Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02220763 |
Місцезнаходження: | 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 81 |
Контактна особа: |
Євгенія Бридун +380577253321 tk.park@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2021 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 12:52 |
Очікувана вартість: | 20 422 279,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 111,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 16:29 |
ТД__пешеход _ перелік змін_.doc | |
14 квітня 2021 16:29 |
ТД__пешеход нова редакція__.doc | |
27 березня 2021 16:38 |
Проект договору______.doc |
14 квітня 2021 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 квітня 2021 16:29 |
ТД__пешеход _ перелік змін_.doc
|
||||||
14 квітня 2021 16:29 |
ТД__пешеход нова редакція__.doc
|
||||||
27 березня 2021 16:38 |
Проект договору______.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-18-000034 ● be7be3620c6f45d4a41b11e96afbb168
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 18:49 |
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-03-27-003514-c 27.03.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" (код 02220763) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-20 12:59:17
Заперечення
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-27-003514-c від 13 вересня 2021 року, який опубліковано в електронній системі закупівель 13 вересня 2021 року.
Згідно з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-27-003514-c від 13 вересня 2021 року встановлено порушення частини 3 статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: Замовником у тендерній документації у переліку документів для переможця процедури закупівлі не вірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО", ознайомившись із викладеним у Висновку надає аргументовані заперечення що ґрунтуються на наступному.
Відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3 цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону, а саме, зокрема:
- фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України
Відповідно до частин 5, 6 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Згідно з роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону» Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Слід зазначити, що тендерною документацією вимагається надання довідки, виданою Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель щодо фізичної особи, яка є учасником та службової (посадової) особи учасника.
Вищезазначена довідка МВС є документальним підтвердженням (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником та службової (посадової) особи учасника юридичної особи, а отже є документальним підтвердженням щодо відсутності (наявності) підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 статті 17 Закону.
Законом не заборонено Замовнику встановлювати додаткові вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі для Переможця процедури закупівлі.
На підставі викладеного, Замовником при складанні тендерної документації не порушені частина 3 статті 17, пункт 2 частини другої статті 22 Закону.
Тендерна документація складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | |
Дата публікації: | 27 вересня 2021 |
Документи:
05 жовтня 2021 14:02
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2021 14:01
|
Ухвала.pdf |
27 вересня 2021 17:04
|
2_5373182491647545957.pdf |
05 жовтня 2021 14:02
|
Електронний підпис |
27 вересня 2021 17:05
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2021 14:01
|
Ухвала.pdf |
27 вересня 2021 17:04
|
2_5373182491647545957.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТА ПРАЙМ" |
20 310 540,00
UAH з ПДВ
|
19 900 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИНСМАРТ" |
20 422 278,60
UAH з ПДВ
|
19 990 090,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТА ПРАЙМ" #42500274 |
Переможець |
19 900 300,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 11:12
|
ЗВІТ.doc | укладений |
26 січня 2023 11:10
|
ЗВІТ.doc | укладений |
26 січня 2023 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 12:51
|
ДУ_1_пеш_тр.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 12:42
|
ДОГОВІР_пеш_тр.pdf | укладений |
14 травня 2021 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 110521/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |