Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням гідроізоляції примиіщення дитячої художньої школи по вул.Устилузькій,54 в м.Володимир-Волинський Волинської області
Очікувана вартість
1 319 629,00 UAH
UA-2021-03-29-001171-b ● 3739ceed20874d3394477bc3533ba230
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури і туризму виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20123667 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська,29 |
Контактна особа: |
Нечипорук Людмила +380632817826 kultura.vv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2021 13:18 |
Очікувана вартість: | 1 319 629,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням гідроізоляції примиіщення дитячої художньої школи по вул.Устилузькій,54 в м.Володимир-Волинський Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Івана Франка,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 15:18 |
ОГОЛОШЕННЯ спрощена Підвал ДХШ.docx | |
29 березня 2021 12:08 |
ОГОЛОШЕННЯ спрощена Підвал ДХШ.docx | |
29 березня 2021 12:08 |
протокол 12.pdf |
31 березня 2021 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2021 15:18 |
ОГОЛОШЕННЯ спрощена Підвал ДХШ.docx
|
|||
29 березня 2021 12:08 |
ОГОЛОШЕННЯ спрощена Підвал ДХШ.docx
|
|||
29 березня 2021 12:08 |
протокол 12.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-29-001171-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:05526184
Дата подання: 13 квітня 2021 17:57
Вимога, щодо рішення про визнання переможця
Відповідно до пп. 18 пункту 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, Законом передбачено, що переможцем може бути визначений учасник, пропозиція якого: 1. відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації; 2. є найбільш економічно вигідною; 3. Учасник, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Учасник, ТОВ "ВВП-Будмонтаж ", не відповідає пункту, що визначені в оголошенні про проведення відкритих торгів, не відповідає всім вимогам до предмета закупівлі, а тому не може бути визнаний переможцем. Відповідно до ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Учасник, ТОВ " ВВП-Будмонтаж ", не підтвердив відповідність вимогам, визначеним замовником у документації для проведення закупівлі через систему електроних закупівель від 31.03.2021 р. , а саме:
- Тендерна пропозиція не відповідає технічному завданню – об’єм виконання робіт п.51 локального кошторису ТОВ " ВВП-Будмонтаж " не відповідає об’єму згідно технічного завдання (Додаток 3 спрощеної закупівлі п. 51);
- Додаток №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ТОВ " ВВП-Будмонтаж ", у складі своєї пропозиції учасника не надав засвідчений документ (саме додаток №3), про відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- Згідно (Додаток 1 Цінова пропозиція) була вимога надати документи, передбачені додатком 4 до Оголошення про закупівлю. Додаток 4 оголошення (проект договору виконання робіт) вимагає надання договірної ціни та календарного план-графіку виконання робіт на 2021-2022 роки. ТОВ " ВВП-Будмонтаж " у складі своєї пропозиції не надав календарного план-графіку виконання робіт на 2021-2022 рік. Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ " ВВП-Будмонтаж " підписав цінову пропозицію, отже усвідомлював про необхідність виконання даної вимоги. Ніяких заперечень чи уточнень, в період внесення змін до тендерної документації Замовником, не вимагав значить погодився до виконання даного зобов’язання.
На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що тендерна пропозиція ТОВ " ВВП-Будмонтаж " не відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси інших учасників закупівлі, зокрема КП «Промжитлобуд», а також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п. 18 ч. 1. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Визначаючи переможця торгів, тендерний комітет Замовника, передусім, зобов’язаний був перевірити тендерну пропозицію ТОВ " ВВП-Будмонтаж " на відповідність усіх умов і критеріїв, що визначені в тендерній документації, чого і не було зроблено, і що, зокрема, зумовило порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. . Однак, Замовник, приймаючи рішення згідно протоколу №13 від 13.04.2021 року,про визначення переможцем ТОВ " ВВП-Будмонтаж " абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності при оцінці тендерної пропозиції ТОВ " ВВП-Будмонтаж ", оскільки пропозиція останнього має ряд невідповідностей вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Прийняття Замовником рішення про визнання ТОВ " ВВП-Будмонтаж " переможцем торгів, може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ " ВВП-Будмонтаж ", що зумовило прийняття незаконного рішення тендерного комітету Замовника, без врахування затвердженої самим же Замовником тендерної документації. На підставі вищевикладеного, КП «Промжитлобуд» просить Вас: 1. Розглянути дану вимогу; 2. Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ " ВВП-Будмонтаж " умовам тендерної документації. 3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ " ВВП-Будмонтаж ".
Розгорнути
Згорнути
- Тендерна пропозиція не відповідає технічному завданню – об’єм виконання робіт п.51 локального кошторису ТОВ " ВВП-Будмонтаж " не відповідає об’єму згідно технічного завдання (Додаток 3 спрощеної закупівлі п. 51);
- Додаток №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ТОВ " ВВП-Будмонтаж ", у складі своєї пропозиції учасника не надав засвідчений документ (саме додаток №3), про відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- Згідно (Додаток 1 Цінова пропозиція) була вимога надати документи, передбачені додатком 4 до Оголошення про закупівлю. Додаток 4 оголошення (проект договору виконання робіт) вимагає надання договірної ціни та календарного план-графіку виконання робіт на 2021-2022 роки. ТОВ " ВВП-Будмонтаж " у складі своєї пропозиції не надав календарного план-графіку виконання робіт на 2021-2022 рік. Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ " ВВП-Будмонтаж " підписав цінову пропозицію, отже усвідомлював про необхідність виконання даної вимоги. Ніяких заперечень чи уточнень, в період внесення змін до тендерної документації Замовником, не вимагав значить погодився до виконання даного зобов’язання.
На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що тендерна пропозиція ТОВ " ВВП-Будмонтаж " не відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси інших учасників закупівлі, зокрема КП «Промжитлобуд», а також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п. 18 ч. 1. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Визначаючи переможця торгів, тендерний комітет Замовника, передусім, зобов’язаний був перевірити тендерну пропозицію ТОВ " ВВП-Будмонтаж " на відповідність усіх умов і критеріїв, що визначені в тендерній документації, чого і не було зроблено, і що, зокрема, зумовило порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. . Однак, Замовник, приймаючи рішення згідно протоколу №13 від 13.04.2021 року,про визначення переможцем ТОВ " ВВП-Будмонтаж " абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності при оцінці тендерної пропозиції ТОВ " ВВП-Будмонтаж ", оскільки пропозиція останнього має ряд невідповідностей вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Прийняття Замовником рішення про визнання ТОВ " ВВП-Будмонтаж " переможцем торгів, може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ " ВВП-Будмонтаж ", що зумовило прийняття незаконного рішення тендерного комітету Замовника, без врахування затвердженої самим же Замовником тендерної документації. На підставі вищевикладеного, КП «Промжитлобуд» просить Вас: 1. Розглянути дану вимогу; 2. Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ " ВВП-Будмонтаж " умовам тендерної документації. 3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ " ВВП-Будмонтаж ".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2021 09:16
Відповідно до додатків 2,3 до Оголошення про проведення закупівлі код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт підвального приміщення з влаштуванням гідроізоляції приміщення дитячої художньої школи по вул.Устилузькій,54 в м.Володимир-Волинський Волинської області» вказано, що протягом 3 робочих днів з початку періоду саме кваліфікації (оцінки), а не подання пропозицій Учасник пропозиція якого оцінюється, надає скановані копії наступних документів (догружає на майданчик або направляє на електронну адресу):
кошторисну документацію (роздрукована та підписана учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника), яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу дозволеного до використання, а саме:
• договірна ціна за результатами аукціону;
• зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів.
• календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки.
Учасник ТОВ " ВВП-Будмонтаж " у період кваліфікації переможця подав сканкопії вказаних документів на електронну аресу відділу культури і туризму 12.04.2021 року, чим і виконав поставлені умови.
Враховуючи вищезазначене вимогу відхилити.
кошторисну документацію (роздрукована та підписана учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника), яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу дозволеного до використання, а саме:
• договірна ціна за результатами аукціону;
• зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів.
• календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки.
Учасник ТОВ " ВВП-Будмонтаж " у період кваліфікації переможця подав сканкопії вказаних документів на електронну аресу відділу культури і туризму 12.04.2021 року, чим і виконав поставлені умови.
Враховуючи вищезазначене вимогу відхилити.
Номер вимоги: UA-2021-03-29-001171-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, Код ЄДРПОУ:05526184
Дата подання: 15 квітня 2021 14:54
на кваліфікацію
Шановний Замовнику звертаємо Вашу увагу на то що, згідно тендерної документації поданої ТзОВ «ВВП-Будмонтаж» у процедурі спрощеної закупівлі наявний документ Вих.№2 від 07 квітня 2021 року (Цінова пропозиція) в якій є пункт «Разом з цією пропозицією ми надаємо документи, передбачені Додатком 4 до оголошення про закупівлю». Додаток 4 оголошення (проект договору виконання робіт) вимагає надання договірної ціни та календарного план-графіку виконання робіт на 2021-2022 роки. ТОВ " ВВП-Будмонтаж " у складі своєї пропозиції не надав календарного план-графіку виконання робіт на 2021-2022 рік.
Аналізуючи Вашу відповідь на нашу попередню Вимогу повідомляємо Вас про те, що кожна тендерна документація на будь-який тендер включає в себе документи які повинен подати Учасник до аукціону та після аукціону. Ці документи можуть повторюватися. Перелік документів розробляє та погоджує Замовник. Наголошуємо, що зразок цінової пропозиції було розроблено протокольним рішенням відділу культури і туризму виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради №12 від 29.03.2021 року. Отже подання документів які вказані в цій ціновій пропозиції необхідно було подати не в період кваліфікації учасника, а в період подання пропозиції учасника ще до стадії аукціону. У додатку2,3 Оголошення цей документ (календарний план-графік виконання робіт на 2021-2021 роки) дублюється вже відповідно пройденого аукціону. Також звертаємо Вашу увагу на те, що інші учасники подали даний документ. У складі тендерної документації ТОВ " ВВП-Будмонтаж " не надав Додаток №3 завірений власноручним підписом. На підставі вищевикладеного пропозиція ТОВ " ВВП-Будмонтаж " не відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси інших учасників закупівлі, зокрема КП «Промжитлобуд», а також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». КП «Промжитлобуд» просить Вас: 1. Розглянути дану вимогу; 2. Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ " ВВП-Будмонтаж " умовам тендерної документації. 3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ " ВВП-Будмонтаж ".
Розгорнути
Згорнути
Аналізуючи Вашу відповідь на нашу попередню Вимогу повідомляємо Вас про те, що кожна тендерна документація на будь-який тендер включає в себе документи які повинен подати Учасник до аукціону та після аукціону. Ці документи можуть повторюватися. Перелік документів розробляє та погоджує Замовник. Наголошуємо, що зразок цінової пропозиції було розроблено протокольним рішенням відділу культури і туризму виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради №12 від 29.03.2021 року. Отже подання документів які вказані в цій ціновій пропозиції необхідно було подати не в період кваліфікації учасника, а в період подання пропозиції учасника ще до стадії аукціону. У додатку2,3 Оголошення цей документ (календарний план-графік виконання робіт на 2021-2021 роки) дублюється вже відповідно пройденого аукціону. Також звертаємо Вашу увагу на те, що інші учасники подали даний документ. У складі тендерної документації ТОВ " ВВП-Будмонтаж " не надав Додаток №3 завірений власноручним підписом. На підставі вищевикладеного пропозиція ТОВ " ВВП-Будмонтаж " не відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси інших учасників закупівлі, зокрема КП «Промжитлобуд», а також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». КП «Промжитлобуд» просить Вас: 1. Розглянути дану вимогу; 2. Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ " ВВП-Будмонтаж " умовам тендерної документації. 3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ " ВВП-Будмонтаж ".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 12:28
КП «Промжитлобуд» зазначає, що пропозиція ТОВ "ВВП-Будмонтаж" не відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси інших учасників закупівлі, зокрема КП «Промжитлобуд», а також такі дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, при розгляді документів, поданих ТОВ "ВВП-Будмонтаж" Замовником встановлено відповідність умовам, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету Закупівлі пропозиції Учасника. Підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВВП-Будмонтаж", відповідно до ч. 13ст. 14 Закону не виявлено.
1. КП «Промжитлобуд» зазначає, що ТзОВ «ВВП-Будмонтаж» у процедурі спрощеної закупівлі наявний документ Вих.№2 від 07 квітня 2021 року (Цінова пропозиція) в якій є пункт «Разом з цією пропозицією ми надаємо документи, передбачені Додатком 4 до оголошення про закупівлю». Додаток 4 оголошення (проект договору виконання робіт) вимагає надання договірної ціни та календарного план-графіку виконання робіт на 2021-2022 роки.
Хочемо зазначити наступне, що відповідно до тендерної документації, протягом 3 робочих днів з початку періоду кваліфікації (оцінки) Учасник пропозиція якого оцінюється, надає скановані копії наступних документів:
кошторисну документацію (роздрукована та підписана учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника), яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу дозволеного до використання, а саме:
• договірна ціна за результатами аукціону;
• зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів.
• календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки.
Вищевказана вимога була виконана в повній мірі, про що вже наголошувалося в попередньому протоколі № 14 від 13.04.2021 року.
Окрім того, звертаю Вашу увагу на те, що договірна ціна та календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки до договірної ціни є додатком до договору, проект якого є у складі тендерної документації. Остаточний календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки встановлюється та формується під час укладення договору із переможцем за результатами проведення процедури торгів. Повноваження щодо узгодження календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки та всієї іншої кошторисної документації є у замовника та учасника-переможця.
Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293. Згідно з положеннями пункту 6.3.5 ДСТУ, договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни та локального кошторису до неї).
При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку локального кошторису до проведення електронного аукціону. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, договірна ціна (календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки) погоджується сторонами саме під час укладання договору про закупівлю, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного Кодексу України. Іншими словами, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Відхилення ж тендерної пропозиції учасника з питань наявності в Замовника зауважень до кошторисів (розрахунків до договірної ціни), до закінчення наданого Законом строку для погодження і підписання договору порушує права учасника, оскільки позбавляє його можливості погодити із замовником усі умови договору у встановлені законом строки, після визнання його переможцем у відповідній закупівлі, а відповідно є порушенням принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції учасника встановленої п. 5. ч. 1 ст. 5 Закону.
Слід також зазначити, що кошторисна документація учасника розглядається в цілому. Кошторисна документація учасника ТОВ "ВВП-Будмонтаж" передбачає весь перелік та обсяг робіт, передбачений Замовником у технічному завданні. При цьому пропозиція учасника ТОВ "ВВП-Будмонтаж" визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
2. Що ж стосується зауваження про те, що у складі тендерної документації ТОВ "ВВП-Будмонтаж" не надав Додаток №3 завірений власноручним підписом – пояснюю наступне:
Нами, як Замовником, було встановлено ЧІТКИЙ перелік необхідних документів, який передбачається в Додатку 2 до тендерної документації. У даному Додатку НЕ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ надання Додатку № 3, який має бути завірений власноручним підписом та завантажений Учасником у складі тендерної пропозиції.
Тому вищевказана вимога є не правомірною та такою, що не узгоджується з тендерною документацією Замовника.
Підстав для повторної оцінки пропозиції учасника ТОВ "ВВП-Будмонтаж" та її відхилення немає.
Однак, при розгляді документів, поданих ТОВ "ВВП-Будмонтаж" Замовником встановлено відповідність умовам, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету Закупівлі пропозиції Учасника. Підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВВП-Будмонтаж", відповідно до ч. 13ст. 14 Закону не виявлено.
1. КП «Промжитлобуд» зазначає, що ТзОВ «ВВП-Будмонтаж» у процедурі спрощеної закупівлі наявний документ Вих.№2 від 07 квітня 2021 року (Цінова пропозиція) в якій є пункт «Разом з цією пропозицією ми надаємо документи, передбачені Додатком 4 до оголошення про закупівлю». Додаток 4 оголошення (проект договору виконання робіт) вимагає надання договірної ціни та календарного план-графіку виконання робіт на 2021-2022 роки.
Хочемо зазначити наступне, що відповідно до тендерної документації, протягом 3 робочих днів з початку періоду кваліфікації (оцінки) Учасник пропозиція якого оцінюється, надає скановані копії наступних документів:
кошторисну документацію (роздрукована та підписана учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника), яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу дозволеного до використання, а саме:
• договірна ціна за результатами аукціону;
• зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів.
• календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки.
Вищевказана вимога була виконана в повній мірі, про що вже наголошувалося в попередньому протоколі № 14 від 13.04.2021 року.
Окрім того, звертаю Вашу увагу на те, що договірна ціна та календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки до договірної ціни є додатком до договору, проект якого є у складі тендерної документації. Остаточний календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки встановлюється та формується під час укладення договору із переможцем за результатами проведення процедури торгів. Повноваження щодо узгодження календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки та всієї іншої кошторисної документації є у замовника та учасника-переможця.
Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293. Згідно з положеннями пункту 6.3.5 ДСТУ, договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни та локального кошторису до неї).
При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку локального кошторису до проведення електронного аукціону. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, договірна ціна (календарний план-графік виконання робіт на 2021-2022 роки) погоджується сторонами саме під час укладання договору про закупівлю, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного Кодексу України. Іншими словами, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Відхилення ж тендерної пропозиції учасника з питань наявності в Замовника зауважень до кошторисів (розрахунків до договірної ціни), до закінчення наданого Законом строку для погодження і підписання договору порушує права учасника, оскільки позбавляє його можливості погодити із замовником усі умови договору у встановлені законом строки, після визнання його переможцем у відповідній закупівлі, а відповідно є порушенням принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції учасника встановленої п. 5. ч. 1 ст. 5 Закону.
Слід також зазначити, що кошторисна документація учасника розглядається в цілому. Кошторисна документація учасника ТОВ "ВВП-Будмонтаж" передбачає весь перелік та обсяг робіт, передбачений Замовником у технічному завданні. При цьому пропозиція учасника ТОВ "ВВП-Будмонтаж" визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
2. Що ж стосується зауваження про те, що у складі тендерної документації ТОВ "ВВП-Будмонтаж" не надав Додаток №3 завірений власноручним підписом – пояснюю наступне:
Нами, як Замовником, було встановлено ЧІТКИЙ перелік необхідних документів, який передбачається в Додатку 2 до тендерної документації. У даному Додатку НЕ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ надання Додатку № 3, який має бути завірений власноручним підписом та завантажений Учасником у складі тендерної пропозиції.
Тому вищевказана вимога є не правомірною та такою, що не узгоджується з тендерною документацією Замовника.
Підстав для повторної оцінки пропозиції учасника ТОВ "ВВП-Будмонтаж" та її відхилення немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВП-БУДМОНТАЖ" |
992 605,00
UAH з ПДВ
|
882 656,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ |
1 021 706,30
UAH з ПДВ
|
882 657,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СМ-Рембуд |
1 073 153,24
UAH з ПДВ
|
882 658,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКОНБУД" |
1 021 757,52
UAH з ПДВ
|
899 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
1 051 970,88
UAH з ПДВ
|
899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Нова Аркада" |
1 232 509,20
UAH з ПДВ
|
899 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШОВ-БУД" |
1 187 610,13
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД |
1 170 366,00
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ В.Ф.Ф. |
1 235 097,34
UAH з ПДВ
|
1 235 097,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВП-БУДМОНТАЖ" #42203966 |
Переможець |
882 656,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:40
|
2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:43
|
ду3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 09:26
|
Будмонтаж.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 14:20
|
дод дхш (1).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 09:07
|
дОГОВІР дхш підвал.pdf | укладений |
26 квітня 2021 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження сум Договору на 2021-2022 роки |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторони в зв'язку з реорганізацією |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна календарного клану |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |