Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 13:23 |
Очікувана вартість: | 3 062 177,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 310,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 91000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 10:22 |
Тендерна документація.docx | |
29 березня 2021 10:22 |
Додаток_3_Технічна специфікація.docx | |
29 березня 2021 10:22 |
Додаток 6 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000054 ● ae74432fb6ce4519b21e4c119124b716
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 Одеса № 469
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 469
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2021-03-29-001533-c 29.03.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-18 09:45:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-25 16:02:28
Пояснення Замовника
Закупівля позицій 1-11 Додатку 3 «Технічна специфікація» відбувається в рамках Міської цільової програми «Бюджет участі у м. Дніпрі на 2021 – 2025 роки», що затверджена рішенням Дніпровської міської ради від 24.06.2020 № 32/58.
Відповідно до Положення про бюджет участі у м. Дніпрі, що затверджено рішенням Дніпровської міської ради від 24.03.2021 № 6/5, Комунальному підприємству «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради, як одержувачу бюджетних коштів, для реалізації проектів Уповноваженим органом було надано фінансування, технічне завдання тощо.
Затвердження списку проектів-переможців Бюджету участі відбулося під час засідань Експертної комісії, склад та регламент якої затверджений розпорядженням Дніпровського міського голови від 14.08.2019 № 1404-р.
Закупівля позицій 12-13 Додатку 3 «Технічна специфікація» відбувається за дорученням міського голови м. Дніпро. Комунальному підприємству «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради для виконання доручення Уповноваженим органом було надано фінансування, технічне завдання тощо.
Розрахунок очікуваної вартості товарів був здійснений методом порівняння ринкових цін шляхом отримання 3-х комерційних пропозицій постачальників.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: kp-bio.mti.dp.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-27 08:30:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» умовам пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації, та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли:
1.1. у тендерній пропозиції відсутні трудові книжки або витяги із трудових книжок працівників, яких планується до залучення для виконання договору?
1.2. документи (матеріали та інформація), які не засвідчені власноручним підписом учасника, надані через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати вимогу у тендерній документації щодо підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, у той час, коли така інформація є публічною та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним і може бути перевірена Замовником самостійно?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати вимогу у тендерній документації щодо підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 12, 13 частини першої статті 17 Закону, у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, у той час, коли суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, та інформації про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-30 15:59:39
Пояснення Замовника
ПОЯСНЕННЯ
Питання 1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» умовам пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації, та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли:
Питання 1.1. у тендерній пропозиції відсутні трудові книжки або витяги із трудових книжок працівників, яких планується до залучення для виконання договору?
Пояснення Замовника:
Вимога Тендерної документації: «Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.»
Учасник ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» у складі пропозиції надав накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників, що відповідає вимогам Тендерної документації.
Питання 1.2. документи (матеріали та інформація), які не засвідчені власноручним підписом учасника, надані через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)?
Пояснення Замовника:
У складі пропозиції учасника ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» міститься файл «sign». Замовник перевірив КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. За результатами перевірки було встановлено наступне:
«Файл успішно перевірено. Усі дані ціли
Підписувач: Жукова Наталя Леонідівна
П.І.Б.: Жукова Наталя Леонідівна
РНОКПП: 2533300427
Організація (установа): ТОВ ВФ "СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 25021641
Посада: Генеральний директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 12:48:08 22.04.2021
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 66821A0700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Захищений
Серійний номер носія особистого ключа: Не визначено
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Кваліфікований
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований
При прийнятті рішення про визначення переможця учасника ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» було враховано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020р. № 11769-р/пк-пз. Висновок АМКУ за даним рішенням підтвердив, що надання документів (матеріалів та інформації), не засвідчених власноручним підписом учасника, які надані через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), за умови, що єдиний файл КЕП був накладений на всі файли тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Для уникнення неодноднозначності тлумачення вимоги щодо посвідчення документів Тендерної пропозиції, Замовником в подальшому буде скориговано текст даної вимоги.
Питання 2. Яким чином Замовник може обґрунтувати вимогу у тендерній документації щодо підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, у той час, коли така інформація є публічною та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним і може бути перевірена Замовником самостійно?
Пояснення Замовника:
Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Ця норма повністю відповідає ч. 6 ст.17 Закону: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.» Для уникнення неодноднозначності тлумачення даної вимоги Тендерної документації Замовником в подальшому буде скориговано її текст.
Питання 3. Яким чином Замовник може обґрунтувати вимогу у тендерній документації щодо підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 12, 13 частини першої статті 17 Закону, у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, у той час, коли суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, та інформації про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?
Пояснення Замовника:
Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Ця норма повністю відповідає ч. 6 ст.17 Закону: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.» Для уникнення неодноднозначності тлумачення даної вимоги Тендерної документації Замовником в подальшому буде скориговано її текст.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | подана позовна заява |
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Документи:
14 вересня 2021 15:52
|
photo_2021-09-14_15-04-09.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Еф Ейч Груп" |
3 060 177,00
UAH з ПДВ
|
2 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» |
3 031 806,00
UAH з ПДВ
|
3 016 494,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
3 059 610,00
UAH з ПДВ
|
3 028 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Еф Ейч Груп" #39596595 |
Відхилено |
2 920 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 20:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 13:32
|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641 |
Переможець |
3 016 494,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 21:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 10:07
|
Дод 5 Договір 07_05-4.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 15:07
|
Дод 4 Договір 07_05-4.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 15:03
|
Дод 3 Договір 07_05-4.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 17:09
|
Дод 2 Договір 07_05-4.pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 19:33
|
Дод 1 Договір 07_05-4.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 19:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 17:47
|
Договір 07_05-4.pdf | укладений |
11 травня 2021 17:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/05-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |