Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування. Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень п’ятого поверху комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради, розташованого за адресою: Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, 1; поштовий індекс: 54058.
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-03-27-000062-b ● c8e89884c8724777816f14a60c6e18b3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02007087 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1 |
Контактна особа: |
Навітній Олег Юрійович +380512411974, +380512415537 giov.ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2021 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71220000-6: Послуги з архітектурного проектування
Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень п’ятого поверху комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради, розташованого за адресою: Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, 1; поштовий індекс: 54058.
Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень п’ятого поверху комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради, розташованого за адресою: Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, 1; поштовий індекс: 54058.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування. Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень п’ятого поверху комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради, розташованого за адресою: Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, 1; поштовий індекс: 54058.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи проводиться протягом 15 банківських днів після підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявністі бюджетних коштів на розрахунковому рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 19:47 |
Внесення змін 71220000_6_–_Послуги_з_архітектурного проектування КНП МОКГВВ МОР.pdf | |
31 березня 2021 19:34 |
Оголошення_спрощенної_закупівлі_71220000_6_–_Послуги_з_архітектурного проектування КНП МОКГВВ МОР 2.docx | |
30 березня 2021 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2021 13:03 |
Додаток 5 Проєкт договору 71220000_6_–_Послуги_з_архітектурного проектування КНП МОКГВВ МОР.doc |
31 березня 2021 19:47 |
Внесення змін 71220000_6_–_Послуги_з_архітектурного проектування КНП МОКГВВ МОР.pdf
|
||||||
31 березня 2021 19:34 |
Оголошення_спрощенної_закупівлі_71220000_6_–_Послуги_з_архітектурного проектування КНП МОКГВВ МОР 2.docx | ||||||
30 березня 2021 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 березня 2021 13:03 |
Додаток 5 Проєкт договору 71220000_6_–_Послуги_з_архітектурного проектування КНП МОКГВВ МОР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
обсяг краплі
Дата подання: 27 березня 2021 18:21
Дата відповіді: 30 березня 2021 13:08
В Учасника обов’язково має бути наявне та включене до довідки наступне обладнання та програмне забезпечення, необхідне для виконання робіт за предметом закупівлі:
- Принтер струменевий – 1 одиниця:
Кольоровість - кольоровий
дозвіл друку – не менше 5760x1440
мінімальний обсяг краплі, не менше pl-3/
мін. щільність паперу, гр./м2-64 (не менше)
макс. щільність паперу, гр./м2-255 (показник не гірше)
Який долбойоб вам це прописав? А лазерний принтер не підійде, лише тільки струменевий, що є у майбутнього переможця?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за змістовне запитання. Щодо першої частини запитання інформуємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено, затверджено та розміщено уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради. Крім того, акцентуємо увагу не неприпустимість застосування образ, а так само зневажливо висловлювань та принизливих виразів для формулювання учасниками запитань щодо закупівлі. Роз’яснюємо, що образливе формулювання запитання: «Який долбойоб вам це прописав?» полягає у негативній оцінці особистості людини, його якостям, поведінці, причому у формі, що суперечить встановленим правилам поведінки і вимогам загальнолюдської моралі, що неприпустимо та суперечить базовим принципам здійснення публічних закупівель.
З приводу використання технології друку для реалізації предмету закупівлі пояснюємо наступне. Особливості струменевого принтера в тому, що він працює з рідкими чорнилом, а вони більш підходять для фотодруку. Визначальними критеріями для включення у зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником такого пристрою є: більш низька ціна, дешевший друк кольорової картинки. На даний момент широко поширені такі види друку: матричний, лазерний, струменевий, сублімаційний і термотрансферний.
Наприклад матричний друк використовується для одночасного друкування документів та їх копій, із невисокою якістю.
Дві останні застосовуються для друку зі специфічними вимогами. А найпоширенішими протягом останніх років залишаються лазерна і струменева технології.
Лазерний друк у роботі використовує спеціальний порошок (тонер). Спочатку перевагами цієї технології були швидкість, якість, надійність пристрою друку і тривалий термін зберігання документів.
Особливість позиції щодо технології друку в тому, що зображення фотографічної якості на лазерному принтері надрукувати дорожче ніж на струменевому в силу специфіки формування зображення і передачі напівтонів.
Ці вимоги краще реалізуються у струменевій технології друку, способом формування невеликих за розміром точок пігментних або водорозчинних чорнил із високою роздільною здатністю.
Обгрунтування використання технології друку у закупівлі: невисока вартість друку і можливість надрукувати якісні фотознімки із високою роздільною здатністю.
З приводу використання технології друку для реалізації предмету закупівлі пояснюємо наступне. Особливості струменевого принтера в тому, що він працює з рідкими чорнилом, а вони більш підходять для фотодруку. Визначальними критеріями для включення у зміст оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником такого пристрою є: більш низька ціна, дешевший друк кольорової картинки. На даний момент широко поширені такі види друку: матричний, лазерний, струменевий, сублімаційний і термотрансферний.
Наприклад матричний друк використовується для одночасного друкування документів та їх копій, із невисокою якістю.
Дві останні застосовуються для друку зі специфічними вимогами. А найпоширенішими протягом останніх років залишаються лазерна і струменева технології.
Лазерний друк у роботі використовує спеціальний порошок (тонер). Спочатку перевагами цієї технології були швидкість, якість, надійність пристрою друку і тривалий термін зберігання документів.
Особливість позиції щодо технології друку в тому, що зображення фотографічної якості на лазерному принтері надрукувати дорожче ніж на струменевому в силу специфіки формування зображення і передачі напівтонів.
Ці вимоги краще реалізуються у струменевій технології друку, способом формування невеликих за розміром точок пігментних або водорозчинних чорнил із високою роздільною здатністю.
Обгрунтування використання технології друку у закупівлі: невисока вартість друку і можливість надрукувати якісні фотознімки із високою роздільною здатністю.
вімога
Дата подання: 28 березня 2021 13:18
Дата відповіді: 30 березня 2021 15:51
Замовник забув вказати, що учасник повинен також мати не менше як 11 линийок, 6 трекутникив рівнобічних та 4 різнобичних, 30 олівців, 45 маленьких, бажано м’яких гумок розмиром 23х12х4,5мм для стирання «гарно» виконаних креслень, велосипед, електрсамокат, шарікови ручки, корзину для сбору креслень, ескизив, «гарно» виконаних кошторисив, звисно и одну, краще двох прибиральниц для постійного підмитання огризкив паперу, «високоякісно» виконаних креслень конкретною проектною організацією!!!.
Якім це таким ДБН, ДСТУ, інструкцією чи Постановою КМУ передбачені усі ці вимоги?
Може ДСТУ Б А 2.4-4:2009 чи ДСТУ Б А 2.4-7:2009, а може ДБН А.2.2-3:2014?.
Тобто, Замовник впевнений у тому, що маючі усі ці кольорови «цяцьки» проектна організація видасть на гора зверхякисний проект!!!
Бажано, щоб Замовник відповив на ці запітання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Умовами оголошення у даній закупівлі не передбачено перелічені у запитанні вимоги.
умови
Дата подання: 30 березня 2021 21:37
Дата відповіді: 31 березня 2021 12:43
типова повсякденна корупція на торгах. Зроблять проект за 150 тисяч, а 300 тисяч поділять
Відповідь: Дякуємо, що цікавитесь закупівлями. З приводу Вашого допису інформуємо про наступне. Держава заохочує викривачів корупції та сприяє їм у повідомленні про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» усно та письмово, зокрема через спеціальні телефонні лінії, офіційні веб - сайти, засоби електронного зв’язку, шляхом звернення до засобів масової інформації, журналістів, громадських об’єднань, професійних спілок.
Спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції, державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, юридичні особи публічного права та юридичні особи, зазначені в частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», забезпечують викривачам умови для здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Разом з тим, повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції», які можуть бути перевірені.
Спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції, державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, юридичні особи публічного права та юридичні особи, зазначені в частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», забезпечують викривачам умови для здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Разом з тим, повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції», які можуть бути перевірені.
ветераны
Дата подання: 31 березня 2021 13:56
Дата відповіді: 31 березня 2021 18:43
Вы так по всем торгам для ветеранов закупаете втрое дороже? Ветераны, наверное, очень довольны
Відповідь: Дякуємо, що цікавитесь закупівлями. З приводу Вашого допису інформуємо про наступне. Держава заохочує викривачів корупції та сприяє їм у повідомленні про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» усно та письмово, зокрема через спеціальні телефонні лінії, офіційні веб - сайти, засоби електронного зв’язку, шляхом звернення до засобів масової інформації, журналістів, громадських об’єднань, професійних спілок.
Спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції, державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, юридичні особи публічного права та юридичні особи, зазначені в частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», забезпечують викривачам умови для здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Разом з тим, повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції», які можуть бути перевірені.
Спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції, державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, юридичні особи публічного права та юридичні особи, зазначені в частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», забезпечують викривачам умови для здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Разом з тим, повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції», які можуть бути перевірені.
ветерани мовчать
Дата подання: 31 березня 2021 20:06
Навітній Олег Юрійович ( фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Миколаївського госпиталю ветеранів війни) просто продажна тварюка, яка нахабно проштовхує учасника, якого йому вказали зверху
Відповідь відсутня
Уточнення по спрощеній процедурі
Дата подання: 31 березня 2021 23:33
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник в складі пропозиції повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору з виконання проектних робіт з капітального ремонту закладів охорони здоров’я, що оприлюднений на веб-порталі з питань публічних закупівель.
Відповідно до ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або СТАВЛЯТЬ У НЕРІВНЕ СТАНОВИЩЕ окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
З метою уникнення безпідставної дискваліфікації зі сторони Замовника, просимо роз'яснити, чи буде вважатись аналогічним договором договір з виконання проектних робіт з капітального ремонту закладів охорони здоров’я, який не оприлюднений на веб-порталі з питань публічних закупівель, однак Замовником по договору виступає державна установа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення по спрощеній процедурі
Дата подання: 01 квітня 2021 01:05
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документи повинні бути скановані кольоровим сканером. Усі сторінки пропозиції учасника повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки ДОКУМЕНТИ ТА ДАНІ створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Тобто Учасник має право накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої посадової особи Учасника спрощеної закупівлі на кожен електронний документ пропозиції окремо, при цьому дані документи можуть бути не скановані а не містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи Учасника спрощеної закупівлі, в тому числі на кожній сторінці. Просимо роз'яснити, чи буде приводом для дискваліфікації зі сторони Замовника надання Учасником в складі пропозиції електронних документів з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої посадової особи Учасника спрощеної закупівлі на кожен з таких документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДБК-проект" #40844844 |
Переможець |
420 900,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 11:05
|
Укладений договір
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 травня 2021 10:51
|
420 900,00 UAH | UA588201720344321003100050181 КНП "МОКГВВ" МОР |
UA523204780000026002924858190 ТОВ "ДБК-проект" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В розділі 10. Договору «Юридичні адреси та реквізити Сторін» реквізити Замовника викласти в наступній редакції/ |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 127 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол уповноваженої особи (фахівця з питань публічних закупівель) (щодо виправлення технічної помилки). |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 127 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол уповноваженої особи (фахівця з питань публічних закупівель) (щодо виправлення технічної помилки)№54 від 2021р |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 127 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |