Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 758 Деснянського району міста Києва, просп. Володимира Маяковського 10-А»
Очікувана вартість
2 305 066,00 UAH
UA-2021-03-29-001151-b ● 5702285a119d49c383fb7a7cda89e09e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Вебсайт: | http://ruodesn.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А |
Контактна особа: |
Мєджидова Світлана Віталіївна +380445466890 ruodesn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2021 12:08 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 2 305 066,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 526,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 758 Деснянського району міста Києва, просп. Володимира Маяковського 10-А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, м. Київ, м.Київ, просп. Володимира Маяковського 10-А»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Акт виконаних робіт оформлюється належним чином Підрядником і подається для підписання Замовнику, який повинен розглянути та підписати Акт протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником або письмово мотивувати відмову від прийняття робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 13:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 13:09 |
Перелік змін.pdf | |
05 квітня 2021 13:09 |
Додаток_6_Переможець.docx | |
05 квітня 2021 13:09 |
Тендерна документація (Нова).docx | |
29 березня 2021 12:04 |
Додаток 7 Лист - згода.docx | |
29 березня 2021 12:04 |
Проєкт Договору на капиталку.docx | |
29 березня 2021 12:04 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція_новий.docx | |
29 березня 2021 12:04 |
Додаток 2 Стаття 17.docx | |
29 березня 2021 12:04 |
758 ( відновлення груп) Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
29 березня 2021 12:04 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
05 квітня 2021 13:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2021 13:09 |
Перелік змін.pdf
|
|||
05 квітня 2021 13:09 |
Додаток_6_Переможець.docx
|
|||
05 квітня 2021 13:09 |
Тендерна документація (Нова).docx
|
|||
29 березня 2021 12:04 |
Додаток 7 Лист - згода.docx
|
|||
29 березня 2021 12:04 |
Проєкт Договору на капиталку.docx
|
|||
29 березня 2021 12:04 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція_новий.docx
|
|||
29 березня 2021 12:04 |
Додаток 2 Стаття 17.docx
|
|||
29 березня 2021 12:04 |
758 ( відновлення груп) Додаток 3 Технічні вимоги.docx
|
|||
29 березня 2021 12:04 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-29-001151-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 29 березня 2021 16:42
Вимога на умови ТД
Шановний, Замовнику! Прохання внести зміни до тендерної документації, замінивши по тексту тендерної документації словосполучення "злочин, учинений з корисливих мотивів" на "правопорушення, вчинене з корисливих мотивів"
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2021 16:45
Шановний Учасник! Замовником взято до уваги Вашу вимогу та буде опрацьовано в найкоротший термін.
Номер вимоги: UA-2021-03-29-001151-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 06 квітня 2021 11:15
Вимога на умови ТД
1) Відповідно до пп.4 п.2 Додатку № 1 до ТД: «Копії протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1, а саме згідно наступних актів..» Звертаємо вашу увагу, що відповідно до чинного законодавства у сфері охорони праці навчання НПАОП проходять інженерно-технічні працівники, а не робітники. Робітники повинні мати допуск до виконання робіт та присвоєну кваліфікацію. У зв'язку з цим вимагаємо викласти пп. 4 п.2 Додатку № 1 до ТД у наступній редакції: «Копії протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до ФОРМИ 1 Додатку 1, а саме згідно наступних актів..».
2) Відповідно до пп.4 п.2 Додатку № 1 до ТД Учасники повинні надати Копії протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1, а саме згідно наступних актів:
Правила охорони праці під час вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15.
Звертаємо вашу увагу, що Правила поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правової форми, які в процесі своєї діяльності виконують вантажно-розвантажувальні роботи, навантаження (розвантаження) або вивантаження (далі - вантажно-розвантажувальні роботи).
Правила є обов’язковими для роботодавців та працівників, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Вимога щодо навчання працівників даних правил є дискримінаційною, адже не обов'язково організації виконують вантажно-розвантажувальні роботи власними силами, адже виконання таких обов'язків може бути покладено на постачальника/продавця певних матеріалів, устаткування.
Вимагаємо виключити "Правила охорони праці під час вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15" з додатку 1 до тендерної документації.
3) Відповідно до пп.14 п.5 Додатку № 1 до ТД: З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ).
Вимагаємо прибрати дану вимогу, адже ДСТУ EN ISO 9001:2018 не містить жодних вказівок на обов'язок впровадження організаціями, установами системи якості відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018. Даний документ містить норми суто рекомендаційного характеру, а не імперативного. Дана вимога є дискримінаційною, адже отримання сертифікату та впровадження системи містить декілька етапів та займає у середньому місяць. Таким чином, у даній закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які вже мають сертифікат на систему управління якістю. А учасники, які не мають даного сертифікату фізично не встигнуть його отримати. Вимагаємо прибрати дану вимогу з додатку 1 до тендерної документації.
4) Прохання додати до дефектного акту перелік устаткування (із зазначенням технічних характеристик), адже неможливо здійснити об'єктивну оцінку вартості робіт та вартості й технічних характеристик устаткування, яке необхідно закупити для виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
2) Відповідно до пп.4 п.2 Додатку № 1 до ТД Учасники повинні надати Копії протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 2 Додатку 1, а саме згідно наступних актів:
Правила охорони праці під час вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15.
Звертаємо вашу увагу, що Правила поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правової форми, які в процесі своєї діяльності виконують вантажно-розвантажувальні роботи, навантаження (розвантаження) або вивантаження (далі - вантажно-розвантажувальні роботи).
Правила є обов’язковими для роботодавців та працівників, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Вимога щодо навчання працівників даних правил є дискримінаційною, адже не обов'язково організації виконують вантажно-розвантажувальні роботи власними силами, адже виконання таких обов'язків може бути покладено на постачальника/продавця певних матеріалів, устаткування.
Вимагаємо виключити "Правила охорони праці під час вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15" з додатку 1 до тендерної документації.
3) Відповідно до пп.14 п.5 Додатку № 1 до ТД: З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ).
Вимагаємо прибрати дану вимогу, адже ДСТУ EN ISO 9001:2018 не містить жодних вказівок на обов'язок впровадження організаціями, установами системи якості відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018. Даний документ містить норми суто рекомендаційного характеру, а не імперативного. Дана вимога є дискримінаційною, адже отримання сертифікату та впровадження системи містить декілька етапів та займає у середньому місяць. Таким чином, у даній закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які вже мають сертифікат на систему управління якістю. А учасники, які не мають даного сертифікату фізично не встигнуть його отримати. Вимагаємо прибрати дану вимогу з додатку 1 до тендерної документації.
4) Прохання додати до дефектного акту перелік устаткування (із зазначенням технічних характеристик), адже неможливо здійснити об'єктивну оцінку вартості робіт та вартості й технічних характеристик устаткування, яке необхідно закупити для виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2021 16:12
Шановний Учасник!
1. Щодо Вашої вимоги викласти пп. 4 п.2 Додатку № 1 до ТД у наступній редакції: «Копії протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до ФОРМИ 1 Додатку 1, а саме згідно наступних актів..». повідомляємо наступне, що Замовником передбачено в тендерній документації «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.»
2. Щодо Вашої вимоги виключити "Правила охорони праці під час вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15" з додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне:
Навчання працівників з охорони праці передбачено ст. 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII (Закон про охорону праці), норми якої поширюються на всіх юридичних та фізичних осіб, які використовують працю найманих осіб. Налагодження безпечного процесу виробництва – це обов’язок кожного роботодавця. При відсутності в працівників необхідного обсягу знань щодо безпечного виконання робіт, досягнення цієї мети неможливо. На кожному підприємстві, в установах та організаціях (як приватної, так і державної або комунальної форм власності) повинно проводиться навчання і перевірка знань з питань охорони праці.
Учасник може залучати до вантажо-розвантажувальних робіт субпідрядні організації, або організації, які надають послуги з вантажо-розвантажувальних робіт, в такому разі Учасник, в складі тендерної документації має надати довідку в довільній формі, про залучення спеціалізованих організацій та договір субпідряду, або договір надання послуг, предметом якого є надання послуг з вантажо-розвантажувальних робіт (оригінал, або належно завірена копія) з необхідними дозвільними документами.
3. Вимога щодо надання учасниками торгів сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ) - це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем, відповідно до вище зазначеного Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
4. Щодо Вашого прохання додати до дефектного акту перелік устаткування (із зазначенням технічних характеристик) повідомляємо, що Замовником передбачено в тендерній документації, а саме Додаток 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наступне: «Для більш детального ознайомлення з обсягами робіт Учасник повинен здійснити огляд об’єкту попередньо узгодивши це з Управлінням освіти в телефонному режимі. Після обстеження Учасник має надати підписаний Акт огляду.».
1. Щодо Вашої вимоги викласти пп. 4 п.2 Додатку № 1 до ТД у наступній редакції: «Копії протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень працівників, які зазначені в довідці відповідно до ФОРМИ 1 Додатку 1, а саме згідно наступних актів..». повідомляємо наступне, що Замовником передбачено в тендерній документації «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.»
2. Щодо Вашої вимоги виключити "Правила охорони праці під час вантажно розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15" з додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне:
Навчання працівників з охорони праці передбачено ст. 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII (Закон про охорону праці), норми якої поширюються на всіх юридичних та фізичних осіб, які використовують працю найманих осіб. Налагодження безпечного процесу виробництва – це обов’язок кожного роботодавця. При відсутності в працівників необхідного обсягу знань щодо безпечного виконання робіт, досягнення цієї мети неможливо. На кожному підприємстві, в установах та організаціях (як приватної, так і державної або комунальної форм власності) повинно проводиться навчання і перевірка знань з питань охорони праці.
Учасник може залучати до вантажо-розвантажувальних робіт субпідрядні організації, або організації, які надають послуги з вантажо-розвантажувальних робіт, в такому разі Учасник, в складі тендерної документації має надати довідку в довільній формі, про залучення спеціалізованих організацій та договір субпідряду, або договір надання послуг, предметом якого є надання послуг з вантажо-розвантажувальних робіт (оригінал, або належно завірена копія) з необхідними дозвільними документами.
3. Вимога щодо надання учасниками торгів сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) відповідає вимогам ДСТУ (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ) - це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем, відповідно до вище зазначеного Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
4. Щодо Вашого прохання додати до дефектного акту перелік устаткування (із зазначенням технічних характеристик) повідомляємо, що Замовником передбачено в тендерній документації, а саме Додаток 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наступне: «Для більш детального ознайомлення з обсягами робіт Учасник повинен здійснити огляд об’єкту попередньо узгодивши це з Управлінням освіти в телефонному режимі. Після обстеження Учасник має надати підписаний Акт огляду.».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" |
1 840 000,00
UAH з ПДВ
|
1 747 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
1 909 677,52
UAH з ПДВ
|
1 747 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" |
1 910 010,00
UAH з ПДВ
|
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕСТЕТ-ПРОЕКТ" |
2 032 549,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Альянс-трансбудсервіс" |
2 041 140,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" #41689987 |
Відхилено |
1 747 997,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 15:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Переможець |
1 747 998,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2022 21:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 13:56
|
ДУ 2 до Дог. 95.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 12:35
|
ДУ 1 до Дог. 95.PDF | зміни до договору |
24 травня 2021 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 12:22
|
Договір | укладений |
24 травня 2021 12:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 1 700 648 грн. 99 коп. (один мільйон сімсот тисяч шістсот сорок вісім грн. 99 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 283 441 грн. 50 коп. (двісті вісімдесят три тисячі чотириста сорок одна грн. 50 коп.)». 3. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається. 2. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її пі Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |