Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15 (ДК 021:2015 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-03-26-017221-c 18013d360b5a46a8b0a7d4ed78547c9c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бура Віталій Леонідович

+380964589128 vitoss.vb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №16
Код ЄДРПОУ: 22059063
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Тараса Бульби-Боровця, 15
Контактна особа: Бура Віталій Леонідович
+380964589128
vitoss.vb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 23:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 квітня 2021 11:15
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2021 23:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 23:40
Оголошення про проведення СЗ Поточний ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-26-017221-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Мазурок Олексій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2834717990
Дата подання: 15 квітня 2021 10:44
ВИМОГА щодо оскарження рішення уповноваженої особи
ФОП Мазурок Олексій Анатолійович категорично не погоджується рішенням уповноваженої особи Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 Бури Віталія Леонідовича з підстав, які зазначені в вимозі.
Скасована
Дата: 15 квітня 2021 10:45
Причина: не опубліковано вимогу в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-017221-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Мазурок Олексій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2834717990
Дата подання: 15 квітня 2021 10:47
ВИМОГА щодо оскарження рішення уповноваженої особи
26.03.2021 року Уповноваженою особою Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 Бурою Віталієм Леонідовичем було оголошено процедуру проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі: «Поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15 (ДК 021:2015 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт).
09.04.2021 року електронною систему було призначено і проведено аукціон, у результаті проведення якого переможцем було оголошено ФОП Мазурок Олексій Анатолійович.
13.04.2021 року Уповноваженою особою особою Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 Бурою Віталієм Леонідовичем було складено, підписано та опубліковано Протокол № 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, в якому зазначено, що зазначена уповноважена особа вирішила відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом Поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15 (ДК 021:2015 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) ФОП Мазурок Олексій Анатолійович з підстави, що передбачена п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пропозиція учасника нібито не містить наступних документів:
- технічне завдання (з інформацією відповідно до додатку 1 документації), чим не дотримано вимоги п. 14.2 Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно вказаного предмету цієї закупівлі.

ФОП Мазурок Олексій Анатолійович категорично не погоджується рішенням уповноваженої особи Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 Бури Віталія Леонідовича з наступних підстав:

По-перше, у п. 14.2 Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 26.03.2021 року вказано: «З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає в тому числі наступні документи: …; - технічне завдання (з інформацією відповідно до додатку 1 документації);…»
На вимогу п. 14.2 Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 26.03.2021, ФОП Мазурок Олексій Анатолійович надав довідку № 1 від 07.04.2021 року, в якій зазначено, що Фізична особа-підприємець Мазурок Олексій Анатолійович, як учасник закупівлі погодився з технічним завданням щодо предмета закупівлі, а саме: поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15 (ДК 021:2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт), з урахуванням вимог що визначені додатком № 1 до тендерної документації (що означає, що ФОП Мазурок О.А. погодився не з частиною вимог, які визначені додатком № 1 до тендерної документації, а з усіма вимогами).

Крім того, ФОП Мазурок О.А. у зазначеній довідці запевнив, що матеріали, які будуть використовуватися для виконання робіт в обов’язковому порядку матимуть наступні параметри:
1. не токсичні, не відносяться до горючих матеріалів;
2. термін служби не менше 10 років;
3. мати високі зносостійкі властивості;
4. відповідність вимогам безпеки.
Тобто, дане запевнення повністю відповідає вимогам до якості поточного ремонту, які прописані у технічному завданні щодо предмету закупівлі (Додаток 1 до документації).

Також, варто зауважити, що ФОП Мазурок О.А. зазначив, що виконувані ремонтно-будівельні роботи відповідатимуть вимогам ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти», що також регламентовано та повністю відповідає вимогам до якості поточного ремонту, які прописані у технічному завданні щодо предмету закупівлі (Додаток 1 до документації).

По-друге, у п. 14.2 Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано буквально: «технічне завдання (з інформацією відповідно до додатку 1 документації)».
Проте, ніякої конкретизації чи роз’яснення яку саме інформацію відповідно до додатку 1 документації замовник хоче побачити у погодженні з технічним завданням та буде вважати такою, що буде відповідати його забаганкам, замовник не навів.
Не зважаючи на це, ФОП Мазурок О.А. у своїй пропозиції більш ніж доступно повідомив замовнику про погодження з технічним завдання щодо предмету закупівлі (додаток №1 до документації) в цілому і навіть зазначив, що «працівники які будуть залучатися до виконання робіт мають посвідчення про проходження навчання з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП0.00-1.15-07)», хоч замовник і не вказав таку вимогу.
Проте замовник не врахував, що у законодавчій природі існує такий нормативно-правовий акт, як Правила охорони праці при роботі на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 (надалі – Правила), які були розроблені та затверджені Міністерством юстиції України задля встановлення єдиного порядку організації і виконання робіт на висоті.
Відповідно до 1.1 Правил, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів.
Враховуючи норми п. 2.1 Правил, в яких вказано, що роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше, можна зробити висновок, що поточний ремонт покрівлі якраз підпадає під дію Правил, тобто для виконання таких робіт працівники, яких буде залучати учасник зобов’язані мати посвідчення про проходження навчання з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) в обов’язковому порядку.
А не вказавши в тендерній документації вимог про обов’язкову наявність таких посвідчень, як підтвердження факту проходження навчання з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, наражають на небезпеку працівників, які будуть залучатися до виконання робіт, адже виконання таких робіт без проходження зазначеного навчання можуть призвести до отримання травм працівниками.
Загалом, дії Замовника ставлять під сумнів компетентність у питаннях організації та проведення процедур закупівель, адже Замовнику важливіше, щоб до ЦБД був завантажений додаток з назвою «Технічне завдання», ніж вимога про наявність посвідчень, які підтверджують кваліфікацію учасника для виконання саме тих специфічних робіт, які закуповує замовник.

По-третє, п.14.4 Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, в одному із пунктів якого вказано, що такою помилкою є «подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.»
Фактично, Замовник не регламентував форму подачі технічного завдання, висновком чого є те, що учаснику спрощеної закупівлі можна подавати такий документ у складі пропозиції в довільній формі і це не призведе до відхилення такої пропозиції.
Тобто в даному випадку дії Замовника суперечать тому, що зазначено в тендерній документації, яка їм складена.

По-четверте, проаналізувавши проведені раніше уповноваженими особами Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 закупівлі за кодом ДК 021:2015 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт, можна побачити, що в багатьох з таких закупівель переможцем є саме Фізична особа-підприємець Єременко Володимир Петрович (ID закупівель: UA-2020-11-16-014360-c; UA-2020-11-12-013399-c; UA-2020-04-13-002681-a; UA-2020-04-13-001421-c; UA-2019-06-20-002640-c; UA-2018-06-26-001758-a). Чи можна вважати збігом обставин той факт, що у спрощеній закупівлі згідно предмету закупівлі: «Поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15 (ДК 021:2015 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) одним із учасників був саме ФОП Єременко Володимир Петрович, який посів почесне друге місце в аукціоні, в якому переміг саме ФОП Мазурок Олексій Анатолійович?
На нашу думку, безпідставна дискваліфікація ФОП Мазурок Олексій Анатолійович є упередженою дією уповноваженої особи Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 Бури В.Л., яка ухиляється від виконання ч.11 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», зловживаючи своїм службовим становищем, намагається зробити усе можливе для обирання менш економічно вигідної пропозиції, що призведе до надмірної витрати бюджетних коштів.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, -

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №16 від 13.04.2021 р.
2. Визначити фізичну особу-підприємця Мазурка Олексія Анатолійовича переможцем спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі: «Поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15 (ДК 021:2015 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт);
3. В установлений ЗУ «Про публічні закупівлі» строк укласти договір на виконання робіт з поточного ремонту з чинним переможцем.
4. Додатково повідомляю, що у випадку не задоволення вимоги залишаємо за собою право оскаржувати дії замовника до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2021 17:02
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 15 квітня 2021 року та повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 14.2 Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом Поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15 (ДК 021:2015 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) передбачено, що з метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає в тому числі наступні документи:
- технічне завдання (з інформацією відповідно до додатку 1 документації)..
Частиною 13 статті 14 «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

Оскільки учасником закупівлі ФОП Мазурок Олексій Анатолійович у складі своєї пропозиції не надано Технічне завдання (з інформацією відповідно до додатку 1 документації), у Замовника була підстава відхилити його пропозицію, відповідно до п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На Ваше зауваження щодо «надання учасником довідки № 1 від 07.04.2021 року, в якій зазначено, що Фізична особа-підприємець Мазурок Олексій Анатолійович, як учасник закупівлі погодився з технічним завданням щодо предмета закупівлі», повідомляємо що довідка в довільній формі не є Технічним завданням, в якому перелічені всі види робіт, які вимагає Замовник. Це різні документи, тому відповідно до Закону, пропозиція учасника правомірно відхилена.

Щодо Вашого зауваження, що «замовником не надано ніякої конкретизації чи роз’яснення яку саме інформацію відповідно до додатку 1 документації замовник хоче побачити у погодженні з технічним завданням» повідомляємо.
Додаток 1 до документації має назву «Технічне завдання щодо предмету закупівлі». Відповідно, якщо Документацією до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надати технічне завдання (з інформацією відповідно до додатку 1 документації) – учасники мають надати підписане технічне завдання до предмету закупівлі, а не довідки довільної форми.
Також не надання підписаного технічного завдання не є формальною помилкою.

Відповідно до ст.14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, замовником враховано всі вимоги Закону щодо оголошення спрощеної процедури, та зазначено інші вимоги, які він вважав за потрібне.
Доводимо до Вашого відома, що у спрощеній процедурі закупівлі передбачений період уточнень.
Оскільки ФОП Мазурок О.А. як учасник, не скористався своїм правом та не звернувся до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні, не уточнював, та не оскаржував вимоги документації в період уточнення у спрощеній процедурі за предметом Поточний ремонт покрівлі та приміщень Житомирської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 16 за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15 (ДК 021:2015 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт), відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» Ви як учасник процедури, погодились з усіма вимогами в Документації щодо предмета закупівлі.
Наголошуємо, що відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону 922 замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Стосовно учасника розгляду пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Єременко Володимир Петрович, повідомляємо наступне.
Відповідно до ст.29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
В даному випадку Замовником дотримано всіх вимог Закону щодо розгляду пропозицій учасників.

Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні процедур закупівель та розгляді пропозицій учасників Замовник чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду відповідно до статті 14 Закону 922.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазурок Олексій Анатолійович 177 000,00
UAH з ПДВ
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Єременко Володимир Петрович 197 500,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович 191 068,00
UAH з ПДВ
191 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2021 18:12
Електронний підпис
07 квітня 2021 18:11
3. договір.pdf
07 квітня 2021 18:11
1.5 статистика.pdf
07 квітня 2021 18:11
1.3 виписка.pdf
07 квітня 2021 18:11
1.2 РНОКПП.pdf
07 квітня 2021 18:11
1.1 паспорт.pdf

Публічні документи

04 квітня 2021 18:45
Електронний підпис
04 квітня 2021 18:44
технічне завдання.pdf
04 квітня 2021 18:44
стаття 17.pdf
04 квітня 2021 18:44
проект договору.pdf
04 квітня 2021 18:44
паспорт_ код_ дозвіл.pdf
04 квітня 2021 18:44
МТБ та працівники.pdf

Публічні документи

07 квітня 2021 09:56
Електронний підпис
07 квітня 2021 09:55
Охорона праці.PDF
07 квітня 2021 09:55
Оригiнали_документiв.PDF
07 квітня 2021 09:55
Ліцензія.PDF
07 квітня 2021 09:55
Копія установчі.PDF
07 квітня 2021 09:55
ЗОШ16.PDF
07 квітня 2021 09:55
Відгуки.PDF
07 квітня 2021 09:55
357.PDF
07 квітня 2021 09:55
339.PDF
07 квітня 2021 09:55
259.PDF
07 квітня 2021 09:55
34-20.PDF
07 квітня 2021 09:55
25-20.PDF
07 квітня 2021 09:55
4-20.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мазурок Олексій Анатолійович

ФОП Єременко Володимир Петрович

ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазурок Олексій Анатолійович
#2834717990
Відхилено 169 999,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 11:22
ФОП Єременко Володимир Петрович
#2147503755
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 15:13

Документи

14 квітня 2021 11:22
Електронний підпис
14 квітня 2021 11:11
Протокол

Документи

21 квітня 2021 15:12
Електронний підпис
21 квітня 2021 15:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Єременко Володимир Петрович
#2147503755
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2021 15:12
Електронний підпис
21 квітня 2021 15:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:01
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 17:45
Договір укладений
12 травня 2021 17:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 серпня 2021 10:41
170 000,00 UAH UA438201720344250003000098411
ЖЗСШ № 16
UA753116470000000260093980673
ФОП Єременко Володимир Петрович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 170 000,00
UAH