Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поштові послуги
Очікувана вартість
414 087,35 UAH
UA-2021-03-26-013716-c 34466696da2c41b5895c73364bfa125e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Іващенко

+380681805625
+380523571627
upszn@omvk.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03197641
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія , вул. Шевченка 109
Контактна особа: Тетяна Іващенко
+380681805625,+380523571627
upszn@omvk.kr-admin.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з Законом України “Про поштовий зв’язок” національний оператор поштового зв’язку – оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв’язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.02.2002 року № 10-р “Про національного оператора поштового зв’язку” (зі змінами) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Акціонерне товариство “Укрпошта”. Таким чином, зазначені послуги поштового зв’язку можуть бути надані тільки певним виконавцем, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме, відсутності конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 16:20
Оскарження наміру укласти договір: 06 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


з урахуванням п.п. 2 п. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, вул. Шевченка 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 9 Робочі 100

Тендерна документація

26 березня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
Переможець 414 087,35
UAH
26 березня 2021 16:20

Документи

26 березня 2021 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 16:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
414 087,35
UAH
Документи

Документи

26 березня 2021 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:02
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 13:59
Дод уг 4.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 21:25
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 21:15
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 09:41
ду 2 дог 30.pdf зміни до договору
23 жовтня 2021 09:38
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 15:31
ДУ 1 від 09 04 2021.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 14:16
Договір 30 від 09 04 2021.PDF укладений
12 квітня 2021 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено кошторисні призначення
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі враховуючи фактичні видатки замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено кошторисні призначення
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за змістом додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 319 999,75
UAH