Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 812 Деснянського району міста Києва, проспект Володимира Маяковського, 62Г»
Очікувана вартість
1 647 400,00 UAH
UA-2021-03-29-000997-b ● 21ecb9ef038b4e60918f1f20061465a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Вебсайт: | http://ruodesn.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А |
Контактна особа: |
Мєджидова Світлана Віталіївна +380445466890 ruodesn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 11:42 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 1 647 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 237,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 812 Деснянського району міста Києва, проспект Володимира Маяковського, 62Г»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02064, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Володимира Маяковського, 62Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Акт виконаних робіт оформлюється належним чином Підрядником і подається для підписання Замовнику, який повинен розглянути та підписати Акт протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником або письмово мотивувати відмову від прийняття робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 11:38 |
Додаток 7 Лист - згода.docx | |
29 березня 2021 11:38 |
Додаток_6_Переможець.docx | |
29 березня 2021 11:38 |
Проєкт Договору на капиталку.docx | |
29 березня 2021 11:38 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція_новий.docx | |
29 березня 2021 11:38 |
Додаток 3 812.docx | |
29 березня 2021 11:38 |
Додаток 2 Стаття 17.docx | |
29 березня 2021 11:38 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
29 березня 2021 11:38 |
Тендерна документація (новая редакция).docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-29-000997-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 19 травня 2021 15:35
Дата подання: 19 травня 2021 15:35
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником, Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), було оголошено відкриті торги щодо закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт харчоблоку в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 812 Деснянського району міста Києва, проспект Володимира Маяковського, 62Г».
Очікувана вартість – 1 647 400,00 грн. з ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги.
Кінцева дата подання пропозицій – 16 квітня 2021 року.
Відповідно до протоколу засідання Комітету Замовника №135 від 11.05.2021, що опубліковано в системі Prozorro 11.05.2021 року (дата, коли ТОВ «ІНБУД-ХХІ» (надалі – Скаржник) стало відомо відхилення власної тендерної пропозиції), Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХІ».
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 21.05.2021.
Скаржник, вивчивши зазначений протокол, не погоджується з обґрунтуваннями та рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника і зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, ціна пропозиції якого є найнижчою, та який реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на виконання робіт.
Скаржник вважає, що Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Згідно протоколу засідання Комітету Замовника №135 від 11.05.2021, підставами для відхилення пропозиції Скаржника є:
Таблиця 1
1. Учасник процедури не відповідає вимогам п. 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: Учасником не надано протоколи та посвідчення правил пожежної безпеки Україні.
2. Учасник процедури не відповідає вимогам п. 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: Дерій М. І., Коркач М.І. відсутні протоколи та посвідчення з правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15; з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98; з правил експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01; з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12).
3. Учасник процедури не відповідає вимогам п. 5 Додатку 1 тендерної документації, а саме: в договірній ціні не зазначено вартості використаної електроенергії та води, яку Учасник відшкодовує Замовнику.
4. Учасник процедури не відповідає вимогам п. 5 Додатку 1 тендерної документації, а саме: Учасником не надано ідентифікаційний код уповноваженої(их) особи(осіб) на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт.
По суті визначених Замовником закупівлі підстав для відхилення (пункт 1, 2, 4 таблиці 1 – дивитись вище) Скаржник повідомляє наступне.
Інформація, яку Замовник відкритих торгів вимагав згідно п. 2 Додатку 1 тендерної документації (пункт 1, 2 таблиці 1 – дивитись вище) від учасників процедури закупівлі, відноситься до вимог для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Інформація, яку Замовник відкритих торгів вимагав згідно п. 5 Додатку 1 тендерної документації (пункт 4 таблиці 1 – дивитись вище), відноситься до вимог для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
В порушення вимог частини 16 статті 29 Закону Замовник торгів взагалі не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Окрім того, в порушення вимоги частини 9 статті 26 Закону, Замовник позбавив Скаржника права протягом 24 годин виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій.
По суті визначених Замовником закупівлі підстав для відхилення (пункт 3 таблиці 1 – дивитись вище) Скаржник повідомляє наступне.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» (далі –Наказ) - «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.»
Відповідно до п. 2 розділу 5 тендерної документації Замовника «Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника та повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 (зі змінами і доповненнями), з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат.»
У ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зокрема, встановлені форми документів, які обов’язково використовуються для складання договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів до локальних кошторисів, оформлення актів приймання виконаних будівельних робіт тощо. Скаржником підготовлено цінову пропозицію, у складі якої наведені кошторисні розрахунки з використанням обов’язкових форм документів. Серед документів, які у складі тендерної пропозиції прикріплені Скаржником в електронній системі закупівель, міститься документ під назвою «54.кошторис», де у Підсумковій відомості ресурсів на сторінці 61 під номером позиції 80 «Вода» наведена вартість води, а на сторінці 78 під номером позиції 258 «Електроенергія» наведена вартість електроенергії, які відшкодовуються Учасником (Скаржником) Замовнику.
Таким чином, вимога Замовника виконана, а відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим.
Враховуючи це, Скаржник повідомляє про неправомірність відхилення власної тендерної пропозиції.
Скаржник наполягає на тому, що відповідно до положень Закону, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення виявлених в пропозиції Скаржника невідповідностей в електронній системі закупівель, а також на праві Скаржника на виправлення виявлених Замовником невідповідностей.
На пiдставi викладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2021-03-29-000997-b стосовно дискваліфікації пропозиції Скаржника.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію Скаржника у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-29-000997-b.
4. Зобов’язати Замовника виконати вимоги частини 16 статті 29, а також частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
Всі документи за цією скаргою знаходяться у вільному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-000997-b
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 21.05.2021 №11177.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 19:46
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-05-13-000002 • ed203ed0597c40b0a01cabe9f6f7e021
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-05-13
•
11:46
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Замовником порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), а саме не оприлюднено в електронній системі публічних закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, а також вимоги частини 9 статті 26 Закону, згідно з якою позбавив Учасника закупівлі ТОВ "ІНБУД-ХХІ" права протягом 24 годин виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій. У зв'язку з наведеним вище звертаємось з проханням вжити заходів щодо розслідування виявлених порушень Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
1 426 691,72
UAH з ПДВ
|
1 426 691,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" |
1 484 100,00
UAH з ПДВ
|
1 484 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 #30310563 |
Відхилено |
1 426 691,72
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 15:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" #38872495 |
Переможець |
1 484 100,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2022 21:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2022 21:53
|
ДУ _3 до Дог. 99 ДНЗ 812.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2021 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 13:39
|
ДУ 2 до Дог. 99.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2021 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 14:48
|
ДУ 1 до Дог. 99.PDF | зміни до договору |
26 травня 2021 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 13:44
|
Договір | укладений |
26 травня 2021 13:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 1 453 524 грн. 49 коп. (один мільйон чотириста п’ятдесят три тисячі п’ятсот двадцять чотири грн. 49 коп.) в тому числі ПДВ 20% 242 254 грн. 08 коп. (двісті сорок дві тисячі двісті п’ятдесят чотири грн. 08 коп.)». 3. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається. 2. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її пі Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити ціну Договору на 140101,11 грн. в тому числі ПДВ 20% - 23350,19 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |