а також замовником опубліковано звіт про виконання договору.
2022-01-31 11:00:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Олійник Юрій Миколайович #3114216811 |
Переможець |
331 950,00
UAH
|
30 березня 2021 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 15:15
|
Додаткова угода Олійник.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 09:20
|
Додаткова угода Олійник.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2021 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 15:50
|
Договір | укладений |
12 квітня 2021 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 01/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорs |
Номер договору про закупівлю: | 01/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |