Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02220763 |
Місцезнаходження: | 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 81 |
Контактна особа: |
Євгенія Бридун +380577253321 tk.park@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2021 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 51 194 983,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 511 949,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 15:54 |
ТД__поля_ нова редакція_.doc | |
14 квітня 2021 15:54 |
ТД__поля_ перелік змін_.doc | |
27 березня 2021 17:42 |
Проект договору______ поля.doc |
14 квітня 2021 15:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 квітня 2021 15:54 |
ТД__поля_ нова редакція_.doc
|
|||||||||
14 квітня 2021 15:54 |
ТД__поля_ перелік змін_.doc
|
|||||||||
27 березня 2021 17:42 |
Проект договору______ поля.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000028 ● 00af4afc63c041fb81e5279df13fb9a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 16:53 |
30.06.2021 № 334
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-03-27-003636-c 27.03.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" (ЄДРПОУ 02220763) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-02 11:50:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція спортивно-оздоровчих споруд (спортивні майданчики, в тому числі футбольні поля - 4 шт) інвентарний номер 08200 на території КП «ЦПК та В ім. М. Горького» в м. Харкові по вул. Сумській, 81 без зміни функціонального призначення (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-27-003636-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-07 13:50:44
Відповідь на звернення
Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" надає інформацію та наступні пояснення: за результатами Виконання Робочого проекту "Реконструкція спортивно-оздоровчих споруд (спортивні майданчики, у тому числі футбольні поля - 4 шт.) інвентарний номер 08200 на території КП "ЦПК та В ім. М.Горького" в м.Харкові по вул. Сумській, 81 без зміни функціонального призначення" (код ДК 021:2015-45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-001846-c ● a53a925329b146558d1d99f9c4307f49) було складено Робочий проект, до якого входить Зведений кошторисний розрахунок (додається) на підставі якого визначено очікувану вартість закупівлі у розмірі 51 194 983,80 грн., що також підтверджено Експертним звітом № 36/21Х від 22.03.2021 р.
Розмір бюджетного призначення на 2021 рік визначений Наказом № 12 Департаменту культури Харківської міської ради від 18.01.2021 р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи з відомості обсягів робіт, що входять до Робочого проекту.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються норми вищезазначеного нормативно-правового акту, так як підприємство не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та частини п’ятої статті 8 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | У прикріплених файлах надано доказ реєстрації Адміністративного позову у Харківському окружному адміністративному суді та скановане платіжне доручення з оплати судового збору. |
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Документи:
05 серпня 2021 14:22
|
Електронний підпис |
05 серпня 2021 14:21
|
Ухвала.pdf |
30 липня 2021 15:59
|
З приводу моніторингу.pdf |
05 серпня 2021 14:22
|
Електронний підпис |
30 липня 2021 16:01
|
Електронний підпис |
05 серпня 2021 14:21
|
Ухвала.pdf |
30 липня 2021 15:59
|
З приводу моніторингу.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТА ПРАЙМ" |
50 788 800,00
UAH з ПДВ
|
50 033 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Міленіум Спорт |
51 194 983,00
UAH з ПДВ
|
50 683 033,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТА ПРАЙМ" #42500274 |
Переможець |
50 033 800,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2024 14:20
|
звіт UA-2021-03-27-003636-c.pdf | зміни до договору |
25 січня 2024 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 11:36
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 12:48
|
ДУ_1_поля_.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 12:59
|
ДОГОВІР_поля.pdf | укладений |
14 травня 2021 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110521/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110521/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 110521/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |