Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (яловичина І категорії, куряче філе)
Очікувана вартість
331 950,00 UAH
UA-2021-03-29-002215-a 341ac5836bb042ecac60f7d4bcf229a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трохимчук Олександр Васильович

+380336895172 dorosuni.rozhadm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Доросинівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04333201
Місцезнаходження: 45133, Україна , Волинська обл., село Доросині, Рожищенський район
Контактна особа: Трохимчук Олександр Васильович
+380336895172
dorosuni.rozhadm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.1, ч.2 ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 09:29
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1520 кг
Яловичина І категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45133, Україна, Волинська область, с. Доросині, вул. Миру 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
970 кг
Куряче філе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45133, Україна, Волинська область, с. Доросині, вул. Миру 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

29 березня 2021 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-10-000004 ● 1814e96c4e584bf59d044de0892bb1a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2022 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.01.2022 № 8
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.01.2022 №8
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-29-002215-a від 29.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-10 15:22:54

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «М'ясо (яловичина І категорії, куряче філе)», код ДК 021:2015 – 15110000-2 — М’ясо, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-29-002215-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору про закупівлю від 12.04.2021 №01/4 додатковою угодою від 30.09.2021 №2 щодо зміни ціни за 1 кілограм яловичини 1 категорії?
3) Надати документи, якими ФОП Олійник Юрій Миколайович підтверджено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасників, що були визначені замовником у тендерній документації по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2021-02-22-003409-b та UA-2021-03-11-000848-c. Також, надати протоколи проведених переговорів з учасниками, які приймали участь в переговорній процедурі закупівель.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-13 13:58:04

Пояснення

Пояснення
1) На Ваш запит повідомляємо наступне: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням потреб Замовника, вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу МОЗ та МОН від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 "Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку" та ДСТУ.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання у попередньому році та обсягу фінансування. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі витрат та закупівельних цін попереднього періоду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці офіційного веб-сайту Доросинівської сільської ради за посиланням: http://dorosynivska.gromada.org.ua/news/1641908058/
2) Зміни в істотні умови договору №01/4 від 12.04.2021 (збільшення ціни за одиницю товару) було внесено на підставі довідки, наданої Головним управлінням статистики у Волинській області щодо середніх споживчих цін на окремі продукти харчування у серпні 2021 року №03.2-07/563-21 від 14.09.2021, та клопотання ФОП Олійника Юрія Миколайовича від 15.09.2021, шляхом підписання додаткової угоди.
3) Документи (додаються), якими ФОП Олійник Юрій Миколайович підтверджено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та вимоги до учасників, що були визначені замовником у тендерній документації процедурах закупівель за номерами ID: UA-2021-02-22-003409-b та UA-2021-03-11-000848-c.
Так як по процедурах закупівель за номерами ID: UA-2021-02-22-003409-b та UA-2021-03-11-000848-c було подано лише одну пропозицію ФОП Олійника Юрія Миколайовича, переговори проводилися з цим учасником, протокол переговорів (додається)
Всі документи додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Дане порушення усунути неможливо, так як строк дії Договору № 01/4 від 12.04.2021 закінчився і всі зобов'язання за договором втратили чинність, а також замовником опубліковано звіт про виконання договору.

2022-01-31 11:00:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник Юрій Миколайович
#3114216811
Переможець 331 950,00
UAH
30 березня 2021 09:29

Документи

30 березня 2021 09:29
Електронний підпис
30 березня 2021 09:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2021 09:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Олійник Юрій Миколайович
#3114216811
331 950,00
UAH
Документи

Документи

30 березня 2021 09:29
Електронний підпис
30 березня 2021 09:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 11:22
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 15:15
Додаткова угода Олійник.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 09:20
Додаткова угода Олійник.PDF зміни до договору
19 квітня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:50
Договір укладений
12 квітня 2021 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 01/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорs
Номер договору про закупівлю: 01/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 146 555,95
UAH